2009/06/09

#387

موسوی ندا رو رسوند : داداش قراره از فردا تو دهن من حرف
بذارن !

حیدری : بی زحمت من خودم خیلی مخلص شما هستم ولی تو گوشی میگن ضایعش کن بفرما چه خاکی سرم بریزم ؟!

میرحسین : البته بنده به جمهوری اسلامی خیلی علاقمند هستم ولی در جمهوری اسلامی همیشه همینجوریه . تو دل آدم یه چیزی میگذره تو گوشی یه چیز دیگه اگر آدم به گوشی توجه نکنه هم میزنن تو گوشیش !

حیدری : آقای موسوی شما حیثیت برای این مموتی نگذاشتید دستت درد نکنه ولی تو گوشی دارن فحش میگن چرا ؟

میرحسین : اونائی که تو گوشی تشریف دارن دیروز در خیابان ولیعصر یک تو گوشی از مردم خوردن اینه که اینجوریه و اینا . در مورد حیثیت مموتی هم والا ما دیدیم اینو اگر کاریش نداشته باشی خودش حیثیت خودشو میبره گفتیم مگه ما چلاغیم یا بلانسبت کج و معوج و اینجوری هستیم که نبریم . شما هم اگر خواستی اون گوشی رو از تو گوشت درآر هر چند که از فردا باید بری دنبال کار بگردی !

حیدری : تو گوشی میگن یک سوالی ازت بپرسم که خود سوال پرسیدنم نیم ساعت وقت بگیره خیلی باحاله نه ؟!

میرحسین : نه ! باحال اونیه که چهار سال تو تلویزیون وقت داشت الآن قراره آدمای تو گوشی بهش چهل و پنج دقیقه دیگه وقت بدن . دیروز رفتن با وانت مفتی روزنامه ایران پخش کردن با تیتر موسوی دروغ میگوید . من گیرم که موسوی دروغ میگوید آخه الدنگ وقتی روزنامه ایران از دولت امکانات میگیرد دولت هم از هیچ امکاناتی برای انتخابات استفاده نمیکند بازم موسوی دروغ میگوید آنهم مفتکی با وانت ؟ به وانت بگم قربون مامانت ؟ بگم ؟ بگم ؟!

حیدری : تو گوشی بازم فحش میگن ولی من تو گوشی بهت بگم که وقت داره تموم میشه . بی زحمت آره و اینا !

میرحسین : یقیناً فردا که ما به هیچ رسانه ای دسترسی نداریم اعلام میشود که موسوی ابراز پشیمانی کرد به نفع احمدی نژاد کشید کنار رفته کروبی رو هم بزنه محسن رضائی رو البته خدا زده . پس فردا هم اعلام خواهد شد که امریکا برای براندازی سبز به موسوی پول داده بود اسرائیل هم خرج تبلیغات رو داده ولی موسوی الآن توبه کرده . پسون فردا هم که انتخاباته عکس منو در حال رأی دادن به احمدی نژآد چاپ میکنن خانم بنده رو هم نشون میدن که رفته پیش فاطی رجبی گریه میکنه حلالیت بطلبه . بنده در همینجا اعلام میکنم که این چیزا رو چیزم هم حساب نمیکنم . اونائی که تو گوشی هستن میخوان فکر کنن این چیزمو هم اشتباهی گفتم میخوان چیزمو بندازن تو دهن رفقاشون تا جمعه بخندن ! آره !