2011/02/19

#895

فردا اول اسفند : کارت بسیج یادت نره !



در آستانه‌ی فرا رسیدن یوم الله ننگین اول اسفند که از همین الآن سرمقاله‌ی کیهان آماده است که بگوید طی آن کلاً دویست الی سیصد نفر فریب خورده به گفته‌ی مموتی برای خاک پاشیدن به خورشید و کمرنگ کردن اینهمه هدفمندی نظام به خیابان می‌آیند و قاعدتاً دو الی سه هزار نفر از همین تعداد قلیل بازداشت و بقیه مورد اصابت گلوله‌ی شلیک شده از فضا که لنگه‌اش در هیچ لوله‌ای از هیچ تفنگی در نیروهای مسلح و غیر مسلح که اتفاقاً مسلح‌ترند وجود ندارد ، قرار می‌گیرند ، ستاد هماهنگی تشییع این عزیزان با صدور اطلاعیه‌ای از این تعداد قلیل دویست سیصد نفره که تا امروز همه‌شان فریب خورده‌اند ولی از فردا معلوم می‌شود که همه را فریب می‌داده‌اند خواست که جهت همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر ، برای راهپیمائی فردا واجد یک یا تمام مشخصات زیر باشند :
  1. داشتن ریش اعم از بزی ، پرفسوری ، ستاری ، مغولی ، پا زلفی ، چکمه‌ای ، رپی ، لنگری ، کوسه‌ای ، ته ریش ، عجق وجق و سایر موارد . بدیهست ریش مربوطه بعد از شهادت به نحو مطلوبی توسط فتوشاپ ترمیم شده وجهه نورانی خاصی به شهید خواهد بخشید . در مورد سبیل دستورالعمل خاصی وجود ندارد چه بسا گیر خاصی هم نیست ، ما که قرار است ریش را با فتوشاپ راست و ریست کنیم خب همانجا ترتیب سبیل را هم می‌دهیم .
  2. اعتقاد علمی و عملی به یکی از گرایشات سنی ، کلیمی ، زرتشتی ، مسیحی ، بودائی ، مانی ، مزدک و حتی چه بسا ترجیحاً بهائی و خلاصه همه جور گرایشی غیر از شیعه . چنانچه برادران بهائی احیاناً سلطنت طلب هم باشند علاوه بر خودشان تمام فک و فامیلشان هم شهید محسوب شده می‌توانند آن دنیا دسته جمعی ثواب ببرند .
  3. دارا بودن حداقل یک عکس تمام رنگی با یکی از افراد معلوم الحال از قبیل آیت الله منتظری ، هاشمی رفسنجانی ، محمد خاتمی ، هیلاری کلینتون ، نیکلا سارکوزی ، شیمون پرز ، مونیکا بلوچی ، هیتلر ، بن لادن ، جرج بوش اول و دوم و سایر جرج‌ بوش‌های آینده . شهداء عزیز لطفاً در هنگام عکس گرفتگی مستقیماً به دوربین زل بزنند (اینجوری) و ترجیحاً یک چشمشان به حالت چشمک بسته باشد تا بعد از شهادت توضیح‌رسانی در مورد علت حضور این شهید بعنوان مخبر در عکس راحتتر انجام بشود .
  4. تعلق کامل به یکی از اقوام کرد ، لر ، بلوچ ، ترک ، لک ، ترکمن ، عرب ، آسی ، پشتون ، تالشی ، پارس ، ماد ، آیماق ، تات و در مجموع هرگونه قومی که با شنیدن خبر بسیجی بودنش سر آدم شنبلیله دربیاید . بدیهیست قومیتهای مختلف همواره در انقلاب نقش بسزائی داشته و در سی و دو سال گذشته بارها جهت پیشبرد اهداف انقلاب به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند .
  5. تحصیل در یکی از رشته‌های نمایش ، هنر ، ادبیات ، بازیگری ، کارگردانی ، موسیقی ، معماری ، گرافیک ، طراحی ، نقاشی ، صنایع دستی ، مجسمه‌سازی ، عکاسی و سایر رشته‌هائی که عموماً یکنفر بسیجی از آن همانقدر می‌فهمد که گاو از کامپیوتر . دانشجویان رشته‌های قرآن و معارف و اینجور چیزها لطفاً از اشغال نمودن تلفنهای سازمان خودداری کنند ، در هر حال سیستم بر اساس شایسته سالاری درجات شهادت را تعیین می‌نماید . شما اگر عجله دارید سردار نقدی هنوز دنبال یک عقب افتاده برای خودسوزی می‌گردد ، لطفاً به آنجا مراجعه بنمائید .
واجدین شرایط فوق می‌توانند فردا از هر ساعتی که دلشان خواست تا هر ساعتی که حال داد در هر جائی که عشقشان کشید راهپیمائی نموده سایر اقدامات جهت وقوع شهادت توسط برادران دیگری در سایر واحدها هماهنگ و سپس گردن موسوی انداخته خواهد شد !