2009/02/03

#315

متن پيام مخابره شده رئيس جمهور از ماهواره اميد منتشر شد (فارس)

محمود به منظومه شمسی پیام داد : اللهم عجّل لمریخک الفرج !

هنوز کسی نمیداند احمدی نژاد دقیقاً برای کی در فضا پیام فرستاده است لیکن برخی مشاهدات ایستگاههای فضائی حاکی از دریافت پیام متقابلی نیم ساعت بعد از پیام احمدی نژاد در فضا میباشد . این پیام که از مبداء نامعلومی به مقصد نامعلومتری ارسال شده بود در بین راه به آنتن یک بشقاب پرنده گیر کرد که خوشبختانه تلفاتی نداشت . متن پیام به این شرح است :

╚╔═╬╩╦═╬═╬╧╨╤╥╙╘╒╓╫╪┘┌♀╛╝╗┤│┤╡╢╖◄╕╣║╗╜╛┐└┴┬├─┼╞╟╚╔╥╫╪

ترجمه : از عولولو به خیژژژ ! خواستم برم امریکا گفتی مگر بری فضا از دست این راحت بشی. حالا دیگه کجا فرار کنم برم ؟!

قمرمانه ملی امید درحالی به فضا رفت که نمونه های قبلی اش از ایستگاه غزه در مدار اسرائیل قرار گرفته بود . این قمرمانه که با نام فوق سری قصام در تونلهای مصر تولید میشود با الهام از ملخ جبرئیل ساخته شده و باعث نزدیکی معنوی فضانوردان به خدا در مدار آخرت میشود . با قرار گرفتن این ماهواره کاملاً صلح آمیز در مدار اصلی دقت عمل موشکهای حماس از صفر درصد به صد درصد رسیده و علاقمندان میتوانند در هنگام موشک پرانی از طریق آنتن دو شاخه این ماهواره به رادیو قرآن هم گوش بدهند . بر این اساس تعدادی از مکالمات پر کاربرد در این ماهواره شامل "لوله رو بگیر اونورتر" ، "خورد بغلش دو درجه بیا بالا" ، "یارو از ترس رید به خودش دمت گرم" و امثالهم بطور پیش فرض در این ماهواره ضبط شده و قابل استفاده برادران مبارز میباشد . جمهوری اسلامی اعلام کرد حالا که نمیگذارید از زمین به غزه کمک بشر دوستانه کنیم از فضا اینکار را میکنیم !

قرار است در سفر بعدی سردار رادان در فضا دیش سایر ماهواره ها را جمع آوری نموده و فضانوردان اراذل را نیز با آفتابه در مدار برجیس بگرداند . به اعتقاد ناظران فضائی ، دیش اگر در فضا نباشد در پشت بام هم نیست . به گفته سردار رادان این اقدام در راستای ارتقاء امنیت فضائی انجام شده و خانواده فضانوردان خودشان از طریق تماس با ۱۱۰ خواستار انضباط اجتماعی در شرکتهای خصوصی ناسا شده اند . توضیحاً اینکه در جمهوری اسلامی برای برخورد اصولی با مسائل اجتماعی همواره آب از منبع قطع میشود . بر این اساس چنانچه جمهوری اسلامی نتواند برای یک مسئله در رساله راه حل پیدا بکند آنرا کلاً ممنوع میکند که خیال همه راحت بشود . به گفته آگاهان آدمیزاد اصولاً موجود مسئله داری است چه روی زمین به جائی بند باشد چه در فضا به در و دیوار آویزان بشود !

بنا به اعلام نمایندگی ولی فقیه در منظومه شمسی قرار است دو دستگاه از این ماهواره های کاملاً ملی بزودی در مراسمی به خواهران چادری کاراته باز اهدا بشود . این ماهواره ملی کاملاً ایرانی بوده و تمامی قطعات آن توسط متخصصان داخلی در شرکت "هین هو های دونگ" چین ساخته شده است . در این ماهواره برای جهت یابی دقیق از قبله نمای چینی استفاده شده است . چفیه ، انگشتر عقیق و رکعت شمار نماز از دیگر ابزار کنترل دقیق آن میباشد . هنوز کسی نمیداند این ماهواره را چطوری باید از فضا برگرداند زمین لیکن منابع ناسا ابراز امیدواری کرده اند که ماهواره امید زودتر منفجر بشود . ناسا میگوید از بدو ورود این ماهواره به فضا کلیه فضانوردان کار و زندگی شان را ول کرده اند رفته اند دم پنجره تماشا میکنند میخندند !