2015/09/30

#1479

اول کی دست داد؟ مسئله این است!


خب سیاست ما عین دیانت ما دائم در حال پیشرفت است وبه همین خاطر دو سال پیش دعوا سر این بود که اول اوباما زنگ زد یا حسن، حالا دعوا سر این است که اول ظریف دست داد یا حسین؟ من به سهم خودم الآن دلواپسم که اگر سیاست ما همینجوری عین دیانت ما تند تند جلو برود، دو سال دیگر در سازمان ملل بگیرند همدیگر را همچی حمالی ماچ بکنند بعد دعوا سر این باشد که اول حسن لب را آورده یا حسین؟

البته خوشبختانه ما در داخل رسانه‌های مستقلی داریم که مثل همیشه اینجور مواقع ابعاد واقعی ماجرا را به حلق ملت قهرمان‌پرور و ایادی آنها فرو می‌کند:

روزنامه وزین کیهان (با فونت شاه رفت): دست زین شده دادیم، انگشت هم نگرفتیم.

خبرگزاری شبه نظامی فارس: پس از اینکه اوباما دست ظریف را به زور گرفت، ظریف بلند گفت مرگ بر امریکا. وی در ادامه درحالیکه هی دست خود را می‌کشید بر ضرورت لزوم تاکید بر اراضی اشغالی افزود و در همان حالت که از روی پرچم امریکا رد می‌شد بلند به اوباما گفت تف تو روحت که باعث تشویق حضار و موجی از شادی در آوارگان سوری مجارستان شد.

رجا نیوز: پرفسور ادوارد محمد عبدل جکسون مسئول تعمیر سقف دانشگاه ماساچوست: تمام این کارها را احمدی‌نژاد قبلاً کرده بود. مال ما خار داشت؟

خبرگزاری تسنیم (ستون خط مقدم): تمام اینهایی که فارس گفته درسته فقط مال ما عکسش فرق می‌کنه.

وطن امروز (صفحات اول تا هشتم، تمام صفحه): خبر مرگش... دهنتو... هرکی هرچی دستشه بسشه.

دنیای اقتصاد: «دست» پنهان در کاهش قیمت دلار همینجوری یهویی.

آرمان (عکس نیم صفحه هاشمی رفسنجانی): خاطره یار امام از دست دادن با امریکا. رییس جمهور دوتا قبل از این، همان‌موقع‌ها با امریکا دست داده بود.

9 دی: آثار احتمالی جنگ تا دو ساعت دیگر. ظریف با یک دست از امریکا درخواست پناهندگی کرد.

بیست و سی: کشف یک واحد تولیدی عرق سگی و سوسیس کالباس تاریخ گذشته بعنوان مزه در جریان دست دادن اوباما و ظریف.

مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار همه‌چی پذیر: در این سفر البته اتفاقاتی هم افتاد که بهتر بود نمی‌افتاد. بنده خوش‌بین نیستم ولی مخالفتی هم ندارم. من جسم ناقصی دارم و به همین دلیل یک دست بیشتر ندارم که بدهم. (گریه حضار)