2009/01/04

#293

نماینده نائین در مجلس كه به دليل دير رسيدن با بسته شدن درهاي هواپيما روبه‌رو مي‌شود، خود را به جلوي هواپيماي آماده حركت رسانده و مي‌گويد، تا درهاي هواپيما براي سوار شدنش باز نشود، اجازه پرواز به اين هواپيما را نمي‌دهد (تابناک)

در غزه : هواپیما دنبال نماینده ، در ایران : نماینده دنبال هواپیما !
.

به خلبان میفرمایند اه اه آقا سر و ته کن یکی از نماینده ها جا موند !

به همین مناسبت سازمان تاکسیرانی از راه اندازی ناوگان بوئینگ ۷۴۷ نارنجی رنگ خبر داد . نرخ کرایه مصوب این تاکسی ها با احتساب پول بنزین بدون چتر نجات از ابتدا تا انتهای باند بعنوان مبنا صد و بیست تومن تعیین شده است و در صندلی جلو فقط یک مسافر با نهایتاً یک زنبیل میتواند بشیند . بدیهیست کرایه صندوق عقب هواپیما بطور جداگانه توسط بوئینگ متر محاسبه میشود . این سازمان اعلام کرد با همکاری خوب اتوبوسرانی در آینده نزدیک خطوط سریع BRT بوئینگ نیز از متروی حسن آباد تا زیر گذر قورخانه راه اندازی خواهد شد . شهرداری نیز از احداث خط ویژه هوائی در آسمان کشور خبر داد . این خطوط فقط برای تردد آمبولانس فضائی و ماهواره امید و موشک سجیل و هواپیماهای مجاز با آرم طرح ترافیک بوده و با خلبانان متخلف بشدت برخورد خواهد شد . نیروی انتظامی اعلام کرد چنانچه کسی بدون مجوز وارد محدوده طرح زوج و فرد آسمان بشود هواپیمای او با یدک کش به پارکینگ منتقل شده و خلبان تا سه سال حق پرواز غیر از هواپیما ملخی روسی ندارد !

در همین راستا مجلس طرح ۸ فوریتی توقف انواع سفینه و بشقاب پرنده در فضا را نیز تصویب کرد . سخنگوی مجلس با اعلام اینکه مجلس در راس و تحت و بقیه جاهای امور است افزود اصولاً یکی از وظایف اصلی نمایندگی در جمهوری اسلامی متوقف کردن کلیه امور جاری و متحرک است . وی با ابراز خرسندی از متوقف شدن هواپیما روی باند گفت به امید روزی که در جمهوری اسلامی همه چیز متوقف بشود . وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر جو کاملاً صمیمی و دوستانه و نزدیک بین دولت و مجلس گفت البته این احمدی نژاد اینقدر آدم گهیه که نگو ولی در جهت متوقف کردن کلیه امور جاری همواره با مجلس رابطه تنگی داشته است . وی تصریح کرد البته رابطه تنگ با رابطه تنگاتنگ خیلی فرق دارد ولی فرق ایندوتا را نگفت ! بر این اساس قرار شد از این به بعد هر کس خدای نکرده از هواپیما جا بماند برود وسط باند جلوی هواپیما دراز بکشد . بنیاد شهید نیز اعلام کرد چنانچه هواپیما از روی کسی رد بشود نامبرده بعد از طی مراحل اداری شهید مجلس محسوب میشود !

برخی کارشناسان بر این باورند که عجله نماینده نائین برای دیر نرسیدن به جلسه استیضاح وزیر کشاورزی بوده است . وزیر نامبرده قرار بود بدلیل رشد کمتر از ۱۸ متر طول گلهای روغنی آفتابگردان در سه سال گذشته استیضاح بشود تا بدین ترتیب احمدی نژاد قبل از اینکه دوباره رئیس جمهور بشود یه تیکه یک رای اعتماد دیگر برای خودش و بقیه بگیرد . برخی نیز معتقدند که چون در راستای خط امام تمام ایران باید تا سال ۱۴۰۴ حتماً نابود بشود لذا رهبری در آخرین دیدار با اعضاء مجلس دقیقاً مشخص نکرده بود که دولت نهم جزو ایران نیست برای همین همه فکر میکردند مثل دولت خائن قبلی باید همه را یا استیضاح کرد یا کتک زد . توضیحاً اینکه وزیر نامبرده خودش بدلیل زود رسیدن با هواپیما به مجلس اصلاً استیضاح نشد و نمایندگان نصمیم گرفتند در وقت اضافی پیش آمده با صدور چند بیانیه اسرائیل را از چند جای مختلف نابود کنند !