2008/07/21

#89

طرح حذف صفر از پول ملي 100 ريال ، يك ريال 10هزار ريال، يك تومان (کیهان)

ما پول چاپ نمیکنیم ما پول بچاپ بچاپ میکنیم !


اینک ضمن تبریک این دستاورد بزرگ نوآوری که اگر پارسال بود باعث انسجام میشد ولی امسال باعث شکوفائی میشود پیشنهادهای سازنده خودمان را درباره پول ملی در زیر می آوریم :
  1. پیشنهاد میدهیم بجای صفر ، از پول ملی یک حذف کنید اینطوری آدم راحتتر به خودش میگوید که جمع پولهای من صفر تومان است !
  2. حسن دیگر اینکار اینست که اگر کسی در دانشگاه همدان خواست افشاگری بکند باید بگوید حضرت تمام آیت الله های موجود صفر تومان کلاهبرداری کرده اند که هم افشاگری میشود هم بجائی برنمیخورد !
  3. همچنین بجای اسکناس از این به بعد پوستر چاپ کنید چون اینطوری بهتر عکس امام و آقا و محمود و بقیه رویش جا میشود !
  4. حالا که دارید زحمت میکشید پس پلاکارد هم چاپ کنید چون پول بعضی وقتها آدم را خفه میکند ولی پلاکارد هم آدم را در بازداشتگاه خفه میکند منتها اینجوری طبیعی تر است !
  5. اگر خواستید میتوانید روی پول ملی یک چادر سیاه هم بکشید که یک دماغ از آن زده باشد بیرون که در حق خانمهای مقدس جمهوری اسلامی هم یک وقتی اجحاف نشود خدای نکرده !
  6. ما چون فتوشاپمان خوب است بهتر است یک عدد پول چاپ کنید بعد با فتوشاپ آنرا تکثیر کنید یک حالی میدهد که نگو دفعه قبل کلی سرگرم شدیم !
  7. از این به بعد روی پول شعار هم بنویسید اینطوری پول هم ارزشمندتر میشود هم هیچوقت کهنه نمیشود چون ما سی سال است داریم یکجور شعار میدهیم هیچوقت کهنه نشده !
  8. لطفاً دو جور پول چاپ کنید روی یکی بنویسید "حزب الله" روی یکی هم بنویسید "سگ خور" اینطوری پولها قاطی نمیشود و مردم بهتر متوجه میشوند کدامش مال آنهاست !
  9. اصلاً حالا که شما میخواهید سوبسید را نقدی بدهید حالا نقد را بگیرید دوباره سوبسید بدهید ! اینطوری بدون توضیحات بعد از اخبار وضع بهتر میشود دنیا هم کمتر به شما میخندند !
  10. بی زحمت اسکناسها را جوری چاپ کنید که راحت بشود جعلی آنرا هم چاپ کرد چون اگر اینکار سخت باشد آدم هی تحریک میشود که آنرا انجام بدهد و اتفاقاً انجام هم میدهد !
  11. به کارمندها هم حقوق ندهید بلکه سر برج ماچشان کنید بگوئید آقا الهی قربونت بروم اینماه خیلی مسافرکش خوبی بودی آخر سال هم بهشان یک تاکسیمتر کادو بدهید !
  12. چون پول چرک کف دست میباشد از این به بعد بانکها باید غیر از پول یک قالب صابون هم به مشتریان بدهند تا این وزیر ۱۴ ساله بهداشتمان هم اینقدر وینگ وینگ نکند ! (راستی حال این بچه چطور است ؟!)
  13. پشتوانه پول ملی را هم بکنید عمامه اینطوری غیر از عراق به امریکائیها هم میتوانید پول قرض بدهید البته اگر تنشان بخارد !
  14. برای اینکه پول ملی کاملاً شرعی باشد آنرا بدهید چینی ها چاپ بکنند چون کاملاً ثابت کرده اند که تولید مقدسات ما را بهتر از خودمان بلدند !
  15. ضمناً اقتصاد هم چون مال خر است ولی مال خر هنوز معلوم نیست مال کی است لذا از این به بعد پول را بجای بانک بگذارید در طویله !

توضیح تکراری : این مطلب نیز چون "شماره دار" بود ما باز ده بیست تا مورد دیگر را سانسور کردیم بلکه کمتر بما گیر بدهید و ایراد بگیرید !