2009/08/16

#460

تبریکات فزاینده مرا بخاطر سه ساله شدن بالاترین بپذیرید
.
کروبی گرد و خاک میکند : پرانتزهای نظام پر میشود !
.

در راستای اینکه در نظام اسلامی اصولاً باید حرفها را داخل پرانتز زد و در راستای اینکه حرفهای نظام همیشه یک جوری است که آدم از خجالت داخل پرانتز چندتا نقطه میگذارد و نیز در راستای اینکه ما به حرفهای پرانتز دار با یا بدون نقطه خیلی علاقمندیم و همچنین در چندتا راستای دیگر که اینجا جا نمیشود احتمال میرود چنانچه وضع همینجوری ادامه پیدا بکند بزودی افشاگریهای کروبی به شکل زیر باشد :

کروبی همین هفته : چندتا از آقایانی که امام جمعه هم هستند ظاهراً یادشان رفته آن کسی که رئیس ستاد نماز جمعه تویسرکان داشت باهاش یک کارهای بدی میکرد چه نسبتی با احمدی نژاد دارد و آن کسانی که جلوی سردار زارعی نماز جماعت سکسی میخواندند هر کدامشان چیکاره ی فاطی رجبی هستند . وای بر شما نمازگزاران که نمیدانید همین علم الهدی که امروز بمن میگوید تروریست چه کسی در حوزه با کجایش چه کارها که نکرد و یکبار خود من اگر به دادش نرسیده بودم چه بسا که در اثر مذاکره با طلبه های حوزه از هفت جا جر خورده بود . بنده قصد ندارم که وارد حریم خصوصی کسی بشوم ولی همین آقای شریعتمداری یادش رفته که ننه اش چقدر برایش تلاش کرد تا به یک جائی برسد وقتی رسید برای ننه اش یک عالمه حرف درآمد .

کروبی یک هفته بعد : بنده اصلاً قصد ضایع کردن کسی را ندارم نامی هم از کسی نمی برم ولی اینرا هم نمی گویم که آن کسی که رئیس ستاد نماز جمعه تویسرکان لنگهایش را برای دعا رو به آسمان بالا گرفته بود دقیقاً میشد آبجی یکی از همین برادرانی که دو هفته پیش بمن گفته بود تروریست و من عمراً نامش را نمیبرم . آن چند نفر هم که با زارعی نماز خواندند را هم نمی گویم که بترتیب خواهر ، مادر ، عمه وسطی ، آبجی کوچیکه ، دختر خاله و دختر عمه ی همین کسی بود که اسمش را نمیبرم ولی آن هفته ای در صبحگاه سپاه خواستار دستگیری من شده بود . کاش من اینهمه شرم و حیا نداشتم و آبروی افراد برایم مهم نبود تا بگویم چرا فاطی اینهمه برای مموتی غش و ضعف میکند و اصولاً فاطی قبل از انتخابات پشت دیوار میرحسین چه کارهائی میکرده که خود میرحسین برای اینکه گندش درنیاید فوری بیانیه داده بود . خیلی حیف شد که من اینهمه چیزها را نمی گویم .

کروبی دو هفته بعد : آقای رهبری ! بجای اینکه بیائی در نماز جمعه خط و نشان بکشی برو مجتبی را جمع کن الآن هشت تا دلاور دارد یکی از یکی رشیدتر که بنده در فرصتهای بعدی اسم ننه هایشان را هم اگر لازم شد با فیلم و عکس و آلبوم و نوار و غیره میگذارم روی سایتم تا همه بدانند چرا احمدی نژاد سه تا وزیر زن برای کابینه معرفی کرده . آن پولهائی که من مهر ننه ی مموتی کردم فردا میروم همه را میگذارم اجرا همین یزدی که صیغه ی فاطی با کل هیئت دولت را خواند از خجالت برود بمیرد . خیال کردی من نمیدانم چرا احمدی نژاد به هر کی میرسد بهش میگوید بابا ؟ خیلی هم خوب میدانم . دو دفعه رفته برای پدرش مراسم ترحیم گرفته درصورتیکه بابای خودش الآن در بندر انزلی دارد ماهی میگیرد و اسمش هم ولادیمیر است . یادت رفته آنوقتهائی که من زندان بودم تو میرفتی برای سه قران روضه میخواندی اگر پنج قران میدادند جای شمر و امام حسین را عوض میکردی ؟ بازم بگم ؟ بگم ؟ بگم ؟

کروبی سه هفته بعد : از اواخر هفته ی قبل کروبی ناپدید شد و الآن بعضیها میگویند تصادف کرده بعضی میگویند هواپیمایش سقوط کرده بعضیها میگویند با قطار زده به مترو بعضی میگویند ناغافل مننژیت شده بعضی میگویند پس فردا اعترافاتش پخش میشود خلاصه همه خیلی نگرانند !