2009/04/08

#351

به مناسبت اعلام اسامی عاملان سایت آویزون و پخش سری جدید برنامه شوک (خبر)
.
ببخشید این مریم جیز جیز واقعاً داشت نظام را سرنگون میکرد ؟!
.
در راستای انهدام شبکه مخوف آویزون که اگر نابود نمیشد احتمالاً دو هفته پیش نظام سرنگون شده بود و در راستای حمایت از همه گونه مستند شوک که عموماً از طریق کشیدگی همین جاهای آویزون برای ملت شریف ایران مستند میشود در اینجا مشخصات چند تن از افراد آویزون و نحوه فعالیت مستهجن نامبردگان را جهت ریزش پشم دشمن در زیر می آوریم :

متهم ردیف اول )
.
نام الکی : عوضی
نام راستکی : عوضعلی
شغل الکی : وزیر کشور
شغل راستکی : ازاله بکارت

سوابق مستهجن : در جوانی به قصد براندازی ازاله بکارت کرد تا وارد کمیته بشود . وی بعد از ورود به کمیته ظاهراً خودش چند بار مورد ازاله قرار گرفت تا رئیس کمیته شد . طبق اندازه گیری های دقیق بعمل آمده در حال حاضر کالیبر وی ۸۴ است که در گینس ثبت شده . او به قصد عشق و حال با ناموس مردم به ترکیه سفر کرد و برای رد گم کنی یک قرارداد نفتی امضا کرد که هنوز بین علما محل اختلاف است . وی بعداً با عوامفریبی امین ناموس همان مردم هم شد . مطابق تحقیقات بعمل آمده ملت هر وقت میخواهند درباره او حرف بزنند حرفهای سکسی میزنند . وی با استفاده از روابط مستهجن وزیر کشور شد و با توسل به استخاره استعفا نداد . نامبرده توانست یک تنه حیثیت دانشگاه آکسفورد را به گه بکشد !

متهم ردیف دوم )

نام الکی : آژان
نام راستکی : سردار
شغل الکی : فرمانده نیروی انتظامی
شغل راستکی : نماز جماعت ۹ تفره

سوابق مستهجن : وی به یک حالتی شبیه به عوضعلی وارد نیروی انتظامی شد . در دوران خدمت مقدس و مستهجن او صدها بچه از هزاران مادر نفر بجا ماند که در گینس ثبت شده . روابط مستهجن نامبرده بقدری وسیع بود که به یک نفر دو نفر رضا نمیداد یهو هفت هشت تائی لخت میکرد . یکی از نزدیکان وی که بعد از کتکاری دیشب به جاسوسی برای امریکا اعتراف کرد دارای یک موبایل نوکیا بدون سیم کارت بود . طبق استعلام بعمل آمده از شرکت نوکیا موبایل مکشوفه فقط بدرد فیلمبرداری های مستهجن بطور مخفی از ناموس بیت المال میخورده است . وی به جهت زیر سوال بردن موازین شرعی به رکوع و سجده علاقه ی وافری نشان میداد . او قبل از دستگیری مدیر یک پاساژ در کرج شد که هنوز از تعداد بچه های جدید متولد زیر پاساژ آمار دقیقی در دست نیست !

متهم ردیف سوم )

نام الکی : گلی
نام راستکی : گلستانی
شغل الکی : رئیس ستاد نماز جمعه
شغل راستکی : محلل

سوابق مستهجن : وی طبق روال به روشی بدتر از دوتای اول آخوند شد . در دوران طلبگی از حجره ی وی همواره صداهای ناجوری منتشر میشده . بنا به اظهارات یکنفر که عمراً نامش را فاش نکرد گاهی تعداد مهمانهای حجره ی عملیاتی او تا شصت نفر میرسید که در گینس موجود است . نامبرده بعد از کسب مهارتهای مستهجن عملی که اصولاً شبها برگزار میشود به اهمیت نماز پی برد . وی به جهت تضعیف اسلام و مسلمین از طریق روایات ناموس مردم را قانع میکرد که یکنفر میتواند هم زن یک کسی باشد هم صیغه یکی دیگر . از آثار پورنوگرافی این اندیشمند میتوان به فیلم "آخوند گلستانی" اشاره کرد که در یوتیوب بیشتر از گل خداداد عزیزی به استرالیا دیده شده !

متهم ردیف چهارم )

نام الکی : مدد
نام راستکی : مددی
شغل الکی : معاون دانشگاه
شغل راستکی : درآوردن پیراهن به قصد صیغه

توضیح : نامبرده ابتدا بعنوان متهم ردیف سوم معرفی شده بود لیکن در مقایسه با گلستانی و متهمان ردیف اول و دوم ایشان کاملاً تبرئه و بعنوان وزیر علوم آینده معرفی شده است . باز آنها یک حالی کردند و صدا درآمد این بدبخت تا خواست ترتیب کار را بدهد ریختند خشتکش را که هنوز پایش بود را هم درآوردند !

نتیجه : آقای جمهوری اسلامی حالا خوبت شد ؟ نگو تا نگم !