2008/08/26

#170

بررسی برخی رویدادها

خامنه ای خمینی دیگر است ، محمود آقا پنج سال دیگه سر خر است !
.

رهبری در دیدار با اعضاء هیئت دولت طی یک شوت تاریخی رسماً اعلام کرد که طی پنج سال آینده احمدی نژاد اگر رهبر نباشد رئیس جمهور حتماً هست . این امر اگرچه نیازی به گفتن نداشت لیکن باعث برخی اختلاف نظرها شده است که در آن یک عده معتقدند که جنس آنروز خوب نبوده و برخی دیگر میگویند نخیر خیلی هم جنس خوبی بوده فقط آن چائی نبات آخری باعث شده بوده که بزند بالا ! احمدی نژاد در این دیدار جوری رهبری را در جریان پیشرفتهای بشری سه سال گذشته قرار داد که معظم له الآن فکر میکند که اگر این نبود ادیسون هم هنوز برق را اختراع ننموده بود و یک قلم آنکه در حال حاضر نصف مساحت کشور تحت پوشش آسفالت قرار دارد و قرار است طی پنج سال آینده بقیه مساحت کشور نیز تحت پوشش تلفن همراه قرار بگیرد که در زمان رژیم منحوس پهلوی ۱۹ درصد عشایر با سرانه ۴۰ سانتی متر فضای ورزشی و رشد تمام شاخصها در حد ۱۲۶۲ درصد که با احتساب آن ۹۶ درصد قبلی و ۲۱۵ درصد فعلی و یک نوشابه داشتی با سالاد و ماست و جمعاً میکنه به عبارتی رضایت تمام مردم جهان از دولت نهم که در حال حاضر بی سابقه است ولی قرار است سال آینده همین موقع بیشتر بی سابقه بشود اگر آن چائی نبات آخری کار را خراب نکند !

برای ما مدرک رو نکن ما خودمان END مدرکیم !
.

برای هزارمین بار اعلام شد که فیلم پاسخ به فیلم موهن فتنه ساخته شده است . این فیلم که بعد از فیلم کنفرانس برلین تنها فیلم بدون سانسور جمهوری اسلامی میباشد علی کردان را در حال ازاله بکارت مریم مقدس نشان میدهد ! قرار است ثبت احوال نیز در پاسخ به کاریکاتور موهن دانمارکی برای حضرت عیسی یک جلد شناسنامه صادر بنماید که در محل اسم پدر که قبلاً خالی بود نوشته شده باشد جمعی از فارغ التحصیلان آکسفورد ! این فیلم بر اساس یک سند تاریخی ازاله بکارت که در کلانتری ساری کشف شده است ساخته شده لیکن بدلیل اینکه در مراحل تولید ، صداهای ناجوری از هنرپیشه نقش اول زن صادر شده است اکران فیلم بصورت صامت میباشد تا ببینیم خارجی ها دیگر همچین گهی میخورند برای پیغمبر ما حرف و حدیث دربیاورند یا ما برویم همان یوسف پیامبر خودمان را بسازیم ! در حال حاضر موج خشم و نفرت سراسر جهان را فرا گرفته است لیکن بدلیل اینکه جهانیان بلد نیستند اینجور مواقع بروند راهپیمائی گیر داده اند به مسائل گرجستان !

محمود ، پسرم shut up !
.
آخرین نفری که با احمدی نژاد گفتگتو کرد آخرش این ریختی شد !

احمدی نژاد باز هم با یک خبرنگار تلویزیونی امریکا گفتگو کرد و در آن پاسخهای خبرنگار مربوطه را به سوالهای خود شنید ! وی صراحتاً اعلام کرد که اگر ناتو نیروهایش را از گرجستان خارج نکند باز هم برای بوش نامه خواهد نوشت و از او برای مناظره در سازمان ملل دعوت میکند ! وی با بیان اینکه امریکا "فرصت تاریخی" گفتگو با ملت ایران را که شامل خودش میشود از دست داد بلافاصله دستور داد که بروند بن لادن را بگیرند ! در اینجا خبرنگار مربوطه ناخودآگاه پرسید where ؟ و احمدی نژاد در یک واکنش تاریخی بدون نگاه کردن به نوشته و قبل از ترجمه مترجم فوراً گفت من چه میدانم همچی میگوئی where انگار من آدرس ویلای کرج بن لادن را دارم ! در اینجا خبرنگار مربوطه که هنوز از خنده نمرده بود گفت shut up که احمدی نژاد با توضیحاتی درباره فتوشاپ به او فهماند که معنی shut up را هم میداند وگرنه فکر کرده اید در جمهوری اسلامی رئیس جمهور شدن الکی است ؟! نخیر یک عالمه دکترا میخواهد همه افتحاری !

ما المپیک را با پارالمپیک شروع میکنیم !
.

المپیک تمام شد و هادی ساعی در آخرین لحظه با شکست یک زرافه ایتالیائی در فینال رسماً به آنهائی که چشم نداشتند مدال طلای ما را ببینند گفت بــیــه ! از قرار معلوم در مدال هادی ساعی دست خانوم حضرت رقیه و آقای حضرت ابوالفضل و سایر حضرات مدال آور در کار نبوده است لیکن بنا به اعلام خود ساعی دست بچه محلهایش در شهرری حسابی توی کار بوده است که هنوز کسی نمیداند چطوری !مابقی لشکر شکست خورده کاروان المپیک ما که هنوز در چین مانده بودند در مراسم اختتامیه به دعای ندبه برده شدند چون در مراسم مذکور در ورزشگاه آشیانه کبوتر اینقدر پر و پاچه معلوم بود که تلویزیون ایران مجبور شد با نشان دادن سه تا فشفشه در آسمان چین همراه با توضیحات جواد خیابانی خودش یک اختتامیه جداگانه برای ما بسازد ! لشکر پارالمپیک جمهوری اسلامی نیز جمعه عازم چین خواهد شد تا هرچه در المپیک مدال نگرفتیم در پارالمپیک بگیریم ! بنیاد شهید هم برای همکاری با کمیته پارالمپیک تمام ملی پوشان المپیک را "بعد از طی مراحل اداری" جانباز و معلول اعلام کرد تا همانها در المپیک لااقل دوتا مدال به آن کمرشان بزنند ! بنا به گزارش منابع آگاه ، دولت چین تدابیر امنیتی پارالمپیک را ۱۸ برابر نسبت به خود المپیک افزایش داده است زیرا اگر در همان پارالمپیک از بقیه معلولان بقیه جاهای جهان بپرسید کجا و چطوری معلول شده اید خودتان میفهمید چرا و همچنین چینی ها زیاد علاقه ندارند در دوره های بعدی به همان اندازه ای که در المپیک مدال می آورند از این به بعد در پارالمپیک هم بیاورند !

فعلاً همین !

توضیح : من بعضی وقتها هنگ میکنم و اگرچه در تمام طول این مدت ، این هنگ آخرم مدتش از همه بیشتر بود ولی حالا فعلاً هستم و اگر هر وقت بتوانم هم چیزی می نویسم و مرسی از شکیبائی و همراهی همه شما . من همنچنان یک مقداری مگسی هستم ! ضمناً اگر جیغ نمیکشید میخواهم این جیغ آخری که کشیدم را ببرم در آن یکی صفحه ام خب ؟