2009/06/03

#380

جاکش میخواست بره با اوباما هم مناظره کنه همینطوری !
.
اوباما در یک پیام فوری بخاطر مناظره میرحسین و احمدی نژاد از هاشمی رفسنجانی تشکر کرد . وی گفت خدا را شکر قبل از مناظره با محمود که قطعاً به حل تمام معضلات امریکا منجر خواهد شد برنامه امشب را دیدم . قرار شد اوباما قبل از مناظره با احمدی نژاد اول برود لیست کاملی از سوابق تحصیلی زن و بچه و عمه و خواهر زاده ها تهیه نموده سپس نقش پسران بوش و دائی های کلینتون و باجناق هایش را در مفاسد صد سال گذشته امریکا استخراج نموده بعد بیاید زرت و پرت بکند . بر این اساس کسانی که از آکسفورد و اینجور جاها بهشان مدرک انداخته باشند میشوند یک خری مثل بقیه و چنانچه زن اوباما خدای نکرده یک چیزی بیشتر از فاطی رجبی باشد ارکان علم از زمان ارسطو به اینور حتماً مشکل دارد !

اوباما همچنین گفت حاضرم تمام وقت خودم در مناظره را بدهم به احمدی نژاد تا کسی که چهار سال دور دنیا راه افتاده زر زده باز وقت برای زرت و پرت کم آورده اینقدر وسط حرف من بواسیرش عود نکند . اوباما تاکید کرد فرق مناظره ی احمدی نژاد با من و سخنرانی اش برای عشایر ممسنی اینست که این یکی در تلویزیون پخش میشود ولی آن یکی غیر از تلویزیون در سینما هم باید پخش بشود . بر این اساس قرار شد مناظره ی اوباما و مموتی در سیرک برگزار بشود !

همچنین قرار شد در مناظره های بعدی احمدی نژاد آتشنشانی حتماً یک واحد سیار در استودیو مستقر بنماید . رئیس آتشنشانی با بیان این مطلب افزود آماده ایم که از تمام امکانات خود برای اطفاء حریق قمبل محمود استفاده کنیم !

با برگزاری مناظره ی امشب محبوبیت احمدی نژاد در افریقا به حدی زیاد شد که خودروی حامل ایشان ایندفعه مسافت ده دقیقه ای بین قبیله ها را به امید خدا یک عمر در راه خواهد بود . در همین راستا رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد چنانچه در روز رأی گیری کسی را با نیزه و بومرنگ پای صندوقها دیدید حتماً خطای دید بوده بیخود حرف درنیاورید !