2009/02/15

#321

به مناسبت اربعین : اربعینه اربعینه شله زرد گرم و شیرینه !
.
سی ساله بجای شله زرد به ملت شل داده اید زرد !
.
در اینجا به جهت بالا بردن اطلاعات آشپزی امت اسلام طرز تهیه تعدادی از نذورات خوراکی مسلمانان جهان را در زیر می آوریم با این امید که اینجا را هم عین سایت آشپزی خُسن آقا فیلتر نکنند هر چند که ما نخورده فیلتریم !

شله زرد :

شله زرد یکی از اصولی ترین غذاهای نظام در سی سال گذشته است و چند روش عمده برای تولید آن وجود دارد . یکی اینکه شما میتوانید بروید ونک یک عده آدم آویزان شل دور میدان ایستاده اند که آدم با دیدنشان زرد میکند . سوار ون که بشوید شله زرد برای پخش خیر اموات شما آماده است . یکی هم اینکه دوباره بروید همان ونک ، دور میدان از کنار یک عده آدم شل رد بشوید بعد ناگهان قایم بگوئید : پخ خ خ خ ! شله زرد خیر اموات نظام کاملاً قابل مشاهده میباشد . روش دیگر اینکه دست جمعی بروید پارک ملت قدم بزنید . در اینجا بدلیل اینکه نظام زرد میکند یک عده شل را فوراً میفرستد پارک . میل خودتان است چه سوار ون بشوید چه قایم بگوئید پخ در هر حال شله زرد خیر اموات حاضر میشود . نوع دانشجوئی شله زرد البته با مزه تر هم هست . اینطوری که بیست نفر جمع بشوند نامه بدهند که آقا جان مادرتان لاریجانی را بفرستید حرف بزند . لاریجانی از قبل خودش یکجور شله زرد آماده هست روش تهیه ندارد . یا اینکه ده نفر زنگ بزنند صدای امریکا از حمله به ایران استقبال کنند . فردا صبح یک شله زرد سه تنی که میخواهد تنگه ی هرمز را ببندد ولی نمیخواهد در انتخابات دخالت کند همه جا مشاهده میشود . این شله زرد یک قاره را به راحتی سیر میکند !

باقالی :

در جمهوری اسلامی باقالی از چمن بیشتر پیدا میشود . کشور ما یکی از متنوع ترین انواع باقالی های جهان را دارد که برای فابیسمی ها هم مشکلی ایجاد نمیکند . عموماً در طول شبانه روز میتوانید بوی حاصل از مصرف باقالی را بخوبی در همه جای نظام استشمام کنید . دقت کنید که گاهی دشمن برای تشویش اذهان عمومی ممکن است یک کاری بکند که احمدی نژاد مجبور به سخنرانی بشود . در این هنگام بوی مربوطه با تمام تشابهات موجود هیچ ربطی به باقالی نداشته بلکه بیشتر به لوبیا و لپه میزند . مرجوم آیت الله حائری هم یکبار گفته بود "بسیجی کسی است که انرژی درونی او ناگهان آزاد بشود" . از همینجا میشود به لزوم باقالی خوری برای آزاد سازی انرژی درونی پی برد . به اعتقاد کارشناسان تغذیه ، انرژی درونی آزاد شده از باقالی به اندازه ی پرونده هسته ای ایران سر و صدا دارد . باقالی های جمهوری اسلامی بدلیل بیعت با آرمانها عموماً خیلی خام هستند لیکن میتوان به یکی از روشهای بالا رفتن از دیوار ، دریافت مالیات از دفتر وکالت ، فروش کلیه برای ترور حسنی مبارک و امثالهم آنرا حسابی آب پز کرد . در هنگام صرف باقالی در نظام واجب است تا برای جلوگیری از دلخوری اموات بجای "خیر اموات" بگوئید : پیف ! خیر سر پدر پدرسگ هرچی گازو !

آش :

آش نظام عموماً با جاش تهیه میشود . برخی معتقدند چنانچه آش در تویسرکان پخته بشود آنوقت طبق فیلم موجود ، آش بجای جاش میرود لاش ! نظام اسلامی عموماً با آشی که یک وجب روغن داشته باشند موافقتر است . در این هنگام چنانچه دشمن ورود روغن را تحریم کرده باشد میتوان روغن خود ملت را کشید . روغن انسانی یکی از پر ارزشترین مواد غذائی آش محسوب میشود . کشور ما با داشتن کارخانه روغن کشی اوین اولین تولید کننده ی این محصول است . بر خلاف تصور موجود سربازها به هیچ وجه آشخور نیستند . در نظر داشته باشید که در نظام اسلامی سرباز کسی است که حافظ کشورهای دیگر منطقه باشد . این افراد عموماً زرشک پلو را به آش ترجیح میدهند . از همین رو بدلیل امنیت زیاد کشورهای منطقه کارشناسان در حال تهیه یک نوع غذای نذری دیگر بنام شیشکی پلو میباشند . در هنگام نذری دادن آش دقت کنید که نباید ظرف نذری را پس بگیرید . سید حسن همیشه عادت دارد گاو را با پوستش بخورد ناراحت میشود . همچنین آش در جاش خیلی دیر سرد میشود . برای سرد کردن آش میتوانید آنرا همینطور داغ داغ بخورید بعد در انتخابات شرکت نکنید تا دلتان خنک بشود بلافاصله آش هم در شکمبه خنک میشود . تا کنون کسی حاضر نشده مسئولیت حوادث غیر مترقبه شب بعد از آش خوردن را قبول کند . با در نظر گرفتن اینکه باقالی فقط یکی از مواد تشکیل دهنده ی آش است دقت کنید که بعد از آش خوردن نظام برای مقابله با آزاد شدن ناگهانی انرژی درونی بسیج حتماً به شیشه های خاورمیانه چسب بزنید !