2009/01/21

#305

در راستای سهمیه ۴۰ درصدی بسیجیان بجای رزمندگان برای ورود به دانشگاهها (روز)

دانشجوی ارشد مهرآباد آماده جابجائی با کاردانی فرودگاه امام !
.
بنا به اعلام وزارت آموزش متعالی از این پس کلیه فارغ التحصیلان بسیجی پس از طی مراحل اداری شهید محسوب میشوند . دوره های آموزشی این عزیزان یکسره از نهضت به دکترای پیشرفته بوده و معادل جهانی آن مدرک آکسفورد است . همچنین برادران و خواهران بسیجی فلسطینی بدلیل اینکه کسی برای زدن دم دستشان نیست جزو منطقه محروم محسوب شده و همزمان با پذیرفته شدن در دانشگاهها به درجه اجتهاد میرسند . نهاد نمایندگی اجنه اطهار و نور علیه ظلمت دانشگاهها اعلام کرد چنانچه این وسط کسی علاوه بر بسیجی ، سید هم باشد یه تیکه جزو امامان معصوم قلمداد شده و بارگاه ملکوتی آن حضرت حکم همان خوابگاه دانشجوئی را دارد . این دفتر ضمن تاکید بر جداسازی سمت راست و سمت چپ بدن دانشجویان در دانشگاهها هم اکنون در حال پیدا کردن رد پای نوه عموی امامزاده قاسم در واحد علی آباد کوتوله میباشد !

همچنین قرار شد کنکور سال آینده بصورت عملی برگزار بشود . بر این اساس کلیه شکسته بندهای خاورمیانه آمادگی خود را برای درمان سریع ملت ایران بعد از آزمون عملی بسیج اعلام کردند . دانشجویان ممتاز نیز با دریافت بورس خارج از کشور نزد سید حسن معرفی به استاد میشوند . امور هماهنگی بسیج با سایر قضایای جهان نیز اعلام کرد برادران بسیجی در کلاس درس باید روی سر بقیه بشینند . این دفتر یادآوری کرد بسیجی در جائی که میخواهد بشیند نباید بر.. (ای بی ادبها !) . با این وصف کارشناسان معتقدند اگر قبلاً بین دانشجویان رزمنده باز دوتا آدم حسابی هم پیدا میشد ار این به بعد نباید بیخود بگردیم چون اینها اگر آدم حسابی بودند با سهمیه نمیفرستادنشان دانشگاه !

معاونت دانشجوئی و بارداریهای ناخواسته دانشگاه نیز اعلام کرد دانشجویان بسیجی باید بجای در از دیوار وارد کلاس بشوند . همچنین لازم است تا برادران قبل از ورود به دانشگاه جلوی درب اصلی با چماق نیم ساعت هم تجمع مسالمت آمیز بکنند . نیروی انتظامی هم موظف شد تا در هنگام ورود این برادران به دانشگاه آنها را تشویق بکند . توضیحاً اینکه نیروی انتظامی تا پیش از این در هنگام بالا رفتن این عزیزان از دیوار فقط تماشایشان میکرد . شکستن شیشه و تصرف سفارت و هواپیما ربائی و تشکر امام خامنه ای نیز جزو امور فوق برنامه اعلام شد . با تغییرات فوق انتظار میرود بزودی سطح علمی دانشگاهها با سه پله ارتقاء به زیر حد زپلشک برسد !