2008/08/01

#109

در راستای عقب نشینی امریکا از مهلت دو هفته ای به ایران
ای جمهوری اسلامی !
اگر تا دو هفته دیگر بما جواب ندهی ، پس کی میخواهی بدهی ؟!


اطلاعیه دولت شکست خورده امریکا :

بدینوسیله به اطلاع کلیه ساکنین خاورمیانه میرساند که سفارت ما در قاره آسیا به آدرس زیر منتقل گردیده است : تهران - خیابان تخت جمشید (طالقانی سابق !) - لانه جاسوسی !

از کلیه خواهران و برادران اعم از متواری ، تخت تعقیب ، یک میلیون امضاء ، سه میلیون انگشت ، مغزهای فراری ، فراری های با مغز ، نویسندگان و بطور کلی عموم کسانیکه حاضرند در بمبئی کهنه بشورند ولی در ایران مهندس نباشند تقاضا میگردد برای دریافت تمام انواع پناهندگی به قبرستان مراجعه بفرمایند چون اگر به امریکا برسند هم ما باز تحویل مقامات کشور دوست و برادر ایران می دهیمشان !

همچنین لازم است تا برای حفظ أبرو و سایر چیزهای کاملاً محفوظ در جمهوری اسلامی کلیه آحاد ملت در ساعت ۸ صبح روز ۱۳ آبان هر سال سفارت ما را در آدرس فوق از راه دیوار تسخیر نموده و چندتا خل و چل مغولستانی و امثالهم را بعنوان گروگان ببرند در تلویزیون تا درباره جنایتهای ما اعتراف بنمایند ! برادران رزمنده ای که قصد دارند بعداً رئیس جمهور بشوند در اولیت بالای دیوار قرار دارند !

ضمناً با توجه به مذاکراتی که تاکنون با جلیلی داشته ایم در حال حاضر بوش احکام شب زفاف را از آقا بهتر بلد بوده و فقط لازم است تا جلیلی یکبار دیگر در ژنو با نامه دو صفحه ای دارای غلط املائی درباره نقش دعای زیارت عاشورا در سرنگونی حکومت شمر ابن ذی الجوشن بما توضیح بدهد چون خیلی هیجان انگیز بود و ما دفعه قبل یاد جنگ ستارگان خودمان افتادیم !

از این تاریخ به بعد صدور تمام انواع زرت پرت در روستای احمد چاله پی که احمدی نژاد همیشه بطور سرزده به آنجاها رفته و مورد استقبال مردم استانهای مجاور که هنوز سرشان زده نشده قرار میگیرد رایگان بوده و اصلاً اگر قرار بود به حرف گربه سیاه بارون بیاد تا حالا آمده بود !

و در نهایت اینکه روایت : الظالمون الظالمون اولئک آخرش غالبون !