2013/01/22

#1266

بر اثر زلزله در کرمان دهها نفر دستگیر شدند !


در پی وقوع زلزله‌ی 5.5 ریشتری در کرمان ، ستاد ممه و حوادث غیر مترممه از دستگیری دهها نفر که ممکن بود به بهانه‌ی زلزله و با دستاویز انتخابات آزاد ، تمام دستاوردهای انقلاب را به یغما ببرند خبر داد . دبیر این ستاد در حالی که خدا را شکر می‌کرد افزود : بلافاصله ساعاتی پس از وقوع زلزله که از طریق تماس‌های مردمی متوجه آن شدیم ، کارگروه عظیمی که قبلاً در مانور صاعقه 2 تمام قابلیت‌های خود را برای مقابله با دشمن فرضی نشان داده بود ، تشکیل ، و جهت مقابله با امدادگرنماهائی که عموماً در کلانتری محل‌شان دارای سوابق کیفری متعددی همچون دشمنی با نظام بودند به منطقه اعزام گردید .

وی در ادامه فرمود : نیروهای جان بر کف بسیج ، سپاه و تعدادی نیروی دیگر که اسمشان را خودمان هم نمی‌دانیم ، با گشت‌زنی در محل و ایجاد پست ایست و بازرسی و بو کردن دهان زلزله زدگان و کنترل ممه‌های ایشان ، ضمن حمل و نصب بیلبوردهائی مربوط به فیس بوک مقام معظم رهبری ، در همان ساعت اولیه‌ی تلاش طاقت‌فرسای خود در تمام سنگرهای نور علیه تاریکی ، عزم خود را برای مواظبت از کیان زلزله‌زده‌ی اسلام اعلام داشتند که در پی این اعلام دویست و هشتاد نفر بطور طبیعی جان خود را از دست دادند که اتفاقاً پزشکی قانونی هم همینی که ما الآن داریم می‌گوئیم را دیروز تائید کرد .

نامبرده که در دیدار با خانواده‌ی جمعی از کارمندان بسیج بیست میلیونی خشکبار تواضع اینها را می‌افزود ، در پایان از صد و بیست و سه پهباد متعلق به ارتش امریکا که در زمان زلزله در حال عکس‌برداری از محل حادثه بودند یکجا رونمائی کرد و گفت : این نشان می‌دهد که شعار انتخابات آزاد بلکه حربه‌ای بیش نیست . به همین مناسبت دفتر ریاست جمهوری با انتشار اطلاعیه‌ای از شیوع جنون خرکی بین گاوهای بوتسوانا ابراز تأسف کرد و آمادگی جان و مال و ناموس خود را برای جبران خسارت به ملت مظلوم منطقه اعلام نمود . این دفتر سپس بدون اینکه منتظر جواب گاوداری‌های بوتسوانا بماند هدایای نقدی و جنسی زیادی از قبیل سی و دو هزار میلیون دلار وام بلاعوض به گاوهای منطقه و چند خاور شمش طلا و تعدادی لحاف تشک برای مصیبت‌دیدگان ارسال نمود !