2009/04/19

#356

اندر باب بازگشت مسیح علی نژاد به ایران و توقیف پاسپورت و حواشی عجایب !

مسیح خانوم جانم دادا خوش آمدی به غربت !
.
دادگاه عمومی و انقلاب و جزائی و کیفری و جرائم خطرناک از ورود یک جاسوس مسیحی ایرانی تبار به کشور خبر داد . مرتضوی که در مراسم رونمائی و کشف CD و گیره سخن میگفت هدف از بازگشت این جاسوس مسیحی را نقد کردن چکهای کنگره آمریکا در راستای براندازی ولرم توصیف کرد . وی افزود نامبرده با پولهای موصاد که خیلی هم زیاد است ابتدا از طریق لپ تاپ وارد رشت شده سپس با تاسیس سایت آویزون قصد انفجار حسینه شیراز را داشت که با گمنامی هوشیار امام زمان ناکام ماند . وی درباره علت جاسوس بودن متهم گفت چنانچه فرد مزبور جاسوس نبود الآن اسمش بجای مسیح حتماً بنت رقیه بود !

در همین راستا سازمان سردخانه های اوین آمادگی کامل خود را برای تکذیب هرگونه خودکشی با چیزهای خنده دار اعلام کرد . این سازمان افزود تا بعد از انتخابات از پذیرش خواهران بد حجاب در سردخانه معذوریم لیکن بعد از انتخابات اگر جاهای رزرو شده پر نشده باشد با آغوش باز در خدمت انواع قتل زنجیره ای میباشیم . دادسرای جنگی نیز اعلام کرد از ابتدای ورود نامبرده به کشور تمامی یگانهای ارتش در حال آماده باش صد درصد قرار دارند . به همین مناسبت خبرگزاری فارس که در طول دماغ اخیراً پوز پینوکیو را زده از کلیه ی اتفاقاتی که قرار است بعداً برای مسیح بیفتد حمایت کرد . این خبرگزاری همچنین در راستای انجام وظیفه ی شرعی اطلاع رسانی آمادگی خود را برای چاپ سیصد هزار جور عکس از مسیح با بوش و اوباما و شیمون پرز و چندتا آدم ناجور دیگر اعلام کرد !

مسیح علی نژاد در اولین پیام رسمی خود پس از ورود به کشور در فیس بوک از ماندانا بخاطر پراید تشکر کرد . هم اکنون وزارت اطلاعات با پیشرفته ترین تجهیزات در حال کشف رمز این پیام میباشد . هنوز اطلاع دقیقی از هویت جاسوسی بنام ماندانا که پراید هم داشته باشد در دست نیست لیکن احتمال میرود معنی این پیام اینطوری باشد :

از مسیح به مانا و ندا ! پول را گرفتم . دست شما درد نکند . این بمب هیدروژنی که برای براندازی با خودم آوردم در صندوق عقب پراید جا نمیشود . بی زحمت تریلی بیاورید . با تشکر - جاسوس مسیحی !