2008/08/21

#166

لغزش يک فروند هواپيماي مسافربري اسپانيا در فرودگاه مادريد به کشته و زخمي شدن دهها نفر منجر شد(ایسنا)

* در اینجا ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به دوست و برادر رئال مادرید ابعاد این حادثه را در صورت وقوع در فرودگاه مهرآباد خودمان بررسی مینمائیم .

ببخشید در اسپانیا هم خبرنگارها را سوار هواپیما میکنند ؟!

اگر این اتفاق برای ما افتاده بود نیک آهنگ باید دوباره یک چیزی تو همین مایه ها برای قضیه میکشید !

اگر این اتفاق در فرودگاه مهرآباد افتاده بود اینطوری میشد :

  1. منابع آگاه میگفتند باز اینا خواستن شر یک سردار یا سرلشکر یا چیز مشابهی را در ارتفاع زیاد کم کنند شرش روی باند کم شد !
  2. حالا شما داشته باشید خبرنگارهای بدبخت داخل هواپیما باز از کجا خبر تهیه کرده بودند که نباید میکردند !
  3. شایعه میشد که تمام تیم نخبگان المپیاد ما در هواپیما بودند بعد تکذیب میشد یک هفته بعد دفتر رهبری برای نخبگان پیام تسلیت منتشر میکرد !
  4. بنیاد شهید میگفت نگران نباشید تمام سرنشینان هواپیما چون بیمه علی اصغر بودند "بعد از طی مراحل اداری" شهید محسوب میشوند !
  5. یک هفته بعد وزارت اطلاعات میگفت داریم بررسی میکنیم دو هفته بعد یک تیم پنج نفره که برای این کار در رشت از امریکا پول گرفته بودند ابتدا منهدم و سپس دستگیر میشدند !
  6. سه هفته بعد مادر پنج تا دانشجوی رشتی میرفتند جلوی وزارت اطلاعات می نشستند میگفتند بچه های ما را آزاد کنید !
  7. احمدی نژاد میگفت قرار بود من سوار این هواپیما بشوم ولی امام زمان با محور ایکس ها یک کاری کرد که نشوم دست خدا را هم تا آرنج دیدم البته در این موضوع !
  8. روسیه فروش هرگونه هواپیمای توپولوف ملخی متعلق به دوران گروهبانی هیتلر را بجای جامبوجت به ما تکذیب میکرد اتفاقاً خود ما هم تکذیبش را تائید میکردیم بعد میرفتیم ایکائو از امریکا شکایت میکردیم !
  9. حرف و حدیث درباره هواپیما زیاد میشد بعد یک اتفاقی مشابه آکسفورد می افتاد سه نفر هم محض خنده اعدام میشدند حرف و حدیث درباره هواپیما خودبخود کم میشد !
  10. آخر هفته هم رهبری یک نماز دشمن شکن جمعه را یک تنه برگزار میکرد در طول دو خطبه مختصراً به ملت قهرمان پرور میگفت خیلی حرف میزنید ها بعد ای رهبر آزاده آماده ایم آماده بعد یک عده کتک میخوردند یک عده نیست و نابود میشدند یک عده دیگری فرار میکردند میرفتند صدای امریکا تورم میشد ۱۵۶٪ درصد آب و برق و گاز و تلفن قطع میشد موبایل سهمیه بندی میشد ملت هم خفه میشدند میفهمیدند این اتفاقات طبیعی به کسی مربوط نمیشود !