2009/01/30

#312

اقدام تحسین‌ برانگیز نخست‌وزیر ترکیه : اردوغان در اعتراض به سخنان شیمون پرز نشست داووس را ترک کرد (آفتاب)

مش رجب ! داووس ترک نکن کفش پرت کن که دانشگاه هم بری !
.
پیام شورش احمدی نژاد قبل از رجب اردوغان البته به سربازان اسرائیلی رسیده بود که آثارش را می بینید !

دفتر نمایندگی طاهرین و قدیسین ، دوست و برادر بسیجی رجب اردوغان را در راستای پیام شورش ضد اسرائیلی احمدی نژاد پس از طی مراحل اداری شهید محسوب کرد . قرار است رجب اردوغان به همراه تعدادی از فک و فامیل درجه یک الی آخر و همسایه هایش تا آخر سال از دانشگاه تهران فارغ التحصیل هم بشوند . هنوز کسی مهارت بالا رفتن از دیوار نامبرده را تائید نکرده لیکن به گفته آگاهان آدم یک ترم که در جمهوری اسلامی دانشجوی بسیجی باشد خودبخود ابتدا گمنام سپس مامور مالیات و بعد در قلهک از نوادگان تارزان هم میشود . توضیحاً اینکه در نظام اسلامی دانشجوی بسیجی همان یکجور بسیجی دانشجو است که چون کارت دانشجوئی اش تصادفاً هیچوقت همراهش نیست در عوض هنگام پلمب کردن دفتر ، بی سیم نشان میدهد . همچنین بنا به تصویب حوزه علمیه قرار شد نام رجب اردوغان زیر دعای رفع تب و اسهال مفاتیح الجنان هم اضافه بشود . بر این اساس هرگونه نگاه چپ خصوصاً از بین لنگه های ابرو به این نور السماوات براندازی نرم محسوب شده و طبق کلیه قوانین فزاینده جمهوری اسلامی نگاه کننده بدلیل جاسوسی از طریق لپ تاپ و اس.ام.اس و ایدز باید برای درآوردن چشم دیده بان حقوق بشر سنگسار بشود !

دفتر آستان قدس سابق و غزه فعلی نیز ضمن تکذیب هرگونه رابطه یواشکی رجب اردوغان با شیمون پرز ابراز امیدواری کرد تا پایان سند چشم انداز تمام جهانیان با سند از چشم هم افتاده و در اجلاس داووس و جلسات مشابه با فحش خواهر مادر همدیگر را بگیرند چنان بزنند که به ته استکان بگویند امجدیه . دفتر مزبور این دستاورد را تحقق گوشه ای از پرتوهای آرمانی بنیانگذار اعلام نموده و بر لزوم مهرورزی از طریق کشیده نر و ماده در داووس تاکید کرد . آگاهان معتقدند که نخست وزیرهای دنیا هم بعد از صدور جمهوری اسلامی به همه جای دنیا نزدیک انتخاباتشان که میشود راهش را خوب یاد گرفته اند : یکجای دیگر ترتیب میدهند غسلش را پیش ما میکنند !

هنوز معلوم نیست که چرا اردوغان قبل از تکذیب اینکه برای انجام این حرکت قهرمانانه از جمهوری اسلامی پول گرفته است جلسه را ترک کرده لیکن شواهد در موریتانی و بولیوی نشان میدهد که جمهوری اسلامی در سیاست خارجی آدم خوش حسابی است . این در حالیست که احمدی نژاد بودجه سال ۸۸ را با نفت ۵/۳۷ دلاری تنظیم کرده است . نامبرده بعد از این تنظیم تاریخی در پاسخ به خبرنگار ما که پرسیده بود این وسط اگر نفت بشود ۵/۲۳۷ دلار چی ؟ گفت در هر حال همان ۵/۳۷ دلارش بدرد داخل میخورد ما باید در عرصه خارجی همینطور خوش حساب بمانیم !

این اتفاق خجسته در حالی رخ داد که چند وقت پیش خانم نورای جانان بزیرگان بدلیل "دشمنی با اسرائیل و دوست داشتن امام خمینی" چنان کتکی از پلیس ترکیه خورد که هنوز به آفتابه میگوید عمو . کارشناسان معتقدند که رجب اردوغان آنموقع مرده بود لیکن چون کلیه اولیا و مقربین هر کدام سالی ۱۸ دفعه بنا روایات مختلف که هنوز همه شان محل اختلاف است ولی تمامشان در تقویم نوشته میشود ، میمیرند و زنده میشوند دیروز در داووس دوباره بدنیا آمد . هم اکنون رجب اردوغان خوشحال است که از اولیا مقدسین مسلمانان شده چون اگر مسیحی بود تا حالا حتماً برای مادر مقدسش هزار جور حرف درآورده بودند !