2008/06/28

#24

لاریجانی در مازندران : اگر ۱ + ۵ از مسیر درست خارج نشوند با آنها به نقاط مشترکی میرسیم (ایرنا)

البته این لاریجانی موقعیکه دبیر امنیت ملی بود به اندازه الآن که دبیر هیچی نیست درباره مسائل هسته ای حرف نمیزد و چه بسا که بیشتر حال میکرد که اصلاً حرف نزند و چون احمدی نژاد از آدم کم حرف خیلی بدش می آید فوری او را استعفاء کرد تا برود بزند تو برجک این حداد عادل که آنزمانها خیلی زرت و پرت میکرد !

مشترک مورد نظر در دسترس نیست بابا نو ریسپانس ولمون کن !

لاریجانی درحالیکه دارد از "مسیر درست" خارج میشود !

ما در همینجا به جهت حمایت از هرگونه سرکار گذاشتن ۱ + ۵ و ۱ - ۷ مسیر درست مذاکرات را در اینجا اعلام مینمائیم باشد تا خانوم حضرت رقیه هم خشنود بشود تا ما سوریه را ببریم یه چهار پنج بار دیگر !

این مسیر دقیقاً از شعب ابی طالب شروع شده و روی سر در آن نوشته : فاصله تا قم هزار و چهارصد سال ! با عمامه وارد شوید ! از پذیرفتن آقایان عمامه دار دارای کمتر از ۱۸ تا صیغه ای بد جوری معذوریم ! دلیلش را همان هزار و چهار صد سال بعد میفهمید ! (روی سر در آنجا چقدر چیز نوشته !)

مسیر فوق الذکر در ادامه سر از چندتا جنگ درمی آورد که هر کدام بتنهائی یکجور جنگ جهانی بشمار میرفت در زمان خودش ولی چون آنموقع ۱+۵ نبود تا مذاکره بکند باز هی جنگ میشد ! این مسیر در ادامه از کاخ یزدگرد سوم عبور کرده و سر راه دختر یزدگرد که آن اوائل خیلی بی حیا بود شتر یکی از ائمه مظلوم ما را اوتو زد هیچی ندار ! لازم به ذکر است که درباره سرنوشت دختر یزدگرد تا حالا هیچ روایتی از دیوار هیچ غاری کشف نشده است ولی احتمال میرود که مال گشت ارشاد آنموقعها شده باشد که بد حجابها را زنده بگور میکردند ولی الآن هم آنها را با زنده بگور خودکشی میکنند ! مسیر فوق سپس از مرز مشترک عربستان با بوشهر عبور کرده که حاصل این عبور یک رآکتور هسته ای میباشد که به روایتی سه هزار و پانصد سال پیش و به روایت دیگری سیصد و پنجاه سال پیش و به روایت بی اهمیت دیگری سی و پنج سال پیش بدست شیر مردان رزمنده حزب اللهی که همگی فرزند وطن بوده ولی یک کمی لهجه روسی داشتند ساخته گردیده است !

آخرین بررسی ها در میانه مسیر فوق در غار حرا اینگونه نشان میدهد که جبرئیل در آنزمان یکسری وحی هم درباره انرژی هسته ای آورده بوده ولی چون پیغمبر ما ثقل سامعه داشته هیچکدام از آنها را نشنیده است ولی الآن هر وقت که احمدی نژاد سخنرانی میکند تمام دنیا آنرا میشنوند ! در روایات بسیاری که قرار است بعداً بیاید نقل شده که شتر پیامبر اول در نطنز خوابیده ولی چون آنموقعها ۱+۵ به نطنز گیر نداده بودند مسجد پیامبر را اشتباهی در مدینه ساختند فلان فلان شده ها ! همچنین بلال حبشی هم اولین باری که در مسجدالنبی از دیوار راست بالا رفت آن بالا گفت : اشهد ان انرژی هسته ای بابا لااله الا الله ولی چون سیاهپوست پوست بود ۱+۵ آنزمان زیاد جدی نگرفتند او را بسکه آپارتاید بودند بی پدر مادرها و همین باعث شد که ۱+۵ هزار و چهارصد سال بعد حرفهای این یکی را هم که دم سفارت امریکا از دیوار راست بالا رفته بود زیاد جدی نگیرد بسکه گفتند این حرفها خیلی کشیده تر از هفتاد سانت قدی است که این دارد ! در روایات زیاد دیگری که هنوز کسی نشنیده آمده است که ای ۱+۵ ! اگر دیدی جوانی توی بوشهر گریه کرده بدان موشک خود هسته ای کرده !

این مسیر اگر درست باشد باید از چاه میدان پاستور که محل هرگونه غیبت کردن پشت سر صغری و کبری میباشد بگذرد و باعث ظهور امام زمان در ریاست جمهوری بشود ! هنوز کسی مشخصاً نمیداند که ته این مسیر به کجا میخورد لیکن امریکا دارد دوباره به منطقه لشکرکشی می نماید که این امر البته ربطی به این قضایا ندارد و اگر داشته باشد ما هم با موشک شهاب ۳ از مشهد تل آویو را ایندفعه علناً میزنیم ! همچنین اسرائیلی ها نیز برای مراقبت هوائی از این مسیر پریروزها یک مانور هوائی کردند که باز هم هیچ ربطی به هیچ چیزی خصوصاً ما ندارد ! در بین راه این مسیر چندتا عوارضی قرار دارد که باعث افزایش تمام قیمتهای جهانی از شیر مادر تا جون محمود راست میگی بشود !

یکی از محاسن بزرگ این مسیر آنست که توی راه چندتا آپاراتی دارد و تا رانندگان محترم در مسیر جر میخورند فوری رهبری میرود در خطبه های نماز جمعه آنجا را آپارات مینماید شیطون بلا !

در انتهای مسیر خدا عاقبت ما را ختم به خیر بنماید انشالله تعالی !

همین !