2008/12/30

#288

در ادامه جنگ در غزه

آقای حماس !

دیدی پولائی که گرفتی راضی نبودیم خرج دوا درمونت شد ؟!
.

حالا بگیر خودتو پاک کن !

جمهوری اسلامی خیلی باحال است : برای زدن مخالفین خودش از فلسطین آدم می آورد اینجا برای زدن مخالفین فلسطین از اینجا آدم میبرد آنجا ! عموماً بعد از پیروزی انقلاب ، جمهوری اسلامی همیشه با فلسطینیها از بالا سلام علیک داشته از پائین رفت و آمد . به همین مناسبت سپاه پاسداران ضمن تکذیب دخالت خود در نوار غزه هم اکنون از عموم خواهران و برادران شهید پرور برای اعزام به غزه ثبت نام می نماید . بطورکلی غزه جای خیلی جالبی است : هیچکس نمیتواند از آنجا خارج بشود ولی خیلیها میتوانند به آنجا وارد بشوند !

با اینجال طی چند روز گذشته یک هیئت بلند پایه در حال جستجوی سردار جعفری میباشد . نامبرده که تا همین پریروز روزی صد دفعه میگفت اگر اسرائیل در منطقه دست از پا خطا کند ما با فتوشاپ محوش میکنیم الآن چهار روز است که به مقصد نامعلومی از منزل خارج شده و دیگر برنگشته است . به گفته کارشناسان احتمال دارد نامبرده با ماتیک از کشور خارج شده مستقیماً به اسرائیل پناهنده شده باشد . از یابنده خواهشمند است با تحویل وی به معاونت صدور زرت و پرت جمهوری اسلامی ضمن اجر معنوی در قرعه کشی هواپیمای ایرانسل نیز شرکت کند !

در همین راستا هلال احمر جمهوری اسلامی با اعزام یک اسکادران ناو از ارسال کمکهای خداپسندانه شامل پتو ، رپتو ، زیر پتو و سایر ملزومات وابسته به پتو به غزه خبر داد . قرار است مصر بدون بازرسی خمپاره های بشر دوستانه هلال احمر ، ناوهای جمهوری اسلامی را با زیردریائی اسکورت کند . اصولاً جمهوری اسلامی به هرجائی که کمک بشردوستانه میکند نسل بشر در همانجا تقریباً منقرض میشود !

دیروز نیز تعدادی از بسیجیان بی ترمز که قرار است همه شان دانشجو هم باشند با تجمع بالای دیوار دفتر سازمان ملل خواستار پلمب آن دفتر در تهران شدند . این اقدام در حالی انجام میشود که سردار جعفری قبل از ناپدید شدن بر لزوم بالا رفتن از دیوار در جمهوری اسلامی تاکید کرده بود . اخیراً هیچکدام از خبرگزاری ها هیچ عکسی از چنین تجمعاتی منتشر نمیکنند چون آدم همانهائی را که در دانشگاه تهران تجمع کرده ، دفتر شیرین عبادی را بدلیل مالیات زیر و رو نموده و تقریباً همه ما را دور میادین زده اند در بقیه جاها هم میبیند !

سید حسن نیز که اخیراً از ترس له شدن زیر دست و پای طرفدارانش فقط از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی میکند دیروز در ادامه پیام امام خامنه ای با تکان دادن انگشتانش چند پیام مهم دیگر صادر کرد . در هنگام سخنرانی نامبرده یک چرخی دستفروش مزاحم با تکرار "سوا کن جدا کن سه جفت صد تومن" باعث شد که تقریباً همه متوجه بشوند که در حال حاضر سید حسن در خط مقدم جنگ با اسرائیل در شابدل عظیم بسر میبرد . این چرخی مزاحم با همکاری تعدادی عوامل مزدور دیگر طی روزهای گذشته نیز در هنگام سخنرانی خالد مشعل و سایر برادارن حاضر در خط مقدم با تکرار "دستنبو بدم دستنبو" یا "کت شلواریه" یا عبارتهای مشابه باعث شد ما بفهمیم که حماس در کوچه ما هم دفتر دارد !