2008/09/20

#229

در راستای درخواست آیت الله مکارم برای دعا در شبهای قدر برای کاهش تورم و گرانی

لـیـلـة الـقـدر خـیـرٌ مـن الـف الـسـهـمـیـه بـنـدی !

این بدبخت دیشب اینقدر برای کاهش تورم گریه کرد که از حال رفت !

در همین رابطه ستاد بزرگداشت شبهای قدر از ملت همیشه در صفنه خواست تا در شبهای قدر بجای قرآن لایحه بودجه را روی سرشان بگذارند . این ستاد همچنین تاکید کرد تا مردم در لیالی قدر از طریق تسبیح بجای شمارش ذکر ، رشد تورم و نرخ کله پاچه و لنگ و پاچه مرغ را بشمارند . لازم است تا ملت مسلمان زده در هنگام حضور در مساجد حتماً زنبیل دستشان باشد و کوپن شماره ۲۵۸ شهری و ۳۲ روستائی و ۱۴۷ عشایری نیز حتماً در جیبشان موجود باشد ! کارت سوخت فراموش نشود زیرا به گفته علما خداوند در این شبهای عزیز نفری بیست لیتر بنزین هم به مسلمانان میدهد ! این ستاد تاکید کرد چنانچه کسی در لیالی قدر فرم جمع آوری اطلاعات اقتصادی را پر بنماید انگار که برای هزار نفر فرم نوشته باشد و خداوند به او "من تحت الاشجار" میکند ! علما معتقدند که منظور خدا از اینکه "فی بطون امهاتکم" هم یعنی همین منتها چون در صدر اسلام ملت جنبه نداشتند اینست که خدا ترسید بگوید "ارواح عمه هاتکم" یکوقت خدای نکرده برای تورم دولت پیامبر حرف دربیاید اینطوری گفته !

این درحالیست که احمدی نژاد همین پریروز ضمن نوار غزه و مشت محکم بر ارزان بودن همه چیز در همه جا بشدت تاکید کرد و طبق منحنیهائی که همیشه توی دستش است به تمام جهان نشان داد که نوک نمودار دارد می آید پائین . برخی معتقدند که ایشان منحنی ها را عین ریاست جمهوری سر و ته دستش میگیرد و برخی دیگر میگویند نخیر خودش چون آدم بی سر و تهی است اینست که هر وقت او را می بینیم اول باید بفهمیم سرش کجاست تهش کجاست بعد درباره چیزهای توی دستش اظهار نظر کرد . وی آمادگی خود را برای پاسخگوئی به سوالات خود در جمع راکفلر و بیل گیتس اعلام کرد و از رابرت موگابه خواست تا در این زمینه با او مناظره کند ! نامبرده پریروز یک آمار درستی هم درباره اعتیاد ارائه نمود که طی آن جمعاْ ۸ نفر در کشور معتاد وجود دارد که از این عده سه تایشان ایدزی هستند و بزودی میمیرند هیچی و بقیه هم قول داده اند بروند کمپ و جزیره به روش یابوئی ترک بکنند !

وزارت اقتصاد و دارائی نیز با برگزاری مجلس ترحیمی برای حضرت علی بر لزوم کاهش تورم از طریق نافله شب و ذکر ظهر روز سه شنبه و توسل به ریش ابوذر غفاری تاکید کرد . وزیر مربوطه صراحتاً اعلام نمود که علت شلوغی صفهای تعاونی ها جنوب بودن مردم است که اگر بجای اینکارها بروند به روش ارتماسی غسل جنابت بکنند نرخ تورم ۹۳ درصد کم میشود و چه بسا ملت بجای اینکه بروند توی صف ، تلفن بزنند تعاونی با وانت بیاورد دم خانه شان ! این درحالیست که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی الآن در حال آماده سازی برپائی راهپیمائی روز جهانی قدس است . به عقیده کارشناسان عتیقه اقتصاد اگر بجای اسرائیل ، فلسطین محو بشود دو دقیقه بعد تورم و گرانی هم در ایران محو میشود . هنوز کسی علت این واقعیت را نمیداند لیکن ما از آیت الله مکارم سوال نمودیم گفتند لبنان هم همینطور ! آیت الله بهجت هم در این زمینه برای کردان استخاره کرد که خدا گفت از این بهتر نمیشود ! برخی علما معتقدند که خدا با بهجت شوخی دارد و برخی دیگر میگویند خدا خیلی هم جدی دارد ! ممکن است اگر ساعتها را بکشیم عقب دشمن شکست بخورد و همه چیز ارزان بشود !