2009/02/27

(#330) گاز میگیری لگد نزن

راي مثبت به تركيه در مناقشه گازي با ايران : تهران بايد 760ميليون دلار غرامت به آنكارا پرداخت كند. (ایسنا)

ترکیه که خوبه ، پس فردا باید به همین جیبوتی هم غرامت بدیم !
.
در همین راستا صندوق ذخیره ارز برای همسایه ها بودجه کل کشور را برای کلیه سالهای آینده دو جور اعلام کرد : پولهائی که باید باج بدهیم ، پولهائی که باید به آنهائی که باج داده ایم جریمه هم بدهیم ! سازمان ملل از نقش جمهوری اسلامی در آدم کردن کشورهای دوست برادر و همسایه تقدیر کرد . بر این اساس مقرر شد چنانچه کشوری تا همین پریروز غیر از تولید شلوار جین و آبنبات قیچی ، تنبون خودش را نتوانست بالا بکشد همسایه بغلی اش یک انقلاب شکوهمند نموده سپس برای ضربه زدن به امریکا اینقدر ازش شلوار و شکلات بخرد که پس فردا ۷۶۰ میلیون بهش بدهکار هم بشود . بر این اساس گفته میشود تجزیه طلبان ترک ایران حضرت عباسی خیلی آدم حسابی هستند : با وضع موجود هرکی جای آنها بود غیر از کشور ادعای یک قاره جدا هم برای تولید انبوه بربری میکرد !
.
به همین مناسبت قرار شد عوضعلی کردان که غیر از آکسفورد و بکارت قرارداد گاز هم بلد است با ترکیه ببندد بعنوان میانجی ، ۷۶۰ میلیون دلار سهام عدالت بگیرد . وی که بتازگی قیطریه را بخاطر دستمال آتش زده است هم اکنون با دستور مستقیم رئیس جمهور در حال بررسی مدرک تحصیلی رئیس ناسا میباشد . برخی نیز بر این باورند که بدلیل همکاری خوب و نزدیک لاریجانی با همه گونه ترکیه و کردان چنانچه پنج تا شهید دیگر در پلی تکنیک چال بشود ۷۰۰ نفر دیگر بروند بازداشتگاه در فرصت بدست آمده از سرگرمی مردم میتوان به ترکیه ۷۶۰ میلیون دلار یواشکی داد تا بی خیال آن ۷۶۰ میلیون دلار غرامت بشود . قرار است در صورت تحقق این امر احمدی نژاد در سفر استانی بعدی بعد از تناول شام و نهار توسط استقبال کنندگان میلیونی اعضاء چند باند مافیائی را در جریان پرونده گاز ترکیه افشا کند . توضیحاً اینکه در سفر قبلی استقبال از احمدی نژاد بقدری زیاد بود که وی مسیر ۱۵۰ متری ترمینال تا سر کوچه را سه هفته در راه بود !

به همین مناسبت کشور دوست و برادر جیبوتی نیز که بعد از بحرین خنده دار ترین کشور جهان است از تولید پشم کرکس خبر داد . رئیس جمهور این کشور که بتازگی در مسابقه جهانی ریخت و فیگور بعد از احمدی نژاد در سکوی دوم جهان قرار گرفته است با اعلام این خبر ابراز امیدواری کرد که با حرکت وضعی و انتفالی کره زمین قاره افریقا هرچه زودتر از مرز قم با جمهوری اسلامی همسایه بشود . به گفته سازمان جغرافیا چنانچه این امر اتفاق بیفتد علما از فردا با مد کردن چادر پشم کرکسی اصل جیبوتیائی گام مهمی در استقلال همه جانبه ی این برادر عزیز برداشته سپس پرونده ایران و جیبوتی برای تعیین میزان غرامت به کرکسهای جیبوتی به دادگاه میرود !