2008/07/29

#98

رييس جمهور در نامه اي به مجلس، آقايان حسيني، كردان و بهبهاني را بعنوان وزراي جديد معرفي کرد (ایسنا)

* البته اینکه وزرای کابینه در دولت نهم همه شان عوض بشوند خیلی هم طبیعی است و چه بسا اگر دولت نهم اصلاً وزیر نداشته باشد طبیعی تر هم هست لیکن ما نمیدانیم چرا اینکه رئیس جمهور دولت نهم هم عوض بشود اینهمه غیر طبیعی است !

ببخشید این سه تا قراره کی عوض بشوند ؟!

جلسه هیئت دولت تا یکماه دیگر اینجوری میشود !

در اینجا به جهت حمایت از جنبش فتح و حماس و حزب الله و سایر جنبشها که بقیه جاها را می جنبانند پیشنهادهای سازنده خودمان را در راستای نهادینه کردن تغییرات کابینه در زیر می آوریم باشد تا شما خودتان ربط وزرای دولت نهم را به فتح و حماس و حزب الله پیدا کنید ما که چیزی به ذهنمان نرسید !

  1. بدلیل تاکید دولت نهم بر استفاده چرخشی از وزرا پیشنهاد میشود جلسات هیئت دولت را از این به بعد در زمین والیبال برگزار کنید !
  2. پیشنهاد میکنیم در هنگام معرفی وزرای جدید به مجلس معاونین آنها را هم به رهبری معرفی کنید چون سفارش رهبری بعداً خیلی لازم میشود !
  3. اصلاً حالا که تغییرات در دولت نهم اینهمه لازم میشود بجای وزیر عوض کردن وزارتخانه عوض کنید اینطوری وزرا بیشتر میچرخند ما هم بیشتر سرگرم میشویم صواب هم دارد !
  4. در سفرهای استانی یادتان باشد آنهائی که قرار است عوض بشوند را با خودتان نبرید اینطوری تکلیف ملت بیشتر روشن میشود تا اینکه یکی برود یک چیزی بگوید دو هفته بعد معاونش برود چیز دیگری بگوید سه هفته بعد وزیر جدید اصلاً بزند زیر تمام حرفهای قبلی !
  5. در سه سال گذشته جهان اصولاً یک جائی است که احمدی نژاد دارد آنرا بخوبی اداره میکند اداره کردن ایران که دیگه به یه ورشه اینکه دیگه وکیل و وزیر نمیخواد که تغییرات هم بخواد !
  6. تا سه ماه دیگر احمدی نژاد بعد از اخبار میگوید : به فضل الهی نصف ملت ایران را وزیر کردیم نصف دیگر را هم معاون آن نصفه اولی نمودیم که در دولتهای قبلی به اینکار توجه نشده بود !
  7. من میگویم این مایلی کهن را هم وزیر یک چیزی بکنید تمام شرایطش را هم دارد مثل پرروئی ، فحاشی ، ریش ، بیسوادی ، کاسه لیسی ، دعای کمیل و توسل و جوشن کبیر و صغیر و غیره فقط استعفاء نمیدهد !
  8. چلنگر را هم بکنید سخنگوی دولت چون روسی بلد است تمام حرفهای دولت ما هم که به نفع روسیه است با اینکار پطر کبیر بهتر خر فهم میشود که چطوری ظرف سه سال از قطب شمال رسیدند به خلیج فارس !
  9. بدلیل اینکه در حال حاضر تغییر وزیر در دولت نهم همانقدر طبیعی است که خودکشی با پلاکارد لذا توصیه میشود که این چیزها را اصلاً به مردم اعلام نکنید چون هم بهشان ربطی ندارد هم اینکه چند وقت است به این کارهای طبیعی عادت کرده اند و دیگر نمی خندند شما بروید سراغ همان اشعه ایکس و ژنرال و فتوشاپ که مردم از خنده غش و ضعف میروند !
  10. اصلاً در داخل دولت نهم آپاراتی بزنید اینطوری هم جر خوردگی رئیس جمهور بعد از هر مصاحبه وصله میشود هم اینکه نیاز به تغییر وزیر نیست هر کدام سوراخ شدند فوری آپارات کنید بدون رهبری و معاون و مجلس و اصولاً نیاز به سر خر و دست خر و بقیه جاهای خر قضیه حل میشود !

نتیجه : البته شما یک وقت فکر نکنید که ما این وسط مجلس و لاریجانی را یادمان رفته ها نخیر هیچ هم یادمان نرفته منتها اگر در زمان این تغییر و تحولات عین امروز وزیر خارجه لبنان را ببندید به ناف لاریجانی که روابط را تحکیم کند خودش هم یادش میرود که مجلس باید به وزرای جدید رای اعتماد بدهد ! این احمدی نژاد تازه داره یواش یواش یاد میگیره که چی به چیه امیدواریم در دولت بعدی از این تجربه ها بیشتر به نفع فلسطینیها استفاده بکند انشالله تعالی !