2008/09/20

#230

در راستای کناره گیری مسعود مرادی از داوری لیگ برتز و نامه او برای کناره گیری از داوری جام جهانی ۲۰۱۰


* البته بعد از اینکه در بازی پرسپولیس با مس کرمان مرادی والیبال طرف را به فضل الهی لائی تشخیص داد و پنالتی نگرفت و چند نفر اعتراض کردند این واکنش مرادی بخوبی نشان داد که نامبرده خیلی آدم قاطعی است و اصلاً هم بیدش با این بادها نمیلرزد بلکه فقط میخواست یک کمی غمیش بیاید که نازش را بکشند دید همه از رفتنش خوشحال هم شدند !

اگر مرادی برود تکلیف داوری فینال جام جهانی چی میشه ؟!

ه از نظر مرادی چون سر بازکن سیاه بیشتر از ته بازیکن آبی برق میزند لذا باید آوانتاژ داد چون نص صریح قانون است !

در اینجا اظهار نظر چند نفر را در اینخصوص در زیر می آوریم :

رئیس کمیته داوران : فدای سرم که رفت ! اصلاً انگار تو این مملکت از هیچکی نمیشه تعریف کرد ها . تا دو دفعه بهش گفتیم ماشالاّ چه سوت قشنگی داری دیگه تو زمین جلوتر از قمبلش می دوید میگفت نیا بو میدی ! حالا انگار اگر سال ۲۰۱۰ این نره افریقا جام جهانی برگزار نمیشه ! ضمناً دستش هم درد نکنه ما چند وقت بود داشتیم فکر میکردیم چطوری بفرستیمش بالای درخت این خودش رفت جنگل !

فنائی : لطفاً منو وارد مسائل سیاسی نکنید ولی طبق آخرین تماس دبیر کل داوران جهان که با چه اصراری با من گرفت گفت دست یکجائی از بدن است که چون از زانو میشکند لذا هنوز قانون صراحتاً نگفته از کجا تا کجاش هند محسوب میشود ولی قرار است در نشست بعدی جهانی که منهم هستم مچ دست هم جزو بصل النخاع محسوب بشود جوری که در حرکت آهسته جریمه اش یک کارت قرمز مستقیم باشد !

عادل فردوسی پور : در برنامه امشب به بررسی نقش خطای فاحش هند پنالت صد درصدی که این مرادی خاک بر سر نگرفت و باعث اخراج فتح الله زاده با تیپا از استقلال شد در نابسامانیهای ورزش کشور که این علی دائی زرافه آخه چه وضعشه درست کرده در بحثهای حاشیه بازی صنعت تیر برق با خوزستان که قسمتی از فحشهای خواهر مادرش را حتماً پخش میکنیم و اینکه در مسابقه اس.ام.اس کوتاه ما تا الآن نه میلیون نفر شرکت کردند که شرکت رب گوجه فرنگی بهشان عتبات عالیات نفیسی میدهد صحبت میکنیم !

امیر فلعه نوئی : به مکه ای که رفتم اگر به من بود که همون اول ری تی تی ! از ته خط تا زیر خط کش رو حاجیت قسم میخوردن نگا به الآن نکن حنامون به لطف فدراسون بی رنگ شده ناصر خان هم البته آدم محترمیه و ما در رختکن بهش میخندیم برای روحیه تیم خوبه ! به مکه ای که رفتم این فتح الله زاده اگر از اولش نبود ما الآن قهرمان جام در جام اروپا هم شده بودیم من کی گفتم اگر فتح الله زاده نبود نمیرفتم استقلال که ضمناً سولاخه ! من در نماز جماعت این هفته تیم تاکتیکهای کلی رو ارائه میدم و قول میدم اگر قهرمان نشدیم دیگه هفدهم هم نشویم که عین مکه ای که رفتم تابلو باشه !

علی آبادی : از نظر من و اسلام ضربه کرنر صد درصد پنارتی محسوب شده که با کوشش دولت نهم در المپیک معلولان ذهنی متال بگیریم و در تیر انداخی با بیلچه از روی نیزه بپریم بلکه بهتل است مراتی را ببریم قوه قضائیه پرونده بنی یعقوب را بررسی بکند چون آن خدا بیامرز هم پلاکارد به دستش خورده بود که این حرکت ورزشی نیست و تماشاگرها منرا با ترقه میزنند که شاخص ۲ سانت فضای ورزشی در سال ۱۲۱۸ امسال به ۲۴ سانت برای هر نفر رسیده که در سه سال گذشته بی سابقه بوت !