2008/09/18

#226

سردار سرلشكر رحيم صفوي : هيچ شناوري نمي‌تواند در زمان جنگ از منطقه خليج فارس عبور كند (فارس)

* البته این خیلی باحال است که در جمهوری اسلامی طرف تا وقتیکه خودش یک کاره ای است اصلاً حرف نمیزند ولی بعد که برای خالی نبودن عریضه میشود مشاور امور مربوط به چپ رهبری یکریز زرت و پرت میکند و این قضیه همانقدر خنده دار است که مثلاً مشاور صدا سیما ظهر برود اخبار بگوید !

آقای صفوی خلیج فارس رو بی خیال تو این وسط چیکاره حسنی ؟!

میفرمایند خلیج فارس که میگن اینجاست ! ما قبلاً فکر میکردیم که اینجا اقیانوس منجمد شمالی باشد !

در اینجا چند تعریف کلی همراه با تفاسیر مربوطه درباره خلیج فارس را در زیر ارائه مینمائیم :

تعریف خلیج فارس : یک جائی است که در زمان جنگ هیچ شناوری نمیتواند از آن عبور کند ولی در زمان صلح هم نمیتواند عبور کند مگر اینکه یک کاری بکند که ما پنج تا بسته بیندازیم توی آب فرار کنیم ! خلیج فارس همچنین دارای چندتا جزیره است که همه اش مال ماست یکیش مال اماراتی ها لیکن همان یکی باعث شده که عربها به گور پدر نداشته شان بخندند و الآن به خلیج فارس یک چیز دیگری بگویند که جا دارد به همین مناسبت بگیریم ابتدایشان را فرو کنیم به انتهایشان تا دیگر از این گه ها نخورند !

کنترل خلیج فارس : کنترل خلیج البته بطور حتمی و صد درصد در دست نیروهای توانمند سپاه ما است لیکن وقتی ما برای کنترل خلیج به قایقهایمان ۲۸ تا موتور می بندیم و یک آر.پی.جی زن را با تیوپ در آن مینشانیم که خلیج فارس را کنترل بکند این امریکائیهای نامرد میروند برای ما ناو کانسلیشن را می آورند که یک قلم روی عرشه اش به اندازه نیروی هوائی همین روسیه خودمان هواپیما می نشیند ! در این زمان ما در یک جنگ نابرابر باید با بی سیم شماره ناو را از کدحدای ناو بپرسیم . بعد او میگوید ۶۰۶ . بعد ما میگوئیم اگر ۶۰۶ پس چرا نوشته اید ۹۰۹ ؟! بعد او میگوید دیوانه ! برای اینکه تو دوربین را سر و ته دستت گرفته ای ۶ را میخوانی ۹ ! حالا هم تا نزدم جرت ندادم برو ! در اینجا ما باید همان ۵ بسته معروف را بیندازیم توی آب فرار کنیم و با موبایلمان فیلم بگیریم تا اخبار نشان بدهد . به این ترتیب خلیج فارس کاملاً کنترل میشود !

بستن خلیج فارس : خدا رحمت معنوی بفرماید این دریادار ملک زادگان را که یک موقعی آوردن اسمش باعث میعان آب کل خلیج فارس میشد ! نامبرده چون خیلی آدم توانمندی بود لذا طبق قانون گوساله سالاری در جمهوری اسلامی فوراً سر و ته شد ! وی در زمان خودش وقتی برای اولین بار فکر بستن تنگه هرمز به سرش زد رفت چندتا نفتکش را که دیگر بدرد جاکشی هم نمیخوردند در تنگه غرق کرد و آنها را با زنجیر به هم بست . اینکار البته باعث بسته شدن تنگه نشد ولی یک حسن خیلی بزرگ داشت و آن اینکه جمهوری اسلامی فهمید که نفت چطور گران میشود ! در حال حاضر چون ما بجای آن آدم صاف و صوف و اتو کشیده ، یک سردار سه تنی بنام فیروزآبادی داریم لذا راحتترین کار برای بستن خلیج آنست که همین گوریل انگوری نظام را بیندازیم وسط تنگه هرمز ! کارشناسان نظامی معتقدند که با اینکار دیگر ماهی هم از خلیج فارس نمیتواند عبور بکند چه به شناور !

سایر موارد خلیج فارس : یکی اینکه چون ما قدرت اول منطقه هستیم و همه مثل سگ از ما میترسند و حرف اول را در خلیج میزنیم لذا در زمانیکه ناوهای کشور دوست و برادر امریکای جنایتکار ایرباس ما را در خلیج میزنند ما در یک واکنش سهمگین و غیر قابل تصور و پیش بینی نشده و دور از انتظار فوراً اقدام به برگزاری یک راهپیمائی دشمن شکن میکنیم تا گوشه ای از جنایات را به عمده ای از مظلومان نشان بدهیم ! صدور بیانیه و شعار "خلیج فارس ایران ، محل دفن ریگان" و اعتراض شدید اللحن از برنامه های جانبی این واکنش سهمگین محسوب میشود که البته در نوع خودش خیلی هم خنده دار است ! دوم اینکه میتوانیم برویم یک قایقچه (!) انگلیسی را در یک گوشه ای غافلگیر کنیم بعد چون سربازهای انگلیسی عموماً با دیدن آنهمه ریشو بطور یکجا پاپیون میکنند با خیال راحت آنها را گروگان بگیریم و صبر کنیم تا دولت انگلیس ۱۲ ساعت وقت بدهد بگوید اگر میخواهید رژیمتان عوض بشود سربازها را فقط ۱۲ ثانیه دیرتر از ۱۲ ساعت آزاد کنید ! در این زمان این کوتوله فضائی ما باید برود به آنها کت شلوار و صنایع دستی و فرش لاکی کاشان و اگر پا داد گنبد دوره اشکانیان بدهد هسته شان را هم سه بار ماچ بکند بگوید بفرمائید اصلاً ما گروگان شما بودیم ! مهمترین قسمت برنامه وقتی است که این وسط چندتا ریشو بدلیل رشادت در شکست دشمن از دست همان کوتوله فضائی نشان شجاعت محمود نشان میگیرند ! باور کنید ملت اینهمه گل آقا که خواندند اینقدر نخندیدند که به این پیروزی خندیدند !