2010/06/02

#731

متن نماز جمعه رهبری توسط ارتش سایبری لو رفت !


اعوذ بالله من ال... ( الآن نیم ساعت قرآن می‌خونه) اماما ! با تو پیمان بسته بودیم ... (پیمان یک کسی است که سی و یکسال پیش بسته شده سالی سی و یک دفعه هم تجدید می‌شود ولی هیچوقت مردود نمی‌شود) و دشمنان این انقلاب ... (هیچی شروع شد) که مانند ناموسمان ... (انقلاب برای این عین ناموس می‌ماند برای همین روزی سی دفعه جر می‌خورد) و عهدی که با خدایمان بسته‌ایم ... (اینها هیچوقت نمی‌گویند کی و چه عهدی و برای چه کاری با خدا بسته‌اند) که این امانتی الهی ... (خدا پیش اینها صندوق امانات زده کلیدشو داده دست این) در طوفان حوادث بعد از انقلاب ... (حالا اگه بپرسی میگن حوادث ؟ کدوم حوادث ؟ همه چیز آروم بوده از اولش) و کشتی نظام ... (همونی که کروبی بهش میگه تیوب !) قرار دارد ... (اینا کلاً عادت دارن همه چیزو تهش قرار بدن حالا هر جائی که باشه ولو تو جمله)

عزیزان من ... (با شما نیست با کسای دیگه‌ست) بنده جسم ناقصی دارم ... (امت همیشه گریه دار علی علی !) مختصر آبروئی دارم ... (وجداناً این یکی رو راست میگه ، آبروش فقط یه مختصر مونده بعضی میگن همونم نمونده) تقدیم میکنم به انقلاب ... (الآن گریه میکنه) هین هین هین ! ... (نگفتم ؟!) بنده از همینجا اعلام میکنم ... (الآن میخواد شاخ و شونه بکشه) شما عزیزان این انقلاب هستید ... (اِه ! چرا نکشید ؟!) در مقابل این فریب خوردگان ... (آها الآن کشید) بنده بارها از اینها خواسته‌ام ... (بحث داره موضعی میشه زیر 18 نخونن) سران فتنه موضعشان را بما نشان بدهند ... (پدرسوخته ! بازم که اینجائی ! میگم زیر 18 نخونن) ما ... (منظورش همون منه . دم به ساعت که بشینی زیر گوش کسی بهش بگی خدا هی ما ما میکنه)

بنده حتی یک قدم ... (سید علی وسترن می‌شود) از مواضعم ... (اشتباه نکنید ؛ ایشون چندتا موضع نداره ، فقط موضع عقبم حساب میکنه) کوتاه نمی‌آیم ... (سلطان قلبها که کوتاه باشه تو باید بلند بیای دیگه) این دشمنان قسم خورده ... (آها ، اینجاش دیگه داره مارو میگه) با هدایت دشمن ... (دشمن برای این عین تریاک برای معتاد می‌مونه ، هر دو جلوی خماریش رو می‌گیره) در وقایع پس از انتخابات ... (یعنی بعد از انتخابات وقایعی هم اتفاق افتاده) بنا به گفته‌ی خود برخی از فتنه‌گران ... (آنهائی که نوشابه خورده‌اند را میگه) حمله‌ی دشمن ... (اینو دیگه خوراک داده به جنتی برای نماز جمعه‌ی هفته‌ی بعدش که بگه حمله‌ی ددمنیشنای‌نای ملت بخندن !) اعوذ بالله من ال... (تموم شد دیگه پاشو برو دم در طومار دستگیری موسوی و کروبی رو امضاء کن یه ساندیس هم بزن به بدن جیگرت حال بیاد !)