2012/03/01

#1097

ما انتخاب کردیم ، یا انتخابات ما را ؟!


رهبری در دیدار با میلیونها نفر که بعد از ابراز خودجوشی نفری دو هزار تومن شارژ مفتی ایرانسل گرفتند گفت "مهم انتخاب این فرد یا آن فرد نیست ، مهم حضور شما است" . این تلاوت که دیروز بسیار بجا و مربوط و بموقع بین دو نیمه بازی ایران و قطر رخ داد برخی ناظران را مشکوک به این کرد که احیاناً خدای نکرده قرار است مردم فقط حضور پیدا بکنند رهبری خودش زحمت انتخاب نماینده‌ها را می‌کشد . در همین راستا ستاد تولید کرکر خنده‌ی نماز جمعه تهران اعلام کرد نماز خودجوش جمعه‌ی 12 اسفند توسط حجت الخنده و المسلمین کاظم شوت صدیقی تلاوت خواهد شد . به اعتقاد تعداد قلیلی از مفسران ، این اقدام کمدی-فرهنگی مشخصاً در راستای ایجاد انگیزه بین آحاد مردم جهت بیرون آمدن از خانه‌ها محض تفریح و خنده‌ی زیاد با شنیدن حرفهای این باکره‌ی مغزی تمهید دیده شده است .

به همین مناسبت ستاد جر خوردگی تبلیغاتی و دریافت آبغوره و التماس مردمی وابسته به بیت یا بسیج یا این قسمت از سپاه که طرف رهبر است یا آن قسمتیش که طرف احمدی نژاد است یا آنهائی‌شان که راهنمای راست می‌زنند می‌پیچند چپ ، با صدور اطلاعیه‌ی شماره 3425487786554341 خود که همه‌اش ظرف همین دو روز گذشته صادر شده به ملت همیشه صحنه‌دار نوید داد در روز انتخابات ضمن دعوت و حضور مونیکا بلوچی ، کیم کارداشیان ، کیت بلانچت ، کامرون دیاز و نیکل کیدمن که بتازگی صد و هشتاد و سه هزار و سیصد و پنجاه و دومین عمل زیبائی خود را با موفقیت به پایان رسانده ، جوائز نفیسی از قبیل کلیه‌ی تولیدات ایران خودرو و سایپا و پارس خودرو و گروه بهمن از اول تا حالا ، کاروان سیاحتی راهیان معراج با اقامت یکماهه در لاس وگاس ، سه هفته خانوم بازی رایگان در دوبی ، کاندوم برقی و تأخیر انداز و بزرگ و کوچک کننده‌ی جاهای ناجور خواهران و برادران و امثالهم بدون قید قرعه به کلیه‌ی حضور پیدا کنندگان تقدیم و تسلیت خواهد شد .

همچنین به مناسبت یوم الله انتخابات 12 اسفند ، علی الحساب همه‌گونه غنی سازی ، مانور موشکی ، مبارزه با بد حجابی ، برخورد با موی سر ، جمع آوری اراذل ، اوباش و طبیعتاً روزنامه‌نگاران ، ریشه‌کنی فساد که طی سی و چهار سال گذشته هر روز بطور کامل انجام شده است و سایر طرحهای چماقی-فرهنگی تا اطلاع ثانوی بطور داوطلبانه به حالت تعویق درآمده و کلاً گیر خاصی هم در مورد عرق‌خورها نیست . ضمناً اصغر فرهادی نیز که از روی سن اسکار تا حالا همچنان دخترش را بغل کرده ضمن تأکید مجدد بر برنامه هسته‌ای در پیام جدیدی که بدست منابع موثق فارس رسید اعلام کرد حیف که ایران نیستم وگرنه حتماً در انتخابات شرکت می‌کردم !