2008/12/18

#280

غلامحسین الهام: در ایران زندان به معنای واقعی نداریم (زمانه)


غولومی ! زندونو ولش فاطی رجبی آخر چند همسر شد یا نه ؟!
.

بدلیل عدم وجود زندان به معنای واقعی غلامحسین الهام از ایجاد زندانهای مجازی خبر داد . بر این اساس قرار شد نام اوین به دوزخ و نام دادگاه انقلاب هم به جهان برزخ تغییر پیدا کند . الهام از افزایش سرعت اینترنت در آخرت خبر داد و گفت بدلیل مجازی بودن فضای زندانهای جمهوری اسلامی همه باید از فیلترشکن استفاده کنند . همچنین قرار شد سرور این زندانهای مجازی بالای تپه های سنندج و گورستان خاوران نصب بشود . الهام گفت از این به بعد آی دی افراد حکم همان شماره محکومیتشان محسوب شده و کیفر خواست به آدرس ایمیل افراد در دامنه های ir. ارسال میشود !

به گفته کارشناسان اخیراً افراد بعد از آزادی از زندان باید برای ترک بروند کمپ . خبرها از سیستان حاکی از اینست که رستم با گرز وارد زندان شد با وافور برگشت . در بند نوجوانان نیز پزشکان در حال مبارزه شدید با بیماری اُبنه میباشند . همچنین بنا به برخی گزارشها خواهرانی که در حمایت از کمپین یک میلیون امضاء در اتوبان سرعت غیر مجاز میروند پس از آزادی از زندان تقریباً در کلیه دفترخانه های جمهوری اسلامی حداقل سه صفحه صیغه نامه دارند . با این وضع بیم آن میرود که طی ماههای آتی همه دلشان بخواهد که بروند زندان !

این درحالیست که در راستای تبدیل مسلسلها به قلم هم اکنون کلیه زندانها به دانشگاه تبدیل شده و به همین جهت چنانچه کسی بدلیل کیف قاپی وارد زندان بشود دفعه بعد کمتر از گاو صندوق نمی قاپد . بر این اساس وزارت آموزش متعالی رتبه بندی هیئت علمی دانشگاههای زندان را چنین اعلام کرد : حبس ابد : استاد ، حبس غیر ابد : استادیار ، حبس بی دلیل : دانشجو ! به گفته دکتر "هوشنگ دودره" نامبرده چند سال پیش بدلیل سرقت قالپاق دو هفته برای کارآموزی بازداشت شد و هم اکنون بدلیل سرقت زنجیر تانک دو سال است که عضو هیئت علمی زندان میباشد . دفتر نمایندگی ملائک و لولو و جن بوداده در دانشگاهها نیز خواستار آن شد که از این به بعد همه به زندان بگویند ذهن دان !

همزمان سعید مرتضوی که بتنهائی برای دو سوم جمعیت جهان تقاضای اشد مجازات نموده و برای بقیه هم حکم تعقیب صادر کرده است از گشایش دادسرای جرایم اس.ام.اس خبر داد . وی در گفتگو با خبرنگار ما چنین گفت : این ایس.تم.دیس ر اگر ما هرکی ر بگیریم ر و لپ تاپ ر داشته باشه ر دستگیر میکنیم ر ! وی درحالیکه از کشف سنجاق سرهای موصاد خوشحال بود از خبرنگار ما خواست چنانچه متوجه حرفهای او شده معنی آنها را به خودش هم بگوید !

بر این اساس مرتضوی از دستگیری یک جاسوس حرفه ای سیا نیز خبر داد . وی گفت امام زمان گمنام در حال کشف رمز اس.ام.اس ارسالی این تبهکار است . متن اولیه این اس.ام.اس به این قرار است :


! karte benzineto midi 10 litr bezanam ?! poolesho midam namard

مرتضوی هنوز اعلام نکرده که چطوری از متن اس.ام.اس افراد باخبر میشود لیکن بنا به برخی گزارشها جمهوری اسلامی احتمالاً توی شورت ملت هم میکروفون و دوربین مدار بسته کار گذاشته است . قرار شد برای کنترل دقیقتر افراد ، جمهوری اسلامی به ازاء هر ایرانی یک پاسگاه بزند لیکن چون این تعداد کلانتری از جمعیت فلسطین و لبنان خیلی بیشتر است لذا ملت موظفند روزی سه دفعه خودشان را به نیت قربة الی الله در انباری بزنند و سپس اعتصاب غذا کنند !

تذکر : این اصغر لگن ما امروز اصلاً حالش خوب نبود و دائم پت پت میکرد که سرانجام معلوم شد ایراد از ماوس و فن cpu است ! با توجه به رفع و رجوع احوال فن ، اینجانب تا زمان تهیه یک ماوس دیگر (ترجیحاً از سمساری) از نگارش در این صفحه محروم و معذورم ! علیه التکان !