2009/03/05

(#335) لاهه با ملاهه

به جرم جنايات جنگي و جنايت عليه بشريت در سومالی دادگاه لاهه حكم بازداشت عمر البشير را صادر كرد (ایلنا)

جرم جمهوری اسلامی اینقدر سنگینه لاهه نمیدونه بگه جنایتکار
.
چی چی !
هنوز هیچکس در جهان دقیقاً نمیداند به زدن و بردن و کشتن و خوردن بطور همزمان باید چی بگویند . برخی معتقدند که جنایت امری است که از آدمیزاد سر میزند لیکن بدلیل اینکه اتفاقات جمهوری اسلامی از توان خدادادی انسان حارج است لذا احتمال میرود که به همین دلیل کلیه ارکان نظام همگی جن باشند . به همین مناسبت جن بو داده بعنوان سمبل حقوق بشر جمهوری اسلامی انتخاب شد . این در حالیست که تقریباً تمام کسانیکه به هر دلیلی تابحال در جمهوری اسلامی برای رسیدن به لقای الله عجله داشتند هنوز اسم قاتلشان را نمیدانند . مطابق روایات موجود چنانچه کسی بمیرد ولی اسم قاتل خود را بداند واجبی را بجای مالیدن باید خورد !

به همین مناسبت دیوان لاهه از طرف قاضی مرتضوی تحت تعقیب قرار گرفت . نامبرده که پس از کشف لپ تاپ و دوربین دیجتال کمتر میگوید ( ر ) در ده سال گذشته بتنهائی دارد نصف جمعیت جهان را تعقیب میکند . در همین راستا تعدادی از چهره های هالیوود که بجای گلشیفته به تهران آمده اند از ساخت قسمت دوم فیلم "در تعقیب جو" حبر میدهند . در این فیلم قرار است شارون استون یکی از خواهران هنرپیشه حاضر در تهران که مردم با چهره اش زیاد آشنا نیستند ولی با آنجایش خیلی آشنا هستند برای گرفتن محلل به تویسرکان برود . از سرنوشت ادامه ی فیلم خبری در دست نیست لیکن گفته میشود فیلم فقط تا همینجایش قشنگ است !

مرتضوی اتهام دیوان لاهه را توهین به مقدسات بیان کرد . این اتهام که بجز سه نفر در جهان به بقیه مردم وارد است در حالی به لاهه وارد میشود که هرگونه مکالمه در تجمعات بیش از یک نفر توهین به مقدسات محسوب میشود . توضیحاً اینکه مقدسات یک چیزی است که اگر کسی با ایدز مبارزه بکند به آن توهین میشود . به گفته آگاهان توهین به مقدسات ابتدا باعث اقدام علیه امنیت ملی شده سپس توهین کننده را از قسمت نرم ، گرم میکند . به همین مناسبت در حال حاضر کلیه دانشجویان امیر کبیر فرق زیادی با سلمان رشدی ندارند . تفاوت این دو عده در آنست که برای دومی علناً فتوای قتل صادر شده ولی برای اولی این فتوا را یواشکی داده اند !

علمای مذهبی میگویند بدلیل قرار گرفتن عبارت جن در کنار انس در قرآن احتمالاً قصد خداوند نیز از این کار توهین به مقدسات بوده است . هنوز بر سر این موضوع محل اختلاف است لیکن بدلیل اینکه آنموقعها شعب ابی طالب دانشگاه امیر کبیر نداشت که در آنجا شهید دفن بکنند تا به مقدسات توهین نشود لذا احتمال دارد که خدا از این کار منظور بدی نداشته باشد بلکه جبرئیل همینطوری خواسته باشد یک چیزی بپراند به احمدی نژاد و اوباما گفته باشد جن و انس !