2012/12/11

#1240

احتمال دست داشتن زندانیان بند 350 در تصادف خودروی معلمان !


در پی تصادف دو دستگاه مینی‌بوس حامل معلمان در جاده‌ی لردگان-شهرکرد ، دفتر ریاست زورکی جمهوری طی نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش با تشکر از افتخارات روزافزون آن وزارت‌خانه در منقرض نمودن نسل دانش‌آموزان و معلمان از طریق تصادف و چپ کردن و آتش گرفتن بخاری ، اقدامات بجا و شایسته‌ی آن وزیر وزین را در سازماندهی تورهای راهیان نور ، بروز سوختگی داخلی از طریق گرم شدن زیادی توسط بخاری ، و اصولاً افزایش بی‌سابقه‌ی تلفات «فرهنگی» که در دولت‌های گذشته بی‌سابقه بود را ستود .

به همین مناسبت سخنگوی قوه‌ی قضائیه از احتمال دست داشتن تعدادی از زندانیان بند 350 اوین در این حادثه پرده برداشت . وی در جریان یک نشست خبری که خوشبختانه بدون گاز گرفتن هیچکسی خاتمه یافت افزود هم‌اکنون مدارکی در دست داریم که چهل و هشت تن از دستگیر شدگان فتنه‌ی 88 ، با تف کردن غلیظ باعث لغزندگی در سطح جاده‌ها و برخورد مینی‌بوس‌های حامل معلمان شده‌اند که در دست بررسی است . همچنین 4821 نماینده‌ی مجلس در خانه‌ی ملت طی ده دقیقه ، اول با امضاء طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش موافقت نموده و بلافاصله پس از دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از سالخوردگان حوادث عاشورای سال 61 هجری امضاهای خود را پس گرفته و بر لزوم پایبندی تاکید کردند .

در همین راستا رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه در بدن هیچکدام از مصدومین و متوفیان این حادثه آثار خفگی و سم مشاهده نگردیده است ، آسیب دیدگی در چنین سوانحی را «طبیعی» توصیف نمود و معلمی را شغل دوم انبیاء برشمرد . وی با بیان اینکه در زمان انبیاء چون هنوز مینی‌بوس و بخاری نفتی اختراع نشده بود مرگ‌های طبیعی کمتر اتفاق می‌افتاد از آمادگی آن سازمان برای جمع‌آوری کمک‌های خداپسندانه جهت بازسازی و نصب حرم و ضریح و گنبد در کربلا خبر داد که بلافاصله حاضرین با ادای صلوات بر آن تاکید نمودند .