2008/12/06

#266

به مناسبت 16 آذر تجمع دانشجويي به دعوت بسيج دانشجويي دانشگاه تهران مقابل دانشكده فني دانشگاه تهران برگزار شد. دانشجويان تجمع‌كننده در ادامه‌ي حركت‌شان به سمت در اصلي دانشگاه تهران شعار مي‌دادند "فرمان رهبر ما اجرا بايد گردد" . (ایسنا)

فرمان رهبر ما اجرا باید گردد، پشم و پیل دانشجو اصلاح باید گردد !
.
بنا به گزارشهای واصله تجمع کنندگان دانشگاه تهران همگی کاملاً دانشجو بوده و موتور هزارهای خود را هم دم دانشگاه پارک کرده بودند ! این درحالیست که تعدادی از دانشجویان شهرستانی که با نفربر خود را از واحد لبنان به تهران رسانده بودند در کمال حسن نیت مسلسلهای خودشان را وارد دانشگاه کردند تا آنها را به قلم تبدیل بکنند . ستاد امور گردگیری از دانشگاه ها خبر داد سنگرسازان بی سنگر هم اکنون در حال ارائه خدمات لجستیک به واکسی های پلی تکنیک بوده احتمال دانشجو شدن هر عمله ای در آن دور و بر طی ۲۴ ساعت آینده صد درصد است ! برخی گزارشهای محلی نیز از رفت و آمدها گردگیرهای شهرداری در زیر پل حافظ حکایت میکند . این گزارش می افزاید نامبردگان در حال حمل سیم خاردار از یک پنجره ای دیده شده اند . قرار است آن پنجره را گل بگیرند !

همزمان از دانشگاه بوعلی همدان نیز خبر میرسد دانشجویانی که بعد از اتفاق کاملاً طبیعی خوردن غذای مسموم متاسفانه زنده مانده اند امروز همگی دچار تشنج شده و دانشگاه را متشنج کرده بودند . کمیته تب بر جمهوری اسلامی از ارسال استامینوفن کدئین و دیازپام برای جلوگیری از تشنج مجدد خبر داد و افزود این تشنج با دخالت حراست دانشگاه خاتمه یافت . توضیحاً اینکه حراست دانشگاه برای ارائه سرویس هرچه بهتر به فرزندان متشنج ملت اخیراً به گاز اشک آور و مین ضد نفر و توپ ۱۰۶ میلیمتری و ناو هواپیمابر و رادار ۴۰۰ مایلی و یک اسکادران هواپیمای B-52 مجهز شده اند تا خدای نکرده بچه های ملت یک وقت بر اثر سرما خوردگی دچار تشنج نشوند !

قرار است فردا نیز به دعوت یک نهاد طاغوتی بنام دفتر تحکیم وحدت تعدادی از افراد اراذل و اوباش معتاد سابقه دار که همگی دارای کارت شناسائی موصاد بوده و بعضیهایشان لپ تاپ و سوزن ته گرد هم دارند در مکان نامعلومی در راستای صیانت از آرمانهای عمه شان تجمع بکنند . نظر به اینکه روز دانشجو امروز بود ظاهراً همیشه خبرها یکروز دیر به دفتر تحکیم میرسد لیکن با توجه به وجود افردای بنامهای مهدی و ام ابیها فاطی کروبی در این دفتر و سابقه نامبردگان در خواب و خرناس بی موقع این تاخیر کاملاً طبیعی بوده از آحاد ملت تقاضا میشود زیاد از این چیزها تعجب ننمایند . قرار است نیروی انتظامی از زحمات بی دریغ دفتر تحکیم که با برگزاری اینگونه تجمعات باعث شناسائی باقیمانده اشرار سیستان و گروهک منحله عبدالمالک ریگی در دانشگاهها میشود قدردانی بنماید !

خبرنگار ما طی یک تماس تلفنی که همین الآن از دفتر ایهود اولمرت با ما گرفت گفت فعالیتهای انتخاباتی کاملاً موفق توسط پویش دعوت از خاتمی تا این لحظه به این دستاورد بزرگ فرهنگی رسیده است که غیر از رهبری و احمدی نژاد بقیه اعضاء نظام نیز از فردا راه بیفتند بروند دانشگاهها در اجتماع میلیونی دانشجویان واحد بیت المقدس سخنرانی کنند . پویش دعوت از خاتمی نیز در بیانیه ای اعلام کرد خلاصه کاری که از دست ما در طول تاریخ بر آمده دم چک دادن بچه های مردم بوده شما بی زحمت کم و زیادش را ببخشید زور ما بیشتر از این نمیرسد حالا هم اگر خواستید این تن بمیره بزنید که خاتمی کاندید بشود نخواستید هم به یه ورش !