2010/06/01

#730

سبزه جکسون : یا بگو امام غلط کرده یا دهه شصت رو به همه میگم !

از آنجا که میرحسین موسوی با سایت کلمه مصاحبه کرد و درباره‌ی امام یک حرفهائی زد سه جور واکنش پیش آمد که ما از اینجا با هر سه جورشان مصاحبه‌‌هائی نمودیم که کلاً بخوان بنام گل سرخ :

* سبزه جکسون

ما : بی زحمت نظر شما درباره‌ی مصاحبه‌ی آقای موسوی چیه ؟
جکسون : کی ؟ این یارو موسوی ؟ همه‌مونو گیر آورده . یک مصاحبه کرد صد دفعه گفت امام .
ما : ببخشید آخه خبرنگاره صد دفعه ازش درباره‌ی امام سوال کرد .
جکسون : خب سوال کرده باشه . مهم اینه که میرحسین خودش همینجوری سوال نکرده به امام فحش بده . گفته امام معصوم نبوده . خب عجب کشفی کردی . مردی بگو امام غلط کرده بخواد معصوم باشه . مرد نیستی دیگه . اصلاً موسوی خودش توی تقلب دست داشته وگرنه چرا تا حالا به خامنه‌ای هم فحش نداده ؟
ما : البته ببخشید بازم ولی اینائی که تا حالا به خامنه‌ای گفته چی بوده احیاناً ؟
جکسون : من چه میدونم چی بوده . من اصلاً حرفهای اینجوری حالیم نمیشه . اگه مرده بیاد بیانیه بده به خامنه‌ای بگه الدنگ قاتل گه !
ما : حالا اینجوری که نه ولی همینارو یه جور دیگه گفته‌ها !
جکسون : اصلاً شما خاک بر سرها فرهنگ ندارید . اگر داشتید قتلهای دهه شصت اتفاق نمی‌افتاد .
ما : وا ! بما چه ؟
جکسون : همین دیگه . همه‌تون فقط میگید بما چه . اگر مردی بگو بتو چه .
ما : علی الحساب فعلاً که تو گفتی منم میگم بخور از کون بچه ! سیر نشدی بازم بمن چه !

* سبز معمولی

ما : نظر شما درباره‌ی مصاحبه‌ی آقای موسوی با کلمه چیه ؟
معمولی : به اعتقاد ما ...
ما : ببخشید شما چند نفرید ؟!
معمولی : ما ؟ ما بی‌شماریم ! حرفهای رئیس جمهور موسوی هم کاملاً منطقی بود . ایشون داره روز به روز به ما (همون بی‌شمارها - سوال نکن میگیرم میزنمت !) نزدیکتر میشه . در واقع حرفها و بیانیه‌های اخیر رئیس جمهور موسوی نشون میده که ایشون بیشتر از همه‌ی ما د ر این جنبش بالغ شده و پیشرفت کرده . البته ما در راهپیمائی‌ها و بیان مطالبات خیلی زود از شعار رأی من کو ؟ رسیدیم به شعار علیه رهبری . دقت کنید که ما افراد خیلی عادی بوده و هستیم و تقریباً هیچ مسئولیتی در قبال حرفهائی که می‌زنیم نداریم . از بین خود ماها همانهائی که مختصر مسئولیتی چه در رسانه‌ها چه هر جای دیگری در قبال حرفهایشان داشتند هم خیلی محتاط و ظریف حرفهایشان را زدند که دیدیم بدجوری هم تاوان دادند و دارند می‌دهند . بنده خودم که شدیداً معتقد بودم رئیس جمهور موسوی و دار و دسته‌اش کلاً از مدرسه‌ی باغچه‌بان فارغ التحصیل شده‌اند اینروزها خودشان را تبدیل کرده‌اند به بهترین گزینه برای عبور از این مقطع گذار تا رسیدن به مرحله‌ی بعدی .
ما : ببخشید مرحله‌ی بعدی چیه ؟
معمولی : میزنمتا !

* سبز المـُطلـّب !

ما : نظر شما درباره‌ی همینا که بالا گفتم چیه ؟
سبز المطلـّب : ضمن تبریک قهرمانی ستودنی آن اسطوره‌ی مبارزات مدنی میرحسین موسوی و خاندان پاکش بنده همانطور که چند دفعه به درستی در جرس گفته‌ام .....
ما : ببخشید شما برو بقیه‌ی حرفهایت را همان در جرس بگو . الآن برای شرّ و ورّ شنیدن نه وقت داریم نه حوصله داریم نه مـُسهل داریم نه مـُسکـّن !