2008/12/03

#262

آيت‌الله مكارم شيرازي آماده مناظره با مفتي اعظم سعودي است (فارس)

مردی بیا با مکارم مناظره کن تا بفهمی مسجد جای گازیدن نیست !

در فقه شیعه اصولاً فاصله آیت الله مکارم با بتهای عهد جاهلیت خیلی زیاد است !

دفتر آیت الله مکارم گفتگو درباره کارخانه قند هفت تپه و واردات نیشکر و نقش بچه معلول در واگذاری کارخانه لاستیک را از مهمترین محورهای این مناظره عنوان کرد . کارگران قند هفت تپه نیز به جهت استقبال از این مناظره همگی خودشان را از کارخانه اخراج کردند و برخی نیز برای استقبال از آن حضرت رفتند اوین . خبرها حاکی از اینست که چون ایشان عین نقل و نبات روایت نقل میکند به همین جهت به قند و شکر هم خیلی علاقمند است . وی در پیامی به مفتی اعظم سعودی گفت تو مفتی اعظم هستی اتفاقاً منهم مفتی ، اعظم هستم !

قرار است این مناظره از طریق معتبرترین رسانه های جهان از قبیل کیهان انجام شده و از طریق رسانه های معتبرتر نظیر فارس بازتاب گسترده آن منتشر شود . توضیحاً اینکه بر اساس فقه شیعه در سلسله های ملعون پادشاهی تاریخ ایران چون حکومت از پدر به پسر میرسید لذا نامبردگان مستوجب ۷۲ جور عقوبت الهی میباشند درحالیکه در تشیع چون باز هم ولایت و خلافت و حکومت دقیقاً از پدر به پسر میرسید اصلاً شما به این کارها چیکار دارید هی هیچی یهتون نمیگم ؟!

قرار است در زمان این مناظره بوش و اوباما و کاندیداهای دور بعد ریاست جمهوری امریکا هم از صحبتهای مکارم نت برداری کنند تا بدانند در مناظره با احمدی نژاد قرار است چی بشنوند . همچنین قرار شد سولانا هم متن گفتگوهایش با جلیلی را بعنوان تقلب سریعاً به مفتی های سنی برساند . هلال احمر نیز آمادگی کامل خود را برای کمک رسانی به کسانیکه در طول این مناظره دچار سرگیجه و دل پیچه و تهوع و حال بهم خوردگی از هرچی دین و مذهب میشوند اعلام نموده است !

ظاهراً برادران اهل سنت در هنگام طواف برعکس شیعه ها دور کعبه میچرخند که عقایدشان درست عکس همدیگر است ! ضمناً تا این لحظه هنوز کسی از نماز جماعت اهل سنت فیلم سوپر پر نکرده ولی اهل شیعه در این زمینه دارند کم کم نیاز به یک هالیوود با چند دست آنجلینا جولی پیدا میکنند ! ضمن اینکه هنوز معلوم نیست مایکل جکسون شیعه شده یا سنی تا روایت مربوطه اش در قم پیدا بشود . با این احوال مهمترین نقطه قوت اسلام در برابر مسیحیت اینست که آنها یک پیغمبر دارند که هنوز دارند دنبال پدر مادرش میگردند ولی مسلمانها شکر خدا در این زمینه اولیائشان اینقدر پدر مادر دارند که نمیدانند کدامشان را انتخاب بکنند !

در حال حاضر مذهب تشیع یک مکتب کاملاً پویا و رو به رشد است زیرا دوازده تا امام دارد که با یک روند رو به جلو همینطوری دارد به آن اضافه هم میشود ! در این مذهب برخیها نظیر آیت الله بروجردی که الآن در کنار برادران اهل سنت خود در زندان یزد دارد برای اعتراف تلویزیونی آماده میشود معتقد به جدائی دین از سیاست میباشند لیکن برخی دیگر معتقدند که شیعه از همان اول پیدایش ، خودش یکجور سیاست بود حالا بفرما چی را باید از چی جدا کرد این وسط ؟!