2009/08/03

#446

نه اینور ، نه اونور ، پی پی به ریخت رهبر !
.

خبرگزاری شبه نظامی فارس از اغتشاشات امروز تهران مثل همیشه بطور راست و وجدانی گزارش میدهد :

عصر امروز تعداد هفت نفر از اغتشاشگران وابسته به باندهای شیطان پرست که از اسرائیل حقوق میگیرند در امریکا خرج میکنند و سه تایشان آتش پرست و بهائی و همنجسگرا هم بودند با تجمع در خیابان ولیعصر قصد تخریب اموال عمومی و تجاوز به ناموس مردم و شکستن شیشه های ماشینها و آتش زدن اتوبوس داشتند که این توطئه با حضور میلیونی نیروهای امنیتی در نطفه خفه خون شد . برخی شاهدان عینی تعداد این افراد را بیش از هفت و بالغ بر ده نفر ذکر کرده اند . نیروهای نظامی و انتظامی مثل همیشه با اهداء گل و شربت و شیرینی به حاضران بمناسبت ولادت با سعادت تحفه ی ولایت و امامت و انسانیت و اشرف کائنات و مخلوقات و سرور بشریت حضرت علی اکبر آنها را ماچ نموده و با مودت و دوستی خواهان متفرق شدن آنها گردیدند که ناگهان این افراد با چند دستگاه تانک و تعدادی آر.پی.جی هفت و خمپاره و توپ 106 میلیمتری و ناو هواپیمابر و زیر دریائی و سه اسکادران هواپیمای آواکس و چند جور سلاح گرم خفن دیگر که نمونه هایش قبلاً از منزل ابطحی کشف شده بود بسمت پلیس یورش بردند و پلیس بی دفاع جمهوری اسلامی که غیر از آچار فرانسه چیزی همراه نداشت بشدت مضروب و مجروح و حال صد هزارتایشان وخیم گزارش شده است . خدا کند بلائی سرشان نیاید .

این نامردان با خیال خام خود قصد ضربه زدن به مراسم تنفیذ سراسر نورانی و عرفانی و معنویت و پر خیر و برکت آسمان طاق ولایت حضرت دکتر مهندس محمود احمدی نژاد را داشتند که الآن در نطفه خفه شده اند . توضیحاً اینکه مراسم تنفیذ امروز با حضور جاسوس سابق برادر قهرمان تمام نسلهای فوتبال محبوب اهل بیت عصمت و طهارت جگر پاره ی حضرت ابوالفضل العباس ارواحنا له الفدا افشین قطبی معنویت خاصی گرفته بود . در این مراسم همچنین دکتر جهانگیر الماسی که در فیلم شبح کژدم (کارگردان آنموقع اشاره به موسوی داشت) با رشادت خاصی که فقط در برادران بسیج یافتنی است از کابل تله کابین توچال آویزان شده بود حضور داشت که در چهل و هشت دوره اسکار داوران امریکائی با ناجوانمردی جایزه را دادند به یکی دیگر .

در اغتشاشات امروز تهران یک عنصر واجد شرایط و معلوم الحال که زنش هم عینکی است ولی خودش فقط دویست و پنجاه هزارتا رأی می آورد با حضور در چهار راه شهید عباس آباد سابق قصد مسلح کردن آحاد ملت برای براندازی مخمل کبریتی داشت که نامبرده هم الآن در نطفه خفه شده . به همین مناسبت خبرگزاری فارس به نمایندگی از پنتاگون جمهوری اسلامی تقاضای دستگیری و محاکمه و اعدام و اردوگاه کار اجباری و قتل و ختنه با ساطور برای خاتمی و کروبی و خانواده هاشمی و میر جاسوس موسوی و دوستان و متعلقین و وابستگان و بطورکلی تمام این چند میلیون و هفت نفر اغتشاشگران امروز تهران را ابتدا از درگاه احدیت سپس شخص امام زمان بعد نماینده ی مادام العمر ایشان و در نهایت دولت سرفراز مسلمانان جهان بعنوان قوه مجریه اوین مسئلت مینماید . جا دارد تا ملت قهرمان پرور امشب بعد از نماز عشاء تا اذان صبح با راهپیمائی در مسیرهای تعیین شده بار دیگر با آرمان و پیمان تجدید میثاق گره بزنند !