2008/07/03

#39

،بر اساس بخشنامه جدید دولت ، وظايف دستگاههاي اجرايي براي ساماندهي مد و لباس تشريح ميگردد (ایسنا)

* به همین مناسبت ما الآن داریم از شادی توی پوست خودمان میگنجیم حال آنکه قبلاْ هر کاری میکردیم توی پوست خودمان نمیگنجیدیم ولو اینکه خیلی هم تلاش نموده باشیم ! به گمانم اینهم یک مد جدید است که هنوز ساماندهی نشده ولی با بخشنامه جدید ساماندهی هم میشود انشالله تعالی !

اشهَدُ اَنَّ غلط کردم گه خوردم که ایرانی ام !

در اینجا به جهت روشن نمودن وظایف دستگاههای اجرائی که الآن وظایفشان خاموش است بخشنامه جدید را برای ساماندهی مد و لباس در زیر می آوریم :

علف ! ) مُد

مد اصولاْ به فرایندی اطلاق میگردد که آدمیزاد را بشدت از هرگونه ریخت و قیافه ای ساقط بنماید جوری که بعضی القاب اسلامی مانند نکبتی ، ایکبیری ، چلغوز و امثالهم همچی به آدم بچسبد که دیگر جدا نشود ! در حال حاضر برای خانمها بیرون بودن نوک دماغ از لای هشت دور چادر و برای آقایان کل ترکیب احمدی نژاد بطور یه تیکه بشدت مد میباشد ! طبق بخشنامه جدید قرار است آقایان از گوشه کمربندشان در محل سابق قرارگیری موبایل نارنجک آویزان بنمایند که بشدت باعث جلب توجه خواهران اسلامی میگردد ! خواهران نیر بهتر است از نوک دماغشان یه مُفی چیزی آویزان باشد چون برادران حزب الله بشدت پیرو مدهای جدید بوده و از این چیزها خوششان می آید ! ضمن اینکه این برادران در حال حاضر بسکه دنبال مد هستند دائم با چماق دنبال آدمهای مدرن میدوند ! هم اکنون بدلیل تقارن با فصل گرما که از ایام الله میباشد برای آقایان ریش پرفسوری و برای خانمها برداشتن هرگونه ابرو و سیبیل و کچل نمودن موی سر مد میباشد چون اینطوری اعضاء و جوارح مهمشان بهتر خنک میشود و در مصرف انرژی یک عالمه صرفه جوئی بعمل می آید لیکن در زمستان آقایان باید کلیه جاهای مو دربیارشان از توی گوش گرفته و تا جاهای بد بد و خانمها نیز از جاهای بد بد تا جاهای خوب خوب بجای مو پشم انبوه داشته باشد چونکه که تحقیقات نشان میدهد که انسانهای نخستین هم همینجوری خودشان را گرم نگه میداشتند و به همین جهت در مصرف انرژی دولت حضرت آدم خیلی صرفه جوئی بعمل می آمد که پول حاصله خرج برادران لبنانی میشد که قرار بود سه میلیون سال بعد با اسرائیل ۳۳ روز بجنگند ! لازم است تا کلیه تولیدیها با تولید انواع البسه ای که علاوه بر مد بودن باعث مخفی ماندن کلیه اندامهای آدمیزاد نیز بوده و همچنین باعث استتار دیپلماتهای ما در عراق و بقیه جاهای انفجار دار میشود به نهادینه کردن فرهنگ fashion در جهان خدمت شایانی بنمایند تا ما از این نظر نیز به تمام دنیا خدمت شایان نموده باشیم ! ضمناً بنا به اعلام علما چنانچه البسه مذکور باعث نمایان شدن دستگاههای گوارشی خانمها از طریق آندوسکوپی و سونوگرافی بگردد باعث مجازاتی شامل بار اول قطع تمام جاهای انگشت دار بار دوم اعدام و بار سوم اعلام خودکشی از طریق صعود به تپه های سنندج میگردد !

بع ! ) لباس

لباس به چیزی اطلاق میشود که برای خانمها جا برای بیرون ماندن یکی از سوراخهای دماغ و برای آقایان جا برای بیرون نماندن همه جاهایشان داشته باشد ! در همین راستا چفیه بتنهائی یکجور لباس سنتی محسوب میگردد که هزارن سال پیش وقتی قوم خخاپشم تیشه گان داشتند از قم به لبنان مهاجرت مینمودند آنجاهایشان را با آن می پوشانند لیکن الآن چون آنجای آدم عین گردن آدم هردو در معرض قطع اسلامی قرار میگیرد آنرا دور گردن می اندازند ! همچنین تمام انواع کارخانجات تولید پشم از این به بعد تولیدی لباس محسوب شده و باید با تولید همه گونه لباس اسلامی که در آن از پشم استفاده شده دولت را در فرهنگسازی پوشاک و البسه کمک بنمایند ! چنانچه کسی بخواهد لباسهای قدیمی اش را که از پشم درست نشده بپوشد لازم است تا نیم کیلو پشم اعم از طبیعی یا مصنوعی در تمام جیبهای لباسش بتپانند جوری که نصف آن حتماً از جیب بیرون زده باشد ! این امر در مورد جیب شورت و مایو مصداق ندارد چون دلیلش را خودتان میدانید که چرا ! ضمناً لازم است تا تولیدیهای پوشاک برای تبلیغات خودشان از گوسفند استفاده بنمایند که خیلی هم جانور خوش تیپ و خوش لباسی میباشد ! در همین راستا پدران ما لابد از قدیم یک چیزی میدانستند که از کودکی هی بما میگفتند ببعی میگه بع بع ! تولید کنندگان چادر ملی نیز چنانچه چادری تولید بنمایند که علاوه بر سر کردن بشود بعنوان چادر انفرادی توی آن زندگی هم نمود بعنوان دیپلمات نمونه با کمربند انفجاری به عتبات عالیات مشرف میگردند لیکن اگر رفتند و برنگشتند لازم است تا خواهران چادری در حمایت از سایر دیپلماتهای زبان بسته ما در عتبات عالیات اقدام به برگزاری پیاده روی خانوادگی بنمایند که این پیاده روی خانوادگی نیز بطور جداگانه ای خودش مد جدیدی میباشد که جایگزین راهپیمائی بی خانواده ها شده است ! همه گونه لباس آستین کوتاه ، شلوار لی ، چتر ، جلیقه و امثالهم نیز از مصادیق آلت قتاله محسوب شده و تولید کننده آنها باید برود زنجان پیراهن دکتر مددی را دربیاورد !

اجرکم عند الله محفوظٌ خیلی خندیدیم !