2009/01/29

#311

در راستای تهیۀ پیش‌نویس نامه‌ای خطاب به ایران از سوی دولت اوباما (آفتاب)

اوباما جواب داد : آخر اون هاله نور رو ندادی یه بوق بزنیم ها !

از حسین فهمیده به محمود رئیس جمهور آنتی باکتریال ایران !

ببخشید که ما اول نامه هایمان عادت نداریم شیرجه برویم تو بغل ائمه و اولیا . قبل از هر چیز بگویم که این کارناوال استانی آخرت به کرمانشاه معرکه بود پسر . به ملت امریکا گفتم حتماً یک کاری بکنند که از زیر استبداد ما بیرون بیایند تو هم اگر چیزش را داری به ملت خودت همینرا بگو . آنجائی که گفتی ما باید بگذاریم مردم امریکا آزادانه ما را انتخاب بکنند را درست نفهمیدم منظورت چی بود ولی وقتی گفتی "صهیونیستهای جعلی" از خنده داشتم موزائیک را گاز میگرفتم . ببخشید الآن "صهیونیست های اصلی" دقیقاً کی ها هستند که تو برای جعلی هایشان پیغام فرستادی ؟ این امام شما یک چیزی درباره "من نیستم ... ولی دوست دارم باشم" گفته بود که الآن درست یادم نیست ولی با این حرفها که زدی ای کاش منهم یک کرمانشاهی بودم . عیال سلام میرساند میگوید به بانوی اولتان بگو بیاید اینجا به بچه ها نشانش بدهم بگویم اگر غذا نخورید میدهم این بخورتان ها !

دیروز رفته بودم ناسا چندتا از جاسوسهای شما که اینجا دانشمندهای ما هم هستند گفتند خر نشی یکوقت نامه پامه بنویسی ها . گفتند اگر جواب نامه اش را بدهی از فردا راه می افتد یک ضرب المثلی میگفتند که توش چندتا پاچه داشت درست نفهمیدم پاچه خور ؟ پاچه پاره ؟ پاچه ورمالیده ؟ خلاصه هیچکدامش بتو نمی آمد ولی بمن گفتند آنطوری میشود یهو . من هر وقت بخواهم با ملت تو حرف بزنم همینجا میروم با ملت خودم حرف میزنم نصفشان ایرانی هستند بقیه شان هم جاسوس ایرانیها هستند مادرزاد . تو هم هر وقت برای ملت ما پیام میفرستی نصفشان میگویند ما از همین حرفها فرار کردیم آمدیم اینجا نصف دیگرشان هم میگویند این حرفها جاذبه توریستی ایجاد میکند میرویم تماشا باید فرار کنیم برگردیم اینجا باز . میگم حضرت عباسی تو با شال قرمز ماتادورها همچی فرق زیادی هم نداری در رم دادن ها !

به آقا سلام برسان بگو ما هم از ریاست جمهوری بعدی تو شدیداً حمایت میکنیم . خیلی شادمان میکنی هر وقت حرف میزنی خستگی از تنمان درمی آید گاد الهی تو را بلس کند انشالله . اگر تو نباشی باور کن اوضاع دنیا اینقدر روبراه است که ما باید بشینیم کاخ سفید فقط بوق بزنیم وقتی هستی بوقت را میدهی خالد مشعل با همان یک تکه بوق ۲۳ روز سمفونی اجرا میکند عینهو بتهوون ما وقت نمیکنیم سرمان را بخارانیم تو بمیری . ناراحت نشی ها ولی خیلی بوقی خدائی . من اولش به ملتم وعده داده بودم بشینم با تو مذاکره کنم ولی بعدش دیدم اولاً تو هم وعده داده بودی توی خانه مردم پالایشگاه بزنی الآن داری با پالایشگاه توی خانه هایشان میزنی هیچ اتفاقی هم نیفتاد ثانیاً تو اینقدر نانازی که اگر بخواهم با تو مذاکره کنم اول باید استعفا بدهم بروم همان کنیا قبیله بابام روح گوزون احضار کنم ثالثاً ما مذاکره هایمان را با شما همان زمان کارتر کرده ایم الآن هم که تمام آن چیزهائی که قرار بود هنوز قرار هست دیگه چی داریم بهم بگوئیم جز خاله زنک بازی ؟!

راستی دیگر کسی در زیر زمین خانه اش اورانیوم غنی نکرد ؟ هر وقت خواستی بگو چندتا ناو بفرستم خلیج فارس نفت گران بشود امورات فلسطین بگردد ولی کفش پرت نکنی ها . وقت کردی یک سهمیه دانشگاه تهران هم بما بده من خیلی فیلم وسترن دوست دارم . به داداش لاریجانی هم سلام برسان بگو دیروز فرستادیم باغچه اش را در ماساچوست آب دادند با شلنگ . از قول بانوی اولمان به بانوی اولتان بگو یک کمی الگوی پوشش بما هم یاد بده ما دو هفته است به این طراحان مد آویزان شده ایم برای پوشش مناسب . ملالی نیست جز اینکه جیگر تو را بروم من !