2008/07/29

#100

فرمانده نيروي زميني سپاه : موزائيك‌هاي دفاعي سرعت عمل سپاه را بالا مي‌برد (فارس)

ببخشید اونوقت تانک سرعت چی چی را بالا میبرد ؟!

اگر سرعت عمل سپاه همینطوری بالا برود تا یکماه دیگر باید احمدی نژاد را این ریختی از یک سوراخی بکشند بیرون !

در اینجا ضمن حمایت همه جانبه از تمام انواع بیل و کلنگ و موزائیک و تیرآهن و سایر چیزهائی که سرعت عمل سپاه را بالا میبرد نقش تعدادی دیگر از چیزهای مربوط به موزائیک را که سرعت چیزهای دیگر را بالا میبرد در زیر می آوریم :

  1. سیمان !
    در این وانفسائی که سپاه اجازه نمی دهد هیچ دری به هیچ تخته ای بند بشود سیمان باعث میشود که موزائیک سریعتر بچسبد تا سرعت عمل سپاه بالاتر برود ! سیمان همچنین پایه دیش را هم در پشت بام خیلی خوب به زمین میچسباند و جالب اینست که مردم در صورت نداشتن سیمان روی پایه دیش موزائیک میگذارند که البته ما چون از این چیزها سر در نمی آوریم اینست که نمیدانیم موزائیک روی پایه دیش سرعت چی چی را بالا میبرد !
  2. رنگ !
    خیلی باحال است ! اصولاً رنگ را در زمان تولید موزائیک قاطی مواد اولیه میکنند ولی چون ما تمام کارهایمان سر و ته است اینست که اول موزائیک را تولید میکنیم بعد همانرا رنگ هم میکنیم ! اینطوری خیلی هم بهتر است چون در رزمایش موشکی که نمیتوان رنگ را قاطی عکس کرد ولی عکس را میشود رنگ کرد که فقط عیب این روش اینست که سرعت عمل رنگهای فتوشاپ کم است و سپاه نمیتواند با رنگ رزمایش مردم را بسرعت رنگ بنماید !
  3. کاشی !
    کاشی البته خیلی دولوکس است و فقط در زمان شاه خائن سرعت عمل را بالا میبرد ولی الآن که همه چیز دست مستضعفان خائن میباشد اینست که در حمام و مستراح نظام هم بجای کاشی از موزائیک استفاده میکنند که یکوقت به سرعت معلوم نشود که سپاهیها مرفهین بی درد هستند بلکه آنها بی دردهای مرفهی هستند که به محض ایجاد سر و صدا با موزائیک و هرچیز دیگری که دم دستشان باشد به سرعت مردم را ساکت میکنند ! اخیراً با موزائیک مردم را سنگسار هم میکنند که این البته سرعت مرگ و میر را زیاد میکند و ربطی به سرعت عمل سپاه ندارد !
  4. استامبولی !
    توی آن مصالح درست میکنند و میریزند پای موزائیک تا به سرعت بچسبد ! در حال حاضر ماشینهای سردار رادان در گشت ارشاد حکم همان یکجور استامبولی را دارد که توی آن برای قاضی مرتضوی مصالح درست میکنند ! اینها البته نه به سرعت عمل سپاه ربط دارد نه هیچ چیز دیگر بلکه اگر داخل استامبولی سه تا موزائیک بگذاری و مجموعه را با سیمان به دک و دهان احمدی نژاد ببندی و آنرا با پیستوله رنگ هم بزنی آنوقت چه بسا که سرعت عمل دیگران در حمله به ایران کاهش پیدا کند و سپاه بتواند در این مدت هی برای دشمن قبر بکند و با موزائیک سرعت عملش را ببرد بالا ! به جان آقا یک حالی میدهد که نگو !

نتیجه : امیدواریم طی روزهای باقیمانده تا پایان ضرب العجل دو هفته ای 1+5 آسفالت هم سرعت عمل سپاه را بالا ببرد چون دهن تمام دنیا تا حالا چندبار آسفالت شده و اینست که میدانیم که آسفالت هم خیلی خوب جواب میدهد لاکردار !