2014/04/06

#1394

مولوی عبد الحمید باید موضع خود را در برابر فتنه روشن بکند!


خطبه‌های نماز جمعه هفته آینده به امامت هرکی:

این چه معنی دارد که مرزبانان گروگان با وساطت مولوی عبدالحمید آزاد شده باشند ولی ما از موضع او در قبال موسوی و کروبی و کلاً فتنه 88 خبر نداشته باشیم؟ الآن ما عکس کارت دانشجوئی مرزبانان در حال ابراز انزجار از سران فتنه و در رأس آنها هاشمی رفسنجانی جنایتکار را در اختیار داریم که قرار است فارس نیوز فردا منتشر بکند ولی تا حالا حتی یک عکس با شورت ورزشی از ابراز انزجار مولوی عبدالحمید هیچ‌جا ندیده‌ایم. امروز وساطت می‌کنند، لابد فردا می‌خواهند در ایران حقوق بشر رعایت بشود، پس فردا می‌گویند زبانم لال سفارت سودان در تهران چرا هنوز تسخیر نشده. (صدای تکبیر جمعیت)

اینها کورکورانه و بدون بصیرت می‌روند وساطت می‌کنند، یک مشت آن زن‌هائی که هنوز چندتایشان آزاد هستند و یک خانمی که آن کاترین اشتون رفت دیدار کرد، پشتیبانی می‌کنند و عکس‌شان در بنگاه‌های صهیونیستی همه‌جا چاپ می‌شود. (صدای جمعیت خواهران: وای اگر خامنه‌ای حکم نکاحم دهد) از آن طرف یک تعدادی در پارلمان اروپا، بدون اینکه بما اجازه بدهند از زندان‌هایشان بازدید کنیم،  قطعنامه حقوق بشر صادر می‌کنند، از این طرف ماموریت احمد شهید یک‌سال دیگر تمدید می‌شود، ببینید، ما از همه طرف تحت نیرنگ دشمن هستیم.(چند نفر در بین جمعیت جابجا شدند)

وقاحت را به جائی رسانده‌اند که انتظار دارند فتنه‌گران با آنهمه خسارتی که به نظام زدند آزاد بشوند تا بتوانند خدمت بیشتری به استکبار بکنند. آقای وزیر ارشاد باید درباره دیدار خود با یکی از رئیس جمهورهای سابق باید به ملت ایران توضیح بدهد. (صدای سرفه چند نفر در بین جمعیت) این دستور مستقیم شرع و تصریح روشن مقام معظم رهبری در مشهد به مسئولان نظام است: کلاً با رئیس جمهورهای سابق دیدار نکنید! شما آمار بیکاری و خصوصاً طلاق در زاهدان را که همان آقا امام جمعه‌اش است در نظر بگیرید؛ مسئولان آنجا کار مهمتری غیر از وساطت ندارند؟(جمعیت به سمت کفش‌کن حمله کردند و بیانیه‌ای در محکومیت مولوی عبدالحمید جلوی درب دانشگاه تهران با ماژیک به امضاء همه رسید)