2008/09/17

#224

در رزمايش «مدافعان آسمان ولايت»، از شبكه ديده‌باني مجهز به سامانه‌هاي پيشرفته جهت كشف هواپيماهاي دشمن فرضي بهره‌برداري شد (فارس)

ببخشید هواپیماهای دشمن راستکی با چی کشف میشوند ؟!
.
در این رزمایش یکی از هواپیماهای دشمن فرضی ابتدا کشف و سپس سرنگون شد !

لازم به ذکر است که تا این لحظه همه چیز اعم از رئیس جمهور و دولت و نظام و زمین و زمان متعلق به ولایت بود جز آسمان که شکر خدا آنهم مال ولایت شد ما هم که بوقیم !

این شبکه مجهز دیده بانی مثل بقیه چیزهای مجهز ما کاملاً بدست متخصصین توانمند داخلی در روسیه تولید گردیده و دقت عمل آن جوری است که در زمان حمله دشمن فرضی فوراً یک عالمه آژیر میکشد ! تحقیقات بعمل آمده نشان میدهد که دشمن راستکی الآن پنجاه سال است که یکجور تجهیزات پیش پا افتاده بنام رادار دارد که قادر است دندانهای قرقی را هم در ارتفاع سه کیلومتری بالای جو بشمارد لیکن آن تجهیزات فقط بدرد همین کارهای بیخود علمی میخورد و اصلاً قادر به کشف دشمن فرضی نمیباشد مگر اینکه از قبل به اپراتور دستگاه گفته باشی ! ضمناً هیچکدام از تجهیزات مربوط به کشفیات فضائی ما متعلق به روسیه نبوده بلکه کمپانی مالروف روسیه فقط بلد است برای تانک لوله درست بکند نه از اینجور چیزها !

پس از این مانور حیرت انگیز که ایندفعه در آن حضرت عباسی از هیچگونه نرم افزار کامپیوتری استفاده نشده دشمن فرضی در بیانیه ای ضمن محکوم نمودن فجایع غزه در آسمان ولایت ، با پای چشم کبود شده جای مشت محکم را به تمام خبرنگاران نشان داد و به شکست فرضی خود اعتراف نمود ! برخی از کارشناسان مسائل جنگی معتقدند که چون در جمهوری اسلامی از طریق اتصال به قم همه چیز قابل کشف و شهود است لذا اینکه دیگر اینهمه تجهیزات و دنگ و فنگ نمیخواهد بلکه در زمان تهدید دشمن فرضی آیت الله بهجت لا کتاب باز بکند به همه بگوید الآن در آسمان ولایت چه خبر است بعد هم آژیر بکشند لیکن برخی دیگر معتقدند که در زمان هرگونه تهدیدی حتی از طرف دشمن فرضی تو اگر حتی یک آیت الله فرار نکرده روی زمین ولایت دیدی آنوقت ما خودمان به همه میگوئیم که در آسمان ولایت چه خبر است ! آیت الله مکارم نیز در همین رابطه موافقت خود را با عقب کشیدن ساعتها اعلام نموده است !

تعدادی از افسران سابق نیروی هوائی نیز پس از بکار گیری تجهیزات کشف دشمن فرضی گفته اند البته خدا پدرتان را بیامرزد ولی خدا پدر دشمن راستکی را هم بیامرزد که اگر در زمان شاه خائن در ایلام و همدان و تبریز و اصفهان و چند جای دیگر رادارهای ۴۰۰ مایلی کار نمیگذاشت الآن بجای سردار سازندگی ، سردار قادسیه رئیس تشخیص مصلحتمان بود ! این درحالیست که امریکای جنایتکار هنوز به تکنولوژی ساخت تجهیزات کشف دشمن فرضی دست نیافته است و نیروی هوائی نامبردگان سر و تهش چندتا هواپیمای قراضه دارد که بصورت فرضی فقط قادر به ۱۸ بار نابودی کامل کره زمین با کلیه متعلقات آن میباشند هر چند که حریف این قایقهای تند روی ما نمیشوند ! ضمن اینکه عموم تجهیزات هوائی ما نظیر تمام هواپیماهائی که داریم همگی بدست جهادگران جمهوری اسلامی در سال ۱۹۷۴ ساخته شده اند که البته چندتا از آنها را هم شاه جنایتکار محض حراج میهن اسلامی به امریکائیهای مزدور داد که الآن همگی در موزه هستند و از آسمان ولایت موزه های امریکا در برابر سارقین عتیقه های فرضی محافظت مینمایند !

با اختراع این تجهیزات پیشرفته قرار شد از این به بعد به محض کشف دشمن فرضی در آسمان ولایت نیروی هوائی فوری تلفن بزند به ۱۱۰ تا بگیرند پدرشان را دربیاورند اراذل و اوباشها را ! لازم به ذکر است که دشمن راستکی بعد از دریافت دفتر حافظ منافع که قبلاً قرار بود در شهریور به همه اعلام بشود ولی الآن قرار است فضول را ببرند جهنم دیگر بما حمله نمیکند و لذا ما باید تا میتوانیم برای شناسائی فرضیات و تصوراتمان از اینجور تجهیزات بسازیم ! عینهو ژول ورن !