2013/02/03

#1273

افشاء می‌کنیم : احمدی‌نژاد با «ما» در ارتباط است !



بدینوسیله اینجانب «ما» پس از تو بگا من بگای امروز در مجلس و انتشار فایل‌های صوتی و تصویری توسط احمدی‌نژاد متوجه  برخی روابط ایشان با خودمان در جهت سیاه‌نمائی نظام گردیده و از آنجا که همین هفته‌ی پیش برخی دوستان روزنامه‌نگارمان دقیقاً به همین دلیل (ارتباط با ما) به چنگال عدالت افتادند ، لذا پی بردیم که احتمالاً احمدی‌نژاد نیز دارای روابط مشکوکی با ما و خصوصاً بی.بی.سی بوده ولی مانند روابط با همان رفقای دستگیر شده ، خودمان تا حالا خبر نداشته‌ایم .

فلذا ، مطابق اصل آزادی بیان و تبصره‌ی «دانستن حق مردم است» که صراحتاً در قانون آمده و جمهوری اسلامی همیشه آنرا رعایت و رهبری هفته‌ای بیست دفعه در دیدار با جمعی از فداکاران نظام که ترجیحاً با اتوبوس اینطرف آنطرف می‌روند بر لزوم آن تأکید می‌نماید ، بر خودمان فرض دانستیم تا با رعایت صداقت و انصاف در اطلاع‌رسانی و پرهیز ازجهت‌گیری در انتشار اخبار ، این رابطه‌ی مشکوک را به اطلاع نظام رسانده و از ایشان تقاضا بنمائیم که احمدی‌نژاد را هم ببرند همان‌جائی که عرب نی انداخت و نادر فلوت زد .

بدیهیست چنانچه دستگیری مورد اشاره صورت بپذیرد ما هم عین شما قادریم «پس از دستگیری» چنان اسناد و مدارکی دال بر همکاری و ارتباط نامبرده با خودمان رو بنمائیم که پشم‌های شما بریزد . همچنین در صورت نیاز به هرگونه فایل صوتی و تصویری ، از طریق نفوذی‌هایتان فقط یک زنگ بما بزنید ، ما یک همکاری داریم که از قبل پیش‌بینی اینروزها را نموده و مطابق قوانین کانادا صدای همه را ضبط و جهت ارائه به دادگاه آرشیو کرده است . لازم به ذکر است که ایشان جهت حفظ استقلال خبرنگاری خود ثابت کرده است که حتی حاضر است در جایگاه شهود ، در دادگاه حاضر گردیده و روزی چهار هزارتا خبر هم در همین رابطه در سایتش منتشر بکند !