2008/08/01

آی فغان فریاد جــیــغ از جماعت کاتولیک تر از پاپ !

آقا من سه تا لینک از سه تا از نوشته هام در بالاترین می آرم و قصدم از اینکه آدرس بالاترین اونها رو میگذارم بیشتر نظرات مربوط به لینکهاست ضمن اینکه نظرات درج شده پای همون لینکها در صفحه اصلی خودم که همینجا باشه هم خیلی خوندنیه بعد شما بخونید بعد هرچی دلتون خواست به هرکی دلتون خواست در نهایت احترام و ادب و دانستن کلیه حقوق مخالفان بگید ...

ضمناً اینهم خیلی بامزه بود که یکی پای آیات دائی نوشته "تکراری" ! بنده خدا اون قبلیه رو هم من خودم البته با اجازه شما به نمایندگی از خداوند نوشته بودم ! بابا تو رو به حضرت عباس قبل از بچه دار شدن به آینده اون بیندیشید که یعنی استدعا میکنم بدون مطالعه حرف نزنید که اینطوری بشه ...

بعضی وقتها با آدم مخالفت میشه و این مخافت رو یک آدم اعتقادی با اصول مربوط به خودش میگه که خب جای بحث داره و اونوقت منهم لابد دلایل خودم رو دارم ولی بعضی وقتها طرف رفته اونور دنیا نشسته دلش برای یه آبجی مچاله اینجا داره کباب میشه و چنان اعتراضی میکنه که کسی ندونه هزارتا فکر میکنه که من البته نمیدونم چه فکری !

خدایا چرا اینا دین و ایمان رو جوری بما قالب کرده اند که یا کسی چشم دیدن اعتقادات خودش رو هم نداره یا از بسکه چشم دیدنش رو نداره اصلاً از اونور بام میفته پائین و براش در عالم مجازی سینه چاک میکنه بلکه قل درونش یه کمی بخوابه ...

خدایا جــیــغ !