2008/12/27

#287

حمله جنگنده هاي F 16 رژیم صهيونيستی به غزه بيش از 180 شهيد و 200 زخمي بر جا گذاشت (فارس)

بابا اسرائیل به غزه حمله کرده شما چرا به ما حمله میکنید ؟!
.
رژیم صهیونیستی هدف از حملات امروز غزه را قتل عام عمدی زنان و کودکان زیر شش ماه با هواپیماهای F 16 بلکه بزرگتر اعلام کرد . این رژیم افزود بدلیل اینکه با F 16 زور ما در غزه به مردان نمیرسد لذا فقط زنها را میکشیم . نامبردگان در مورد قتل عمد کودکان زیر شش ماه بلکه کوچکتر با F 16 چنین اعلام کردند : گفتیم اگر قرار است اینها بزرگ بشوند آخرش بشوند یک گهی مثل همین خالد مشعل بهتر است اصلاً بزرگ نشوند . قرار شد کلیه کودکان فلسطینی اعم از زنده و مرده بدون طی مراحل اداری با F 16 خلبان شهید محسوب بشوند . در حال حاضر کودک یک موجودی است که اگر فلسطینی باشد با F 16 شهید میشود و اگر اسرائیلی باشد بی همه چیز به درک واصل میگردد !

در همین راستا تعدادی از سنگر سازان بی سنگر فلسطینی که هیچکدامشان تابحال از هیچ جائی هیچ پولی نگرفته اند سایتهای پرتاب موشک اسرائیلی ها در غزه را که برای خشن نشان دادن چهره اسلام از آنجا به خودشان موشک پرت میکنند بردند یک کمی اینورتر . توضیحاً اینکه اسرائیلی ها در نوار غزه تصادفاً از همان محلهائی به خودشان موشک پرت میکنند که اتفاقاً یک عالمه زن و بچه هم همانجا زندگی میکنند . هنوز کسی نمیداند چرا هر جائی که زنها و بچه ها با F 16 شهید میشوند تصادفاً یکی از پایگاههای حماس هم همانجاست . احتمال دارد حماس بدلیل قحطی جا در غزه مجبور باشد پایگاههایش را وسط زنان و کودکان زیر شش ماه بسازد طفلکی !

این درحالیست که امروز اسرائیلیها دوباره مقادیر معتنابهی موشک از غزه به خودشان پرت کردند که حماس فعلاً مسئولیت سه تای آنها را بر عهده گرفته است . خالد مشعل در مورد هدف موشکهای پرتاب شده چیزی نگفت لیکن بدلیل اینکه هر جائی که موشک حماس بخورد زمین همانجا مرکز فرماندهی موصاد و سیا و پنتاگون بوده و چندتا ناو هواپیمابر امریکائی لنگر انداخته اند و تعدادی اسرائیلی هم به هر حال کشته میشوند لذا در غزه هدف گرفتن و نگرفتن زیاد فرقی نمیکند چون در هر حال موشک دقیقاً به هدف میخورد !

به همین مناسبت جمهوری اسلامی امروز در بیانیه گسترده ای از نصف جهان خواست تا بر علیه آن نصف دیگر قیام کنند . این بیانیه خواستار اقدام جدی جهان عرب که غیر ایران و ونزوئلا و کومور و برادر سرخپوست مورالس احتمالاً شامل چندتا کشور افریقائی هم میشود شد . در این بیانیه تکان دهنده آمده است اکنون که دولت غیر قانونی و فاسد محمود عباس بجای شهید شدن با F 16 در حال انتخاب ملکه زیبائی از بین ملت تحت ستم فلسطین است ما باید با وحدت و یکپارچگی فضول را ببریم جهنم . این بیانیه تصریح کرد چنانچه ظرف دو ساعت آینده تمام جهان بطور صلح آمیز همدیگر را نکشند ما هم از قصد بار موشک قطارهایمان در ترکیه را لو میدهیم تا بدانید چرا اینقدر هی بیخود و بی جهت آزمایش موشکی میکنیم . این بیانیه در خاتمه افزود : چوب خدا غیر از صدا ترکش هم دارد !

به جهت مقابله به مثل این حمله وحشیانه با F 16 قرار شد از امروز تا اطلاع ثانوی بسیج بی ترمز برای ابراز همدردی با شهدای غزه در تهران با هرچی که دستش آمد بطور وحشیانه مردم را بزند . خبرگزاری فارس در یک اقدام ضربتی صفحه اول سایتش را بطور وحشیانه با خبرهای غزه جلد کرد و خبر سراسری هم ظهر امروز غیر از اعلام تساوی وحشیانه آرسنال با استون ویلا چهل و پنج دقیقه صدای خبرنگارش در غزه را که خیلی شبیه صدای دیپلمات وحشی اش در عراق بود به گوش تمام ملتهای تحت ستم جهان که غیر از ما شامل بقیه ملتها میشود رساند !