2012/05/13

#1148

یا نقی ابن نقی طالب ؛ نقدرکنی !


در راستای اینکه امام نقی را ما کشف کردیم مراجع دارند بهره‌برداری می‌کنند و مکارم شیرازی که پس از تجارت شکر خوردن زیادی آنرا هم در انحصار خودش گرفته است و در بسته‌های سه تا پنج کیلوئی فتوا از خودش در می‌کند ما از دوتای دیگر از مراجع درباره‌ی دوتای دیگر نقی استفتاء کردیم که اینجوری شد :

استفتاء از دفتر حضرت آیت الله العظمی ظفرنشون ، قوری ممه‌دانی ، حفظ الله اندامهم

سوال : چند وقتی است که بین ضد انقلاب خائن به نوامیس مردم بر سر اینکه امام نقی علیه السلام دقیقاً امام چندم شیعیان جهان است اختلاف افتاده و آنها که نمی‌توانند پیشرفت‌های خیلی زیاد دین مبین شیعه که قبلاً یکجور مذهب بود را ببینند با درج تصاویری از ایشان که ما تطبیق دادیم دیدیم هیچکدامشان عین ریخت واقعی حضرت نیست سعی در نابود کردن اسلام و مسلمین و در نتیجه بروز قحطی و شیوع حسبه و وبا در سطح جامعه دارند . لطفاً جهت کوری چشم دشمنان یک فتوائی از خودتان بفرمائید . خداوند سایه شما را از سر صنعت لاستیک و روغن نباتی کشور کم ننماید .

جواب : هرگونه شک بر سر چندم بودن هر امامی حالا نقی باشد یا هر کوفت دیگری کلاً حرام و باعث وقوع جنگ بین مسلمانان می‌شود . همچنین چون کلیه‌ی امامان عزیز و معصوم اسم دارند ولی تصویر ندارند و اصلاً آنموقعها که اسلام تازه به جهان حمله کرده بود هیچکسی عکس سه در چهار نمی‌گرفت لذا شما کلاً در قسمت نقطه‌چین اسم هر کسی که می‌خواهید او را بکشید ، بنویسید ، هرکی پرسید بگید ما گفته‌ایم . خداوند شما را تکان بدهد انشالله . قسمت نقطه چین : ....................

استفتاء از دفتر حضرت آیت الله العظمی ، النور الدو عین ، کامبیز صلواتی ، خفن الله امیالهم

سوال : از بعد از کشف امام نقی که سلام خدا خیلی بر او باد تا حالا ، هیچکسی اسم بچه‌اش را نقی نگذاشته تا بچه‌ها در مدرسه او را مسخره ننمایند و این امر باعث گردیده که برخی از تمام دشمنان خارج نشین که ما اسم دوتا از آنها را می‌دانیم به قصد انهدام کامل اسلام در منطقه واقعاً خیلی حرفهای زشتی درباره‌ی جاهای زشت‌تر امام نقی بزنند و حتی شایع شده که حضرت خودش هم آدم ناجوری بوده است . لطفاً در کمال میل بفرمائید که آیا حضرت اصلاً حضرت بوده یا مثل بقیه‌ی کارهایش ملت را اسکل کرده بوده است ؟ خداوند الهی شما را برای صنعت فرش و قاچاق صنایع دستی کشور بفرماید .

جواب : اولاً حضرت ده بیست تا اسم دارد که فقط یکیش نقی است ، حالا اینها چرا چسبیده‌اند به همین یکی ؟ راستش ما خودمان هم اسم نقی را که می‌شنویم یک عالمه می‌خندیم برای همین در خانه ایشان را هادی صدا می‌کنیم . دوماً چون در زمان آن حضرت تمام معجزه‌هائی که می‌توانست اتفاق بیفتد توسط حضرت‌های قبلی اتفاق افتاده بود و دیگر معجزه‌ای باقی نمانده بود که حضرت انجام بدهد اتفاقاً همین اسکل کردن ملت معجزه‌ی حضرت بود که در کتاب وزین "انبار الوسایل" هم که خودش معجزه است آمده . ضمناً خداوند الهی خودت و جد و آبادت را بفرماید مرتیکه قرمساق الدنگ !