2011/10/08

#1037

برای نابود کردن صدای امریکا به رامین عسگرد کمک کنیم !


همزمان با کنار گذاشتن جمشید چالنگی از صدای امریکا در راستای سیاست شخم زدن این رسانه که متعاقب روی کار آمدن رامین عسگرد که یک ایرانی الاصیل است (خودش اینجوری میگه) و سوابق رسانه‌ای درخشانی مانند مشاور سیاسی ژنرال پترائوس در ستاد فرماندهی ارتش ایالات متحده دارد ، بخش فارسی صدای امریکا که همواره در تمام موارد حافظ تمام حقوق عربها بوده با انتشار اطلاعیه‌ای از واجدین شرایط زیر جهت انهدام کامل این رسانه دعوت به همکاری کرد :

  1. آدم پرت و پلا با سابقه‌ی آشنائی با رامین عسگرد در دوبی ، کاملاً مسلط به خالی بندی و مخ‌زنی جوری که اگر برگردد بگوید من الآن رهبر جنبش دانشجوئی هستم ولو اینکه تمام اعضاء جنبش دانشجوئی خودشان را بکشند عسگرد حتماً باور بکند ، دارای یک یا تمامی قسمتهای نام و نام خانوادگی شامل امیر ، عباس ، فخر ، آور و امثالهم .
  2. چنانچه کسی با یک یا تمامی قسمتهای نام امیر ، عباس ، فخر ، آور و امثالهم مشکل داشته باشد بیخود برای استخدام مراجعه نکند چون همینهائی که بیست سی سال سابقه‌ی کار دارند را بخاطر همین مشکل و مشکلات مشابه داریم می‌ریزیم بیرون .
  3. متقاضیان محترم استحضار داشته باشند که بعد از آمدن آقای عسگرد مدارک تحصیلی جهت استخدام در صدای امریکا بسیار حائز اهمیت بوده و لذا کسانی که با مدرک کاردانی اخراجی تکنیسین اتاق عمل واحد ارومیه خودشان را دکتر معرفی بنمایند از اولویت استخدام برخوردارند .
  4. همچنین سوابق شغلی ، اجتماعی و سیاسی متقاضیان برای رامین عسگرد از اهمیت بالائی برخوردار بوده ، متقاضیانی که در همان ارومیه به دختری تجاوز کرده باشند و به همین دلیل جمهوری اسلامی از ترس سرنگونی ، آنها را بدلائل سیاسی به زندان انداخته باشد در ردیف اول مشاوره و استخدام قرار می‌گیرند .
  5. در همین راستا کلیه‌ی متقاضیان باید حتماً یک داداش قهرمانی داشته باشند که بعد از آمدن به فرانسه و به گه کشیدن خودشان ، در پاریس توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی به سرقت رفته و در حال سرقت با موبایل به برادرش زنگ بزند و نامبرده صدای مهماندار هواپیمای ایران ایر را که ضمن عرض خوش آمد گوئی ، از به سرقت رفتگان محترم می‌خواهد کمربندهایشان را ببندند ، شنیده باشد .
  6. از آنجا که رامین عسگرد بعنوان یک ایرانی الاصیل در سراسر طول عمرش توانسته هیچوقت ایران نباشد و لذا آشنائی کامل با تمام اصول زیر آب زنی و دودره بازی محیطهای کار ایرانی دارد به تقاضای استخدام کلیه‌ی دودره‌بازان محترم با اعمال ضریب فوریت هشت رسیدگی خواهد شد .
  7. واجدین شرایط در امتحان عملی باید قادر باشند ظرف مدت حداکثر سه سوت مخ رامین عسگرد را بزنند و همچنین در مدت سیم ثانیه زیر آب حداقل بیست نفر را در همان صدای امریکا زده و خودشان را جای آنها بچپانند .
  8. از استخدام کلیه‌ی کسانی که به هر دلیلی از احمد باطبی ، کوروش صحتی ، علی افشاری ، علی اکبر موسوی خوئینی ، اکبر عطری ، محمد صادقی و سایر اعضاء اصلی و راستکی جنبش دانشجوئی که در تمام طول فعالیتهایشان در داخل کشور حتی یکبار هم اسم امیر عباس فخرآور را نشنیده باشند ، خوششان بیاید بشدت معذوریم ، فقط عباس خالی بند !
  9. بخش فارسی صدای امریکا دست تمامی کسانی را که با تمام انواع خالی‌بندی و دودره‌بازی‌های موجود خودشان را به اینور آب رسانده‌اند یا توسط وزارت اطلاعات به اینور آب رسیده‌اند و قبل از آمدن یک ویدئو هم برای ننه‌شان پر کرده‌اند که "من اگر اعدام شدم تو ناراحت نشو" به گرمی می‌فشارد و از کلیه‌ی عوامل برون مرزی وزارت اطلاعات استقبال بجا و شایسته بعمل می‌آورد .
  10. کلاً اگر فردا شنیدید برنامه‌های صدای امریکا را حسین شریعتمداری می‌نویسد تعجب نکنید . رامین عسگرد بعنوان یک ایرانی الاصیل که "فارسی را خوب بلد می‌دانم" حواسش به همه جا هست فقط چون تجربه‌ی وحشتناکی در کار رسانه و خصوصاً رسانه‌های فارسی زبان دارد گاهی اوقات صدای امریکا را با ستاد فرماندهی ارتش امریکا اشتباهی می‌گیرد فکر می‌کند هرکی بیاید بگوید امروز سی‌تا تانک ترکوندم راست میگه !