2008/09/17

#222

در راستای طلب حلالیت احمد توکلی از حسن موسویان بدلیل متهم نمودن وی به جاسوسی

پدرسگ جاسوس یا حلالم کن یا به همه میگم که جاسوسی !

توکلی درحالیکه دارد از لاریجانی هم حلالیت میطلبد ! علما استفاده از کاندوم را برای تسهیل کار بشدت توصیه کرده اند !


گزارش خبرگزاری تاکسی نیوز را در همین رابطه بخوانید :

بنا به پیشنهاد مشاور ارشد توکلی قرار شد ایشان از این به بعد قبل از حرف زدن یک کمی هم فکر بکند . مشاور ایشان با بیان این مثل قدیمی که "چرا عاقل کند کاری که باز آید به کنعان غم مخور" صراحتاً از ایشان خواسته است که همین فردا از کردان نیز طلب حلالیت بکند . لازم به ذکر است که چون توکلی چهار ماه بعد از تبرئه موسویان به اشتباه خود در انتشار اخبار "کذب" در سایت الف درباره این یه الف بچه پی برده بود هیچ بعید نیست که چهار ماه دیگر هم به اشتباه خود درباره کردان پی ببرد و از همه تقاضا کند که جان مادرشان سایت الف را ایندفعه راستکی فیلتر کنند بلکه خدا او را حلال بکند !

بنا به گزارش تاکسی نیوز در نامه طلب حلالیت توکلی به موسویان آمده است : اینجانب با اینکه به اشتباه کذب خود پی برده ام لیکن همچنان یک سوال پس کله ام را میخاراند و آن اینکه اگر تو جاسوس نبودی پس چرا چیزهائی که تو از مسائل هسته ای میدانستی را سیا از تو بهتر میدانست ؟ قرار شد موسویان جواب توکلی را ندهد لیکن بدلیل اینکه ترسید دوباره جاسوس قلمداد بشود و بعداً مجبور باشد کسی را حلال بکند گفت : خنگ خدا ! مثل اینکه اینجا اگر ما در عمق ۸۰۰ متری زمین هم یک غلطی بکنیم آنها از ارتفاع ۸ هزار کیلومتری هوا ما را از خدا بهتر می بینند ها ! ضمن اینکه اگر جاسوسی به حرف زدن باشد تو برو دهن این جاسوس یک متری را بگیر که هر دفعه میرود برای عشایر ممسنی حرف میزند تمام دنیا متوجه آمار دقیق همه چیز ما میشوند ! ضمناً یکجوری حرف میزنی انگار فقط من در جریان مسائل هسته ای بودم ! خنگی دیگه !

همچنین ملت ایران نیز با انتشار بیانیه ای ضمن تجدید پیمان با آرمانها و تمدید کامران با ساسانها از آیت الله جنتی طلب حلالیت کردند . این اتفاق پس از آن رخ داد که نامبرده در کمال تواضع از ملت طلب حلالیت کرده بود لیکن بدلیل اینکه بعد از گذشت دو هفته هیچکس هیچ حق ضایع شده ای توسط جنتی پیدا نکرد لذا خجالت کشیدند و درحالیکه تحت تاثیر فروتنی این بزرگوار گریه میکردند از او خواستند که آنها را حلال بکند ولی از خاتمی نگذرد ! در همین راستا قرار شد اتفاقهای زیر نیز ظرف روزهای آینده حتماً بیفتد : حداد عادل احمدی نژاد را حلال بکند احمدی نژاد به او نگوید باند مافیائی برود لاریجانی را حلال بکند نفرات اول کنکور رئیس سازمان سنجش را حلال بکنند کردان آن بدبخت ازاله شده در ساری را حلال کند آکسفورد کردان را حلال کند خاتمی سعید امامی را حلال کند کارگران قند هفت تپه شازده آیت الله مکارم را حلال کنند دکتر مددی دختر دانشجوی زنجان را حلال کند سردار زارعی فیلمبردار play boy را حلال کند رهبری هم امریکا را حلال بکند ! نکته جالب در تمامی این حلالیتها اینست که همه به همدیگر میگویند جاسوس !

با داغ شدن بازار حلالیت جمهوری اسلامی نیز در سال نوآوری با برپائی مجلس آشتی کنانی همه را به صرف ماچ از لب و لوچه دعوت نمود . اجازه دهید اطفال در فرصت مناسبتری اعدام بشوند !

نتیجه اول : توکلی خیلی آدم مهمی است .
نتیجه دوم : روی نتیجه اول قسم میخورم .
نتیجه سوم : اگر نتایج بالا را از خودم درآورده بودم آنوقت حلالم نکنید .
نتیجه چهارم : موارد بالا را موکداً گفتم که توکلی دوباره پس فردا برای اینکه ثابت کند آدم مهمی است دوباره بلند نشود برود کاندید ریاست جمهوری بشود تا بعد بدلیل پایبندی شدید به اصول انصراف بدهد !