2009/08/12

#456

بعد از خبر 20:30 امشب قیمت جهانی شنبلیله شکست !
.

در راستای اینکه برنامه وزین بیست و سیت اعلام کرد که چنانچه آن دسته از خس و خاشاکی که توسط دسته ی دیگری از خس و خاشاک در حوادث اخیر دچار خسارت شده اند میتوانند اعلام شکایات بکنند تعداد سه عدد از شکایات مربوطه که قرار است فردا از طریق آن برنامه وزین عنوان و قرائت بشود پیشکی در اینجا می آید . لطفاً توجه داشته باشید که اصولاً سگ همیشه اونجای پدر دروغگو می ریند که این البته خیلی کار بدی است .

* شکایت فاطمه خانم جیم ساکن توپخانه - سه راه شریعتمداری - همانجائی که یارو وایساده (شغل : بچه دار)

اینجانبه بدلیل ریزش دیواره متروی نواب سقف حیاط ناهید خانوم اینا در خیابان مقدس اردبیلی دچار خسارت گردیده بچه ام درس نمیخواند . خانواده ی ما و چهارتا زنی که چند همسرم دارد میباشد . تقاضای رسیدگی به ترکیدگی لوله آب دارد چند وقت است هر کاری میکنیم آبمان نمی آید . خواستارمند است بعد از دستگیری و مجازات موسوی و کروبی و هاشمی و خاتمی و قالیباف و روحانی و زهرا رهنورد به وضع مطلوب ما رسیدگی کنید . خدیج خانوم میگوید همه اش زیر سر این گیس بریده است .

* شکایت عباس آقا لام ساکن جماران - جنب هتل لبنانیها - ایستگاه فلسطین اشغالی (شغل : زن و بچه دار)

قبل از انتخابات حقوق ما را سه برابر کردند الآن میگویند با کسر پول سیب زمینی هائی که زمان انتخابات گرفتی و روزی ده هزار که بابت شرکت در تجمعات دادیم و سه جعبه پرتغال اسرائیلی که بعداً چینی از کار درآمد و هزینه ی پخش پیام احمدی نژاد در فضا و موشک پرانی حماس و آسفالت دماوند جمعاً یک چیزی هم بدهکاری بیا بده یا برو نگیر . ضمن تشکر از حسن انتخاب رهبر خواهشمند است خط نگهدار ایستگاه تاکسی ما شعور ندارد فحش میدهد مسافر سوار ما نمیشود . کرایه خط وسط شهر تا اوین قبلاً دویست تومان بود الآن رفت و آمد زیاد شده کردیم هزار باز دارد رفت و آمد بیشتر میشود . تقاضای مند دارد بعد از اعدام موسوی و کروبی و خاتمی و هاشمی و رهنورد و قالیباف و بقیه از اینکه به شکایت ما رسیدگی کردید تشکر را می نمایم .

* شکایت یک نفر که از موبایل زنگ میزد خواست آدرس مشخصات بدهد کارت سوختش تمام شد موبایل را خاموش کرد زد بغل

منیم بیسم رحیم مستقیم . چندین پیش از شوشه لار بیرون تماشا میکردی سنگ انداخت از برای داماخ من از خون آلوده شد . چیرا این ماملکت اینتیخابات میکنی که وخیم بشی . ما از دولت گبلی کمال ریضایت میداری و خواهیش شما را می مالیم وضعمان خوب بود لیکن بعد از این اینتیخاباتی که گلب من یه کم جریحه دار برداشت که ایعلام شیکایت میشی . هی تیلیفان ایس.تم.دیس دار اورانسول گطع میکنی با موتور به ضد شورش ساوار میشی چماخ داری در تظاهرات بربری بیات میشی تا برسی خانه . این خانمی که از فارانسه آمدی فکر کردی مان خرم نمیفهمی عین بیل بیل فارسی حرف میزنی کجاش به فارانسه رفتی ؟ از ساواک می خایم با دستگیری و اعتراف بزنی به دهن دوشمنان خاتمی و موسوی و کروبی و هاشمی و رهنورد و قالیباف خیسارت شوشه لار من بگیری . چوخ ممنون . حسین ریضازاده معروف به ابیل فض !