2009/04/06

#349

به فضل الهی مایلی کهن مربی تیم ملی شد


توپ تفنگ فشفشه ، مایلی کهن ... ( باز دهن منو وا میکنه ها ! )
.
نظر به انتخاب ملکوتی مایلی کهن به مربیگری اخلاق در خانواده ی تیم ملی بدینوسیله با این مام وطن مصاحبه ای ترتیب دادیم که جان مادرتان بخوانید :

ما : لطفاً برای شروع همینجوری یک چیزی بپرانید .
مایل به کوهان : اسرائیل هیچ غلطی نمیتواند بکند امریکا هم روش ۱+۵ هم توش .

ما : برای بازی بعدی تا چه حد از برنامه های کره شمالی اطلاع دارید ؟
مایل به کوهان : تا جائی که بنده اطلاع دارم برنامه موشکی اخیر کره شمالی باعث خشم شیطان بزرگ و در رأس آنها جهانخوار شد و من از همینجا امیدوارم روزی پیام رئیس جمهور آنها هم در فضا پخش بشود .

ما : قصد دارید چند نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کنید ؟
مایل به کوهان : ببینید من تیم ملی را می آورم سر سفره مردم ولی اسامی ۱۶۵۷۸۷۹۸ نفر از مفسدین ورزشی همین الآن توی جیبم است که بزودی افشا میکنم مطابق سیاستهای کلی اصل ۴۴ در سال اصلاح الگوی مصرف هر ایرانی باید طبق سهمیه حداقل سه تا توپ در خانه داشته باشد . توپ فوتبال نشد پینگ پونگ ، نشد توپ ۱۰۶ میلیمتری بهرحال اسرائیل باید از صحنه روزگار محو بشود .
.
ما : نظر شما در مورد سایر مربیان داخلی و خارجی و کلاً هر کسی غیر از خودتان چیست ؟
مایل به کوهان : ( XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ) // (بدلیل رعایت مسائل اخلاقی و ناموسی مجبور شدیم این قسمت را سانسور کنیم الآن برای شما زود است این فحشها را یاد بگیرید !)

ما : چه برنامه ای برای اعتلاء ورزش ملی دارید ؟
مایل به کوهان : من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران منرا دوست دارند . حالا چرا اینجوریه خودم هم نمیدانم . همه بنده را دوست دارند . ما یک سفر که میرویم قم تمام حوزه را می آورند برای تماشای ما . یا مثلاً رفته بودیم مشهد تمام مدرسه ها و پادگانها تعطیل شده بود برای دیدن ما حتی افریقا هم شنیدم همینطوری است . امیدوارم به جام جهانی برویم تا با ملت افریقا از نزدیک دیدار و گفتگو کنم .
.
ما : سوال قبلی را یکجور دیگر میپرسم . شما کلاً چه برنامه ای در تمام عمرتان داشته اید ؟
مایل به کوهان : برنامه که زیاد داریم . دوشنبه ها دعای ثقلین میخوانیم شبش جلسه داریم برای ظهور آقا پس فرداش ناشتا میرویم جمکران گرسنه برمیگردیم پنجشنبه میناوند را می آوریم دعای کمیل بخواند جمعه برای تمرین پیاده میرویم بیعت با آرمانها . در مجموع با توجه به حجم برنامه ها گفته ام یک مدیر برنامه برای ما از قم بیاورند .
.
ما : نقش رسانه ها را چطور ارزیابی میکنید ؟
مایل به کوهان : متاسفانه رسانه ها با سوء استفاده از فضای آزادی بیان دوست دارند هرچی دلشان میخواهد برای تخریب مجاهدتهای ما بگویند . ما قبل از مربی شدن یک جلسه اضطراری با وزیر ارشاد داشتیم که قرار شد با مساعدت ایشان از این به بعد فقط کیهان ورزشی چاپ بشود روزی سه نوبت . وزیر ارتباطات هم در مورد قطعی اس.ام.اس برنامه نود یک قولهائی داده اند ما اگر سه تا جواد خیابانی داشتیم الآن در سال الگوی مصرف هم در مصرف آب و برق صرفه جوئی شده بود هم عربستان را برده بودیم .
.
ما : اولین پیام شما به جامعه ورزش چیست ؟
مایل به کوهان : زر اضافه بزنن همچی میزنم گه بالا بیارن !

ما : برای شما در عرصه فوتبال آرزوی موفقیت میکنم .
مایل به کوهان : منهم برای احمدی نژاد در عرصه انتخابات آرزوی موفقیت میکنم .