2008/11/08

#235

مجلس شرط سني 65 سال كانديداهاي رياست جمهوري را بررسي مي‌كند . در صورت تصويب اين طرح خاتمي و کروبي قادر به حضور در انتخابات نخواهند بود . (کارگزاران)

ای خاتمی ! حالا که کردان نیست بگو ببینم چند سالته ؟!
.

بر همین اساس شرایط کلی واجدین شرایط شرکت در انتخابات صد درصد آزاد ریاست جمهوری آتی را که مثل همیشه تحت نفوذ هیچ کسی از هیچ جائی برگزار میشود جهت اطلاع ملت قهرمان پرور در زیر می آوریم :

وان !

گروه سنی الف بشرطیکه قادر به قرائت کتاب بز بز قندی بوده و در صورت لزوم مخالفین خود را منصوب به عوامل منحط و وابسته کتاب مزبور اعم از مامان بزی ، بزغاله و امثالهم بنماید . بلد بودن گریه در حد اوئه اوئه در دهه اول محرم و سینه زنی در هنگام خیس کردن پوشک و ساکشن پستانک و سایر جاهای مربوطه معظم له از دیگر شرایط این گروه سنی مییاشد . داوطلبان محترم باید بطور مادرزاد دارای درجه دکترا از ناف مامان بوده و در غیر اینصورت نوباوه که خودش خیلی آدم راستگوئی است در مجلس به آنها میگوید دروغگو . چنانچه کسی بجای مدرک دکترا دارای اصل مدرک حوزوی از قم یا کپی همان مدرک از آکسفورد باشد باید یا شلوار او به پای جنتی هم بخورد یا در روز انتخابات بگیرد بخوابد . نظریه فوق تا اطلاع ثانوی شامل حال حجة الاسلام روحانی هم میشود حتی شما دوست عزیز !

تو !

گروه سنی بین الف و ب درصورتیکه حداقل چهار مرتبه برنامه کودک دیده باشند جوری که در هنگام سفرهای بین المللی چنانچه بچه ای عین یوزارسیف در گهواره به زبان آمد و با نشان دادن او به مامانش گفت ماموت ماموت قادر به برقراری ارتباط کامل با وی بوده و عین بسیجی سه روزه ساوجبلاغی یکی از علائم ظهور آقا از قبیل ریاست جمهوری ایران ، ارسال نامه تبریک به رئیس جمهور امریکا با شعار مرگ بر امریکا و سایر نشانه های مورد تائید قم را داشته باشد . چنانچه کسی ۴۸ ساله بود ولی پزشک معتمد شورای نگهبان کشش مغزی او را در حد همان گروه سنی الف و ب تشخیص بدهد میتواند تا تصویب لایحه بعدی چند دوره رئیس جمهور باشد !

تری !

گروه سنی بالای ب و پائین ۶۵ بشرطیکه طی سه سال گذشته حداقل یکبار رئیس جمهور بوده و یا در روز ۱۳ آبان از محل لانه جاسوسی امریکا برای رئیس جمهور امریکا پیام تبریک فرستاده باشند . ما البته نام این افراد را نمیدانیم ولی کسانیکه بدلیل زور زدن زیاد در سه سال گذشته علاوه بر اختلال روانی دچار اختلالات جسمی هم شده باشند جوری که ایرنا هم حتماً نوشته باشد میتوانند با در دست داشتن آسپرین بچه فردا شب برای ثبت نام به درب پشتی وزارت کشور مراجعه بنمایند ! مصرف قرص اکس در هنگام زرت و پرتهای انتخاباتی حکم سخنرانی در دانشگاه کلمبیا و محضر جوادی آملی و روئیت اشیاء و موجودات نامرئی پس از ریاست جمهوری را داشته و با نامبرده مطابق قانونی که بعداً تصویب میکنیم برخورد خواهد شد !

مطابق فرمایش آیت الله حسنی تا اطلاع ثانوی دیگر دود از کونده بلند نمیشی !