2008/08/06

#120

در راستای توقف اجرای احکام سنگسار

سخنگوی قوه قضائيه اعلام کرد حکم سنگسار چهار تن از محکومان به مجازات سنگسار تغيير کرده و حکم بقيه محکومان نیز اجرا نخواهد شد. (رادیو فردا)

* البته ما الآن خیلی ناراحتیم دلیلش هم اینست که در جمهوری اسلامی یک اتفاق خوشایند افتاده حال آنکه ما اصلاً به این چیزها عادت نداریم و چه بسا که خدای نکرده رودلی چیزی بنمائیم بازم خدای نکرده !

زناکارو باید کشت ... هم از جلو هم از پشت !

در اینجا به قصد محکوم نمودن امپریالیسم جهانخوار و در رأس آنها دوست و برادر امریکا سه روش جایگزین برای سنگسار پیشنهاد میگردد باشد تا خدا الهی از نفس اماره نگذرد انشالله تعالی !
  1. برای زناکار در تهران عکاسی باز کنید !
    در این روش استفاده از آفتابه ، وانت و ماشین سر تراش بشدت توصیه میگردد ! بقیه اش را من دیگر چیزی نمیگویم شما خودتان نتیجه بگیرید که چرا طرف بعد از دو هفته فکر میکند که اگر سنگسار میشد بهتر بود ! همچنین اگر خواستید حیثیت طرف را بیشتر ببرید بهتر است برنامه ۲۰:۳۰ و خبرگزاری فارس هم خبر یارو را به عالم و آدم اعلام بنمایند ! در این روش اصلاً نیازی نیست که کسی از کسی شکایت بکند بلکه مرتضوی خودش از طرف همه علی الخصوص شوهر خانوم طرح شکایت میکند و پرونده برای رسیدگی مثل همیشه به مراجع ذیصلاح ارجاع میشود ! چنانچه بعداً متوجه شدید که زناکار از طرف ناسا برای بمبگذاری در ماهواره امید پول گرفته بوده و حالا این وسط یک سیخی هم زده تعجب نکید ! روال کار مراجع ذیصلاح همینطوری است آدم یک من میرود صد من برمیگردد !
  2. یارو را وزیر احمدی نژاد بکنید !
    باور بفرمائید اتفاقاً کابینه احمدی نژاد تا این لحظه فقط همین یک مدل آدم را نداشته ! تغییر و تحولات هم که در دولت کاملاً طبیعی است فقط خود رئیس دولت یک مقداری غیر طبیعی است ! لازم است تا وزیر مربوطه عین بقیه یک چند وقتی نوکری مردم را بکند و اگر پا داد چندتا سفر استانی و افریقائی هم با رئیس جمهور برود تا مردم ایران و جهان بیشتر با او آشنا بشوند و چه بسا بهتر که بدهند درباره انرژی هسته ای هم یک اظهار نظری بنماید تا در سازمان ملل هم همه او را بشناسند ! اینطوری که شد بعد از اخبار احمدی نژاد را بیاورید در تلویزیون بپرسید اخیراً چرا پشم شترمرغ یک کمی گران شده ؟! بقیه کارها خود به خود انجام میشود جوری که همه قبل از زنا کردن اول به وزیر شدن فکر میکنند و اینطوری ظرف یکماه دیگر هیچ کسی به هیچ کس دیگری تجاوز نمی نماید ! باور نمیکنید امتحان کنید !
  3. بفرستید ژنو با ۱ + ۵ مذاکره کند !
    در این روش بهمراه داشتن دو صفحه نامه با غلط املائی و نگارشی الزامی است ! به یارو بگوئید وقتی رفتی آنجا از طریق صحیفه سجادیه و دعای جوشن کبیر یکجوری به همه حالی کن که ما هیچ امتیازی به امریکا نمیدهیم بجز یک دفتر حافظ منافع چون ما خسته شدیم بسکه از منافعشان محافظت کردیم حالا یک کمی هم خودشان از منافعشان محافظت بنمایند ! ترجیحاً هم یارو را با پراید بفرستید ژنو ! بعدش فقط کافیست یک هفته اعلام کنید که با وبلاگنویسها کاری ندارید ! چنان حیثیتی از یارو میبرند که دیگه به گور پدرش میخندد به ناموس مردم نگاه کند پدرسگ هیز ! وقتی هم که اینطوری شد ببرید گشت ارشاد به خانمها دور میادین تذکر بدهد ! اینقدر مزه میدهد که نگو ! هم به ما هم به شما !