2008/09/09

#206

* خبرهای پراکنده ایران از خبرگزاری تاکسی نیوز :
.
برخی معتقدند که اوضاع جنگل عین همین ایران خودمان میماند برخی میگویند برعکس !

اول ) انتخابات ریاست جمهوری به نقل از یک آگهی بازرگانی :

پسر کردان : بابا اگر محمود رئیس جمهور نشه آینده من خراب میشه ؟! کردان : نه پسرم اونطوری آینده من خراب میشه !

خبرها حاکی از این است که کروبی دیروز صبح قاطعانه اعلام کرد که "بنا به پیشنهاد دوستان من کاندید میشوم" سپس ظهر اعلام کرد که "شب در ملاقات سران نظام درباره اعلام کاندیداتوری خودم تصمیم قطعی میگیرم" و شب اعلام کرد "تصمیم من امشب اعلام نمیشود" ! تعدادی از آدمهای Dj به ایشان گفتند : تو که صبح میری ظهر میری شب میای حالا شب برو ظهر برو صبح هم نیا ! تاکسی نیوز درباره خاتمی نیز چنین خبر میدهد که ایشان در یک حرکتی که بجز هزار دفعه هیچوقت نکرده بود دیروز جا خالی داد و اعلام کرد که من عمراً کاندید نمیشوم ! ناظران آگاه میگویند بعد از اعلام انصراف ایشان از کاندیداتوری شهین به خودش پنجول کشید و مهین هم ابتدا گفت اوا خاک عالم و سپس غش کرد ! و در انتها اینکه آیت الله حسن روحانی نیز دیروز یک سخنرانی طوفانی کرد که در انتها مجسمه احمدی نژاد با پس مانده های بودار کاملاً بازسازی شد . برخی آگاهان میگویند قصد آیت الله روحانی از احداث این مجسمه اصلاً این نیست که ایشان هم میخواهد کاندید ریاست جمهوری بشود و برخی دیگر میگویند رفسنجانی هم اصلاً اهل این حرفها نیست که از طریق روحانی برای احمدی نژاد مجسمه بسازد . رهبری نیز فعلاً روی مبارکشان را کرده اند آنور و با دو لب مبارک دارند سوت صادر میفرمایند لیکن آخرین باری که از ایشان درباره ریاست جمهوری پرسیدند ایشان فرمودند : رئیس جمهور ؟ مگه مصدق مرده ؟!
.
دوم ) مجلس : چشم درمیاریم تا چشمت دربیاد !

دیروز مجلس در یک اقدام همه جانبه فوریت و ماهیت و کلیت چند طرح را بشدت تصویب کرد که در صورت تصویب نهائی آنها از این به بعد سنگسار و قطع انگشت و وصل نخاع و درآوردن چشم و چال مردم بصورت قانون درمی آید . این لوایح که فعلاً با نام "قانون مجازاتهای اسلامی" در حال بررسی است جلوی ایجاد هرگونه حرف و حدیث درباره دین مبین اسمال (دین محمود آقا small !) را گرفته و تا حالا میگفتند چیکار کنیم خدا گفته از حالا به بعد میگویند چیکار کنیم قانون میگوید . در همین رابطه مجلس فوریت طرح "برخورد با جرائم اینترنتی" را نیز سه سوته تصویب کرد که بر اساس آن چنانچه کسی بتواند با عبور از سرعت موجود اینترنت ایران از طریق سیم تلفن به هرگونه سایت و وبلاگ برسد خیلی پدرسوخته است و چنانچه هم به سایت و وبلاگ برسد و هم چیزی در آنها درج کند پس علاوه بر پدرسوختگی ، پدرش هم باید بسوزد ! نمایندگان نیز که بخوبی درباره همه گونه "صایط"و "ویبلاخ" آگاهی دارند در کمال هوشیاری صلوات فرستادند و گلهای رای لاله عباسی را به گلدانهای مجلس ریختند . در انتها لاریجانی ضمن تشکر از جمع اعلام کرد که شما خودتان گفتید بجای لایحه حمایت از خانواده یک چیز دیگری را بررسی کنید خب ما هم کردیم ! در همین راستا طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز که تا همین دیروز ۸۱ امضاء پای آن بود امروز با تنها ۸ امضاء رفت توی کشو . مقامات مطلع میگویند علت پس گرفته شدن امضای نماینده ها این بوده که آنها میگویند همین علی احمدی وزیر بماند خیلی بهتر از اینست که ما یک نفر دیگر را وزیر کنیم بعد برویم ببینیم حالا اینی که وزیر کردیم کجا مدرک گرفته کجا حکم ازاله !
.
سوم ) ذره بن یا دین نظام احمدی نژاد !

به میرزا آقا خان نوری گفتند مملکت را فروختی به یک عباسی گفت گران فروختم ، نمیخریدند !

قرار شد دولت مهرپرور برای اقشار آسیب پذیر نیجریه چهار هزار واحد مسکونی بسازد . این درحالیست که دیروز اعلام شد که فقط در تهران حدود نیم میلیون بی خانمان وجود دارد . احمدی نژاد دراینباره گفته است به بی خانمانها هم یک پیت بنزین میدهیم تا بروند بفروشند که هم اشتغال زائی بشود هم حرف درنیاید اگر هم ناراحتند بروند شهرستان یک کمی هم آمار بی خانمانهای شهرستانها را بالا ببرند . دولت همچنین اعلام کرد ما از این به بعد به افریقائیها نیز سهام عدالت میدهیم و نفت را هم میبریم بالای درخت سر سفره شان . وی با حمایت همه جانبه از هر کسی که دیدن ریختش در شب نماز وحشت دارد گفت بزودی برای افریقائیها نیروگاه هسته ای هم میسازیم یا اگر نتوانستیم بسازیم حداقل ششصد هزارتا سانترفیوژ برایشان میسازیم بقیه چیزها خودش کم کم ساخته میشود . در همین رابطه یک افریقائی عکس محمود را روی قندان به بچه اش نشان داد و گفت : بابائی این کیه ؟ بچه فوراً گفت : ماموت ماموت ! روسیه نیز ضمن حمایت همه جانبه از تمام انواع اینگونه خل و چل بازی ها رسماً به جمهوری اسلامی اعلام کرد که برو جلو منو داری یمنو داری . برخی بر این باورند که آخر سر این روسیه یک کاری میکند که باز در گیلان نهضت جنگل راه بیفتد تا ما دوباره اسم شصت تا پارک و انوبان را بگذاریم سردار جنگل . هنوز کسی این چیزها را تائید نکرده است . نام پارک و اتوبان را میگویم !