2009/09/17

#487

فردا فقط یک موضوع داغ : حضور میلیونی ما ...
.

روابط عمومی اعلام کرد اعترافات مومن باید شب زیر سرش باشد . به همین مناسبت گردانهای حماسه آفرین و زرهی عاشورا ، تاسوعا ، فجر ، افق ، قادم ، مایل ، عمود و غیره که تاکنون همواره ضربات مهلکی به پیکره دشمن فرضی وارد آورده و ماکت اسرائیل زبون را بارها در تپه های سمنان به هلاکت رسانده اند با اتکاء به نیروها و امدادهای غیبی از قبیل فتوشاپ ، مایکروسافت ، اسکنر ، موس ، کیبرد و سایر امکانات الهی که تعداد رزمندگان و موشک را به فضل الهی چند برابر میکند آمادگی خود را برای فتح اسرائیل در خیابان انقلاب تهران اعلام کردند . روابط عمومی همچنین اعلام کرد بدلیل ازدیاد جمعیت در سردخانه تره بار کسانیکه فردا توسط دشمن به هلاکت میرسند تا اطلاع ثانوی در آکواریوم نگهداری میشوند .

به همین مناسبت مسیر هوائی خیابانهای محل تردد احمدی نژاد امام جمعه دائم تهران برای حضور در خطبه های دشمن شکون فردا که بدون واهمه از له شدگی زیر دست و پای تمام بیست و چهار میلیون نفری که دقیقاً به او رأی دادند برگزار میشود اعلام شد . کاپیتان با ارائه مشخصات دقیق این مسیر کاملاً زمینی افزود خودروی حامل احمدی نژاد که بالهای چرخنده دارد ابتدا از چاله متروی میدان قورخانه وارد سوراخ موش شده از وسط دانشگاه درمی آید . بر این اساس گفته میشود که احمدی نژاد در خیابانهای عراق که اینهمه ژنرال عکاس و دزد دارد مطمئنتر از تهران راه میرود . روابط عمومی با تکذیب این خبر گفت احمدی نژاد هیچ هم عین سگ نمی ترسد . روابط عمومی نگفت احمدی نژاد مثل کدام جانور میترسد .

امشب همچنین برخی خبرهای کاملاً دروغ از دستگیری کلیه ی جوانان زیر و بالای چهل سال کشور خبر داد . مطابق این اقدام غیورانه که طبق معمول روسها در آن هیچ توصیه ای به هیچکسی نداده اند راهپیمائی با شکوه فردا با حضور میلیونی جوانان حزب الله و خصوصاً دانشجویانی که دانشگاهشان مشخص است ولی هیچکدام از هم دانشگاهیها نمی شناسندشان همانجوری که قرار است برگزار میشود . برخی از این جوانان کاملاً دانشجو که با عصا راه میرفتند بدلیل داشتن دندان مصنوعی از فشردن دندانها به نشانه خشم و نفرت از اسرائیل خودداری کردند . در پایان دفتر رهبری در بیانیه ای اعلام کرد تخم جن ها ! نیائید ها ! هی هیچی بهشون نمیگم !